Pieniądz nie lubi bezruchu

Firma Vibrostation powstała w 2004 roku w Wielkiej Brytanii, gdzie jest dziś drugim największym sprzedawcą platform wibracyjnych. Wspomniane platformy są urządzeniami do ćwiczeń fitness, które wibrując wywołują skurcze mięśni. Firma prowadzi sprzedaż przyrządów przez internet oraz w sklepach własnych, których posiada obecnie cztery na ternie Wielkiej Brytanii i Czech. Kanał sprzedaży został niedawno poszerzony o placówki franczyzowe, które zadebiutowały w październiku ubiegłego roku u naszych południowych sąsiadów. Z możliwości współpracy szybko skorzystało ośmiu przedsiębiorców. Teraz firma poszukuje masterfranczyzobiorcy, który zainwestuje w sklep pokazowy i rozwinie sieć w naszym kraju.
- Poszukujemy osoby, która dysponuje lokalem o powierzchni ok. 100 m2 oraz kapitałem rzędu min. 80 tys. euro – mówi Kamil Jelinek, menedżer regionalny Vibrostation. - Głównym zadaniem masterfranczyzobiorcy będzie budowa sklepu flagowego, uzyskanie informacji o potencjale rynku i przygotowanie do krajowej ekspansji. Szacujemy, że w Polsce może powstać nawet 250 naszych sklepów.
Oprócz budowy sieci sklepów, masterfranczyzobiorca otrzyma wyłączność na ogólnokrajową dystrybucję platform wibracyjnych Vibrostation oraz będzie odpowiedzialny za politykę cenową i marketing firmy. Dlatego też dobrze, aby potencjalny kandydat posiadał doświadczenie w budowaniu marki na rynku czy prowadzeniu dystrybucji, najlepiej sprzętu sportowego.
Vibrostation ma zamiar otworzyć 50 sklepów franczyzowych w przeciągu dwóch lat. W tym celu planuje wejść na dwa nowe rynki zagraniczne jeszcze w tym roku. W ubiegłym miesiącu sieci udało się pozyskać partnera w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, który niebawem otworzy sklep w Dubaju. Czas pokaże, czy szejkowie porzucą pola naftowe na rzecz urządzeń do ćwiczeń fitness.
- W przeciągu najbliższych trzech lat nasz plan rozwoju zakłada wejście łącznie na sześć rynków nowych rynków zagranicznych. Oprócz Zjednoczonych Emiratów Arabskich będzie to Rosja, Polska, Słowacja, Niemcy i Austria – dodaje Kamil Jelínek. - Prowadzimy już wstępne rozmowy z masterfranczyzobiorcami z Polski i Słowacji.
Masterfranczyzobiorca do swojego sklepu musi zakupić min. osiem platform. Kolejni partnerzy, których uda mu się pozyskać wystarczy, że umieszczą w swoich placówkach po sześć takich urządzeń. Cena pojedynczej platformy zaczyna się od 1,2 tys. funtów.
(boa)

ZOBACZ W KATALOGU
































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.