Do sprawnej obsługi baru potrzebne są dwie osoby pracujące na barze oraz dwóch kucharzy, którzy pracują na zmiany.
Czwartek
23.05.2013
Bary z sandwichami pod logo Canappka sprawdziły się w Poznaniu. Czy z Wrocławiem będzie podobnie?
 

Canappka to sieć barów serwujących, jak sama nazwa wskazuje, kilka rodzajów kanapek. Od 2008 roku z oferty śniadaniowej i lunchowej mogli skorzystać mieszkańcy Poznania, a od ubiegłego roku także Wrocławia. W pierwszym z tych miast sieć prowadzi cztery lokale, w drugim właśnie otworzyła placówkę numer dwa.

- Na wybór Wrocławia wpłynęło kilka czynników - mówi Łukasz Borek, dyrektor zarządzający KCI Gastronomy, operatorze sieci. – To miasto o liczbie mieszkańców i powierzchni zbliżonej do Poznania. Wiemy jak robić biznes w tej wielkości mieście i jak osiągnąć tam dobre wyniki.

Właściciele Canappki do końca przyszłego roku planują otwarcie w Poznaniu i Wrocławiu od czterech do pięciu lokali własnych oraz trzy, cztery franczyzowe. By zostać partnerem sieci trzeba dysponować lokalem o powierzchni min. 80 m2 usytuowanym w mieście liczącym powyżej 200 tys. mieszkańców. Kapitał wymagany na rozpoczęcie działalności pod szyldem sandwich baru to 150 tys. zł.

Za przystąpienie sieci pobierana jest opłata wstępna w wysokości 20 tys. zł. Z comiesięcznych obrotów franczyzobiorca musi przeznaczyć 2 proc. na cele marketingowe oraz 4 proc. tytułem opłaty bieżącej. W zamian franczyzobiorca może liczyć na wsparcie w przygotowaniu i adaptacji lokalu, pomocny system komputerowy, bazę receptur i kontaktów do dostawców, szkolenie personelu oraz stronę internetowa. Prowadzenie działalności partnera franczyzodawca wspiera także comiesięcznymi akcjami marketingowymi dla całej sieci.

- Stawiamy na marketing bezpośredni, zarówno w lokalu, jaki i jego okolicach. Prowadzimy m.in. program lojalnościowy w postaci magnetycznych kart stałego klienta upoważniających do pięcioprocentowego rabatu – dodaje Łukasz Borek. – W przypadku otwarcia nowego lokalu przygotowujemy promocje cenowe, degustacje oraz kampanię reklamową w mediach.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa