Małopolska przerzuca się na pizzę

Telepizza obchodziła w 2012 roku 20 lat istnienia w Polsce. Telepizza rozwija sieć w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru oraz Kolumbii. Hiszpańska sieć liczy na całym świecie ok. 1000 restauracji. W kraju jest ich 113. W 2012 roku firma obchodziła 20 lecie istnienia w Polsce.
Wtorek
13.11.2012
Telepizza poszukuje franczyzobiorców w Krakowie. Lokale pod pizzerie pozyskuje spółka zarządzająca siecią.
 

Od początku 2012 roku pod logo Telepizzy zostały otwarte dwie placówki franczyzowe. Najnowsza pizzeria została uruchomiona w październiku w Grudziądzu. Do końca roku zostaną uruchomione następne dwie restauracje Telepizza. Firma prowadzi rozmowy z kolejnymi kandydatami na franczyzobiorców.

– Bardzo starannie dobieramy lokalizacje. Analizujemy strukturę lokalnego rynku pod względem konkurencji oraz liczby potencjalnych klientów. Placówki powstają tylko w najbardziej rokujących miejscach. Wykluczamy puste strzały. Nie jest to ani w naszym, ani franczyzobiorców interesie. Z tego powodu Telepizza samodzielnie poszukuje lokalizacje pod przyszłe pizzerie – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizzy Polska.

Sieć negocjuje ceny najmu oraz warunki korzystania z nowych powierzchni. Franczyzobiorcy zainteresowani konceptem biznesowym Telepizzy mogą otworzyć pojedynczy lokal, zainwestować w kilka pizzerii naraz lub restaurację będącą dotychczas własnością sieci.

Aktualnie na celowniku sieci pod względem rozwoju jest Kraków. W dniach 15–16 listopada Telepizza organizuje w mieście spotkanie informacyjne dla kandydatów na franczyzobiorców. Przedstawiciele firmy zaprezentują główne założenia związane z przystąpieniem do sieci oraz współpracą licencyjną. Minimalna kwota inwestycji w pizzerię Telepizzy wynosi 100 tys. zł. Aktualnie w Polsce funkcjonuje 53 placówek franczyzowych i 60 placówek własnych.

Intensywny rozwój sieci Telepizza idzie w parze z rosnącą sprzedażą oferowanych produktów. Firma wdraża nowe rozwiązania podnoszące efektywność pracy placówek. Między innymi zmiany w systemie zamówień online za pośrednictwem komputerów, smartfonów i tabletów zwiększyły sprzedaż internetową o ponad 9 p. proc. Telepizza jest liderem w sprzedaży z dostawą do klienta na polskim rynku. Rocznie firma sprzedaje w Polsce ponad 6 mln sztuk pizzy.

(mk)


doradca we franczyzie

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa