Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki.
Środa
13.11.2013
Franczyzobiorcy Ship Center zaoferują firmom obsługę kurierską, a także usługi biurowe. Jak przyjmie ich rynek?
 

Ship Center to nowa firma na rynku usług outsourcingowych. Partnerzy działający pod tym szyldem zapewnią swoim klientom usługi kurierskie i poligraficzne – pomogą wysłać i odebrać paczki, wyrobią pieczątki, a także wydrukują ulotki i inne materiały promocyjne oraz biurowe.

- Ship Center powinno stać się ikoną szybkich, profesjonalnych usług świadczonych za niewielką cenę – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel firmy.

Plany ambitne, ale początek skromny. Na razie pod logo z owieczką działa jedna placówka własna i jedna franczyzowa. Rozpoczęcie sprzedaży licencji na biznes z tak skromną zaliczką na biznes to odważy krok. Ship Center nie narzeka jednak na brak zgłoszeń.
- Osoba która z nami współpracuje od 8 lat prowadziła podobny punkt w Warszawie. Dużą kampanię reklamową rozpoczęliśmy niedawno, a obecnie mamy 64 zainteresowane osoby z róznych miast. Około 10 z nich ma już lokal na biznes. Nie chcę zapeszać, ale myślę, że w ciągu dwóch najbliższych miesięcy zanotujemy wiele otwarć – zapowiada Kamil Janowski.

Jego zdaniem głównymi korzyściami wynikającymi z współpracy z Ship Center jest możliwość skorzystania z ofert 5 największych firm kurierskich, a także niskie koszty inwestycji. Do sieci można przystąpić otwierając punkt oferujący wyłącznie wysyłki kurierskie (pakiet Silver – inwestycja na poziomie 8 tys. zł netto) lub placówkę z pełnym zakresem usług (pakiet Gold – 18 tys. zł netto). Pierwszy format przeznaczony jest dla miast powyżej 30 tys. mieszkańców, drugi do większych, powyżej 70 tys.
- Koszt opłaty miesięcznej wynosi 4 proc. od obrotu netto danego punktu. Połowa tej kwoty jest przeznaczona na marketing sieci, druga trafia na utrzymanie sieci – dodaje Janowski.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020