Przed zawarciem umowy z Pijalnią Wódki i Piwa kandydat na franczyzobiorcę przechodzi proces rekrutacji, w trakcie którego bierze udział w szkolenie praktycznym i teoretycznym.
Wtorek
18.12.2012
Jak grzyby po deszczu powstają lokale z tanim alkoholem i przekąskami. Pijalnia Wódki i Piwa jako jedna z nielicznych oferuje bistro na licencji.
 

Spółka Mex Polska zarządza czterema sieciami gastronomicznymi, w ramach których funkcjonuje 18 restauracji. Różnią się one menu oraz celem odwiedzin. Browar de Brasil posiada w sprzedaży dużą liczbę gatunków piw oraz specjał brazylijskiej kuchni tzw. churrasco. Klub Muzyczny otrzymany jest w orientalnym klimacie ze starannie dobranym repertuarem muzycznym. Pijalnia Wódki i Piwa z kolei, za sprawą serwowanej wódki za 4 zł i przekąski w postaci śledzika za 8 zł, wprowadza swoich gości w atmosferę lat 60. Z kolei The Mexican, jak sama nazwa wskazuje, specjalizuje się w potrawach meksykańskich podawanych we wnętrzach stylizowanych na latynoamerykański lokal. Firma koncentruje się na rozwoju we franczyzie dwóch ostatnich konceptów. W przyszłym roku właściciel sieci planuje sprzedać kilkanaście licencji. Mimo nie najlepszej sytuacji na rynku Piotr Mikołajczyk, wiceprezes Mex Polska, wierzy w potencjał gastronomii.

- Póki co o wydarzeniu na miarę Euro 2012 rozegranego w naszym kraju jeszcze nie słyszałem. Sądzę jednak, że po zdaniu egzaminu z gościnności będziemy brani pod uwagę przez światowe instytucje przy organizacji masowych widowisk, czy wydarzeń w następnych latach. Mam nadzieję, że co najmniej wydarzenie tej rangi, co EURO 2012 wkrótce się u nas powtórzy – prognozuje Mikołajczyk.

Do zbudowania bistro z wódką i przekąskami potrzeba 150-200 tys. zł. The Mexican wymaga natomiast minimum 800 tys. zł. W drugim przypadku kwota inwestycji wiąże się z większym zapleczem gastronomicznym oraz koniecznością dostosowania do standardów sieci nawet 300 m2. Pijalnia Wódki i Piwa liczy 80-120 m2. Wkrótce ruszą jej punkty w Poznaniu i Krakowie, na finiszu są także rozmowy z partnerem z Białegostoku.

- Poszukiwanie lokalu to proces, który może trwać nawet pół roku. Interesują nas centra handlowe i centra miast. Mamy bogate doświadczenie w prowadzeniu różnego typu restauracji, którym dzielimy się z przedsiębiorcami. Potrafimy skutecznie zarządzać kosztami i przychodami, dzięki czemu współpraca z Mex Polska jest opłacalnym przedsięwzięciem. Pomagamy franczyzobiorcom w każdym aspekcie prowadzenia biznesu gastronomicznego – zapewnia Piotr Mikołajczyk.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa