Falke "puszcza oczko" do partnerów

Firma Falke zajmuje się produkcją rajstop, wyrobów pończoszniczych oraz skarpet. Historia marki sięga 1985 roku, a stworzyło ją dwóch braci Franz-Peter i Paul Falke. Produkty Falke można znaleźć w wielu sklepach multibrandowych, firma prowadzi również trzy sklepy własne, po jednym w Niemczech, Szwajcarii i w Polsce. Tworzeniem sieci sprzedaży w naszym kraju zajmuje się firma Seam.
- Pierwszy butik Falke został otwarty w kwietniu ubiegłego roku w Starym Browarze w Poznaniu. Obecnie prowadzimy rozmowy z pierwszymi potencjalnymi franczyzobiorcami. Chcielibyśmy, żeby do końca roku zostały otwarte sklepy w Trójmieście oraz Warszawie. Poszukujemy również franczyzobiorców z Katowic i Wrocławia – wymienia prezes zarządu Seam, Sylwia Pawelczak.
Żeby rozpocząć sprzedaż produktów Falke potrzebny jest lokal o powierzchni 30-50 m2 mieszczący się w galerii handlowej. Przy założeniu, że sklep będzie miał ok. 50 m2 na jego zatowarowanie trzeba przeznaczyć ok. 100 tys. zł. Na remont i wyposażenie takiego sklepu trzeba przeznaczyć od 150 do 200 tys. zł. Firma nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci.
- Franczyzobiorca otrzyma od nas projekt aranżacji lokalu. Zapewnimy mu również profesjonalne szkolenie personelu, dzięki czemu sprzedawca będzie mógł poznać specyfikę naszych luksusowych produktów – mówi Sylwia Pawelczak. - Znając sytuację na rynku, wychodzimy naprzeciw naszym franczyzobiorcom oferując im możliwość wydłużenia terminu płatności za pierwsze zamówienie do 120 dni, pod warunkiem złożenia odpowiedniego zabezpieczenia.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...