Posiadamy bogatą ofertę skierowaną do obu płci, niezależnie od poziomu wytrenowania. Naszym klientem może być 17-letni młodzieniec pijący odżywkę białkową, a także mężczyzna w wieku 55 lat, który ma problem ze stawami.
Jarosław Wolski, członek zarządu G-Supplements Poland.
Poniedziałek
25.02.2013
Z roku na rok rośnie świadomość społeczeństwa dotycząca potrzeby ćwiczeń - mówi Jarosław Wolski, członek zarządu G-Supplements Poland.
 

G-Supplements dostarcza suplementy diety największych światowych marek. Jak długo działacie na rynku i skąd decyzja o rozbudowie sieci poprzez franczyzę?
G-Supplements tworzą ludzie, którzy kochają sport w każdej formie. Sami trenujemy i znamy potrzeby zarówno sportowców, ale również osób ćwiczących amatorsko. Pewnego dnia postanowiliśmy naszą pasję poszerzyć. W III kwartale 2012 roku otworzyliśmy hurtownię z odżywkami. Od początku chcieliśmy też mieć swoją własną sieć franczyzową.

Jak określiłby pan grupę docelową klientów sieci?
Grupa docelowa w naszym przypadku jest bardzo szeroka. Naszym głównym klientem są osoby aktywne fizycznie. W naszej ofercie są suplementy diety, które może spożywać tak naprawdę każda osoba bez względu na wiek, jeżeli nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych. Posiadamy bogatą ofertę kierowaną do obu płci, niezależnie od poziomu wytrenowania. Naszym klientem może być 17-letni młodzieniec pijący odżywkę białkową, a także mężczyzna w wieku 55 lat, który ma problem ze stawami. W sprzedaży mamy ponad 2 tys. produktów i cały czas powiększamy asortyment. Jesteśmy w stanie do potrzeb każdej osoby dopasować odpowiedni suplement diety.

Czy format punktów sieci to tylko wyspy w centrach handlowych, czy również pełnometrażowe placówki?
W tym zagadnieniu jesteśmy bardzo elastyczni. Mamy zapytania zarówno o wyspy, jak i tradycyjne placówki. Możemy otworzyć nowy punkt, jak również dokonać rebrandingu już istniejącego.

Minimalna kwota inwestycji we własny punkt to 20 tys. zł. Jak kształtują się miesięczne opłaty franczyzowe?
Miesięczne opłaty franczyzowe są uzależnione od czynników, które omawiamy wspólnie z potencjalnym klientem i wybieramy najkorzystniejsze rozwiązanie.

Ile w chwili obecnej sieć liczy punktów własnych i franczyzowych? Jakie są plany na 2013 rok?
W obecnej chwili posiadamy jeden własny punkt, a w najbliższym kwartale planujemy otworzyć 10 jednostek franczyzowych. Mamy bardzo poważne plany, które chcemy zrealizować w roku 2013. Nasz plan w tym roku to 10 własnych punktów i 40 franczyzowych.

Jak wygląda obecnie rynek sprzedaży suplementów diety i odżywek dla sportowców w Polsce? Czy to konkurencyjne środowisko?
Z roku na rok zwiększa się świadomość polskiego społeczeństwa dotycząca potrzeby ćwiczeń. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że sport to zdrowie. Powstają nowe siłownie, baseny, kompleksy sportowe. Taka tendencja wzrostowa sprzyja sprzedaży suplementów diety. Osoby ćwiczące mają różne cele - chcą zwiększyć szybkość, wydolność, zredukować poziom tkanki tłuszczowej albo zbudować masę mięśniową. Nasze produkty odpowiadają tym potrzebom. Niestety niektóre firmy zaniżają ceny, co często nie idzie w parze z jakością.

Rozmawiał (gum)


POPULARNE NA FORUM

Biznes z masażystkami z Bali

Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Opinie o współpracy z Yasumi

Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...

5 wypowiedzi
ostatnia 26.09.2024
Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

5 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020