Soczysty biznes

Bary Get Green oferują zielone koktajle (tzw. green smoothies), świeże soki, kanapki oraz sałatki. Koncept wpisuje się w rosnącą świadomość zdrowego stylu życia, w zgodzie z naturą.
- Nasze produkty są w pełni naturalne, niedosładzane i bez sztucznych dodatków. Bazujemy na świeżych owocach - łączymy je z zielonymi liśćmi takimi jak szpinak, jarmuż, natka, sałata czy algi. Get Green to koncept przyjazny diabetykom, klienci w naszym menu znajdą wyliczone jednostki żywieniowe - mówi Dorota Brzozowiec, właścicielka firmy Make Business.
Firma posiada na razie jeden lokal na Pasażu Ursynowskim w Warszawie ale ze względu na duże zainteresowanie produktem oraz zapytaniami od potencjalnych franczyzobiorców firma w październiku 2013 weszła na rynek z ofertą franczyzową.
- Miesiąc temu opracowaliśmy system franczyzowy Get Green, jesteśmy na etapie poszukiwania franczyzobiorców. Równocześnie prowadzimy negocjacje dotyczące powierzchni w trzech różnych galeriach handlowych. Naszym celem jest stworzenie ogólnopolskiej sieci smoothie barów - wyjaśnia Dorota Brzozowiec.
Wprowadzony system franczyzowy przewiduje dwie formy współpracy - wyspę handlową o powierzchni 12 m2 oraz pełnowymiarowy bar (optymalna powierzchnia 60 m2). Kwota inwestycji w wyspę w galerii handlowej, wraz z pełnym wyposażeniem, wyniesie ok. 80 tys. zł. Franczyzodawca deklaruje wprowadzenie obniżonych opłat dla pierwszych zainteresowanych ofertą. Get Green pomaga w zakresie znalezienia powierzchni oraz negocjacji umowy najmu.
- Jesteśmy nastawieni na otwieranie wysp w galeriach handlowych, chociaż mamy już w planie utworzenie lokalu przy jednej z głównych warszawskich ulic. Franczyzobiorcom oferujemy wyłączność terytorialną oraz wsparcie przy organizacji imprez plenerowych, zapewniając sprzęt oraz niezbędne wyposażenie – dodaje Dorota Brzozowiec.
Franczyzodawca bardzo starannie przygotował swoją ofertę. Czy jednak to wystarczy? Segment zdrowej - „zielonej” - gastronomii staje się coraz bardziej konkurencyjny, o czym może świadczyć obecność na rynku takich marek, jak Dr Bardadyn czy Green Way. Obie posiadają już po kilka placówek, co oznacza że zostały przetestowane w różnym otoczeniu biznesowym.
(jt)

ZOBACZ W KATALOGU





















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali