Vox liczy 29 salonów własnych, 17 franczyzowych działających pod marką Drzwi i podłogi VOX oraz 80 sklepów Majster.
Piątek
22.03.2013
Franczyzobiorcy salonów z drzwiami i podłogami Vox i Majster decydują się na uruchomienie kolejnych sklepów.
 

Do końca maja sieć Drzwi i podłogi Vox uruchomi 8 sklepów franczyzowych. W najbliższą sobotę nastąpi oficjalne otwarcie salonu w Jeleniej Górze. Każdy z nowo otwieranych punktów przygotował największą ofertą drzwi i podłóg na lokalnym rynku. Z myślą o klientach powstały specjalne stanowiska, wyposażone w próbki materiałów wykończeniowych oraz katalogi. W salonach można ponadto skorzystać z wielu dodatkowych usług, takich jak bezpłatny pomiar, wycena, transport, montaż towaru wykonywany przez certyfikowane ekipy oraz profesjonalne konsultacje architekta wnętrz.

- Wszystkie nowe salony Vox działają na zasadzie franczyzy. Część punktów, tj. w Jeleniej Górze, Płońsku i Chełmie to partnerzy współpracujący z nami od kilku lat, którzy kupują asortyment w naszej sieci i korzystają tym samym z dobrych warunków handlowych. Pozostałe salony, czyli w Starogardzie Gdańskim, Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Białymstoku to zupełnie nowi partnerzy, którzy postanowili skorzystać z warunków jakie oferuje nasz sieć. Wszyscy mają doświadczenie w prowadzeniu biznesu - mówi Beata Jankowska, PR menedżer Drzwi i podłogi Vox.

Placówek przybywa także w drugim koncepcie franczyzowym firmy – Majster Plus. W marcu został otwarty sklep w Kartuzach. Kolejne planowane są w Gryficach, Wyszogrodzie i Pułtusku. Inwestycja w sklep Majster wynosi 40 tys. zł, zaś Vox - 75 tys. zł. Cena ta obejmuje ekspozycję, przygotowanie biura obsługi klienta i jednorazową opłatę licencyjną. Wymagana powierzchnia lokalu wynosi 200-250 m2, a magazynu 50-100 m2.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz