Sieci detaliczne Grupy Emperia - Stokrotka, Delima i Społem Tychy - stanowią już dziś znaczący podmiot na rynku handlu detalicznego w Polsce - Krzysztof Trojanowski, dyrektor ds. rozwoju Emperii.
Czwartek
02.08.2012
O roli Emperii na rynku spożywczym opowiada Krzysztof Trojanowski, nowy dyrektor ds. rozwoju spółki.
 

Jakie zadania czekają Pana na stanowisku dyrektora ds. rozwoju Emperii?
Jestem odpowiedzialny za wypracowanie optymalnego modelu logistyki magazynowej i transportu. W tej chwili analizujemy możliwości. Jedną z nich jest stworzenie własnego centrum dystrybucyjnego oraz systemu transportu, tak aby całą logistykę zorganizować w ramach grupy i aby asortyment przechodził wyłącznie przez nasze systemy. Dopuszczamy jednak również możliwość outsourcowania części dystrybucji, nie wykluczamy też dalszej współpracy z dotychczasowymi dostawcami. Szukamy najlepszych rozwiązań. Kolejnym etapem będzie proces efektywnego wdrożenia ich w życie, tak aby przyniosły spółce jak najwięcej korzyści biznesowych, tym bardziej, że segment detaliczny Emperii jest rentowny i ma potencjał wzrostu.

Jaki cel ma planowana zmiana modelu logistyki magazynowej i transportu? Czy można na tym etapie mówić o wymiernych efektach, które będą odzwierciedlone w wynikach i wskaźnikach finansowych?
W ramach projektu poszukujemy najbardziej efektywnego modelu dystrybucji, nie przesądzamy zakresu zmian. Głównym celem naszych działań jest takie zorganizowanie logistyki magazynowej i systemu transportu, aby z jednej strony zapewnić najwyższy poziom serwisu dla sklepów, a z drugiej strony minimalizować koszty. Skuteczne działania w obu tych wymiarach pozwolą na poprawę wyników spółki - zarówno przez poprawę oferty dla klienta końcowego, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży, jak i obniżenie kosztów funkcjonowania.

Emperia ostatecznie nie zdecydowała się sprzedać swojego biznesu detalicznego. Jaką rolę widzi Pan dla sieci Stokrotka, Delima i Społem Tychy na polskim rynku handlowym?
Sieci detaliczne Grupy Emperia stanowią już dziś znaczący podmiot na rynku handlu detalicznego w Polsce. Wsparcie obecnego potencjału profesjonalnie zorganizowanym systemem logistyki pozwoli nam na rozwój w kierunku modelu oferującego klientowi szeroki wybór produktów - w tym oferty produktów świeżych i regionalnych - po bardzo korzystnych cenach.

Rozmawiał (gum)


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa