Atlantic w Manufakturze

W ofercie Atlantica, oprócz bielizny, znajdują się także stroje kąpielowe, pidżamy skarpetki, szlafroki i kapcie.
Poniedziałek
25.03.2013
Tylko jeden sklep z bielizną Atlantic działa poza centrum handlowym. Tydzień temu ruszył salon w łódzkiej galerii.
 

Pod logo Atlantic funkcjonuje ponad 200 salonów w Polsce i zagranicą. Marka jest obecna w 16 krajach europejskich, a swoje firmowe salony Atlantic ma także w Rosji i na Ukrainie. W 2013 roku firma planuje otworzyć 35 sklepów. Wszystkie zagraniczne punkty oraz 98 polskich należy do franczyzobiorców. Ostatni z uruchomionych przez firmę salon znajduje się w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura. Na 85 m2 klienci mogą wybierać bieliznę w jednej z dwóch wydzielonych stref - męskiej i damskiej. Salon został wyposażony w witrynę multimedialną, która pozwala w niekonwencjonalny sposób zaprezentować kolekcję oraz nowości w ofercie firmy.

- Sklep w Manufakturze to nasz własny salon. Posiadamy też kilka kluczowych lokalizacji prowadzonych przez franczyzobiorców. Poza jednym salonem Atlantic położonym przy głównej ulicy handlowej, wszystkie działają w centrach handlowych. Warunki negocjacyjne zależą już od ustaleń prowadzonych indywidualnie z centrami handlowymi i franczyzobiorcami - mówi Nina Nurzyńska, specjalista ds. komunikacji i PR Atlantic SA.

Atlantic w pakiecie franczyzowym oferuje pomoc w przygotowaniu merytorycznym franczyzobiorcy i jego pracowników do prowadzenia sklepu i obsługi klientów. Zapewnia też wsparcie w zakresie wystroju witryn i sklepu, a także ekspozycji towaru. Partner bierze udział w akcjach promocyjnych organizowanych na skalę ogólnokrajową. W sytuacji gdy wybrany lokal posiada estetyczną witrynę, podłogę oraz oświetlenie zgodne ze standardami sieci wówczas za wyposażenie salonu Atlantic trzeba zapłacić 1 tys. zł/m2. Optymalna powierzchni sklepu wynosi 35-50 m2 w mieście liczącym powyżej 20 tys. mieszkańców. Oprócz klasycznej franczyzy, w której to przedsiębiorca jest właścicielem asortymentu, Atlantic przygotował także ofertę franczyzy depozytowej.
- Nasz produkt, rozlicza się wtedy prowizyjnie. Franczyzobiorca pokrywa inwestycję w aranżację i wyposażenie lokalu, natomiast towar pozostaje własnością franczyzodawcy - wyjaśnia Nina Nurzyńska.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021