Pieniądze mają smak czekolady

Do tej pory w Polsce powstało 18 Pijalni Czekolady i Kawy pod logo Mount Blanc. Pierwszy lokal ruszył w 2006 roku. Wielbiciele czekolady mogą ją w firmowych lokalach wypić oraz zjeść w postaci ponad 100 rodzajów belgijskich pralin i trufli. Franczyzową pijalnię czekolady i kawy można otworzyć w centrum handlowym, centrum dużego miasta, przy głównej ulicy lub przy promenadach i rynkach.
Partnerzy otrzymają wsparcie w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji. W tym celu franczyzodawca pomaga pozyskać lokal w galerii handlowej oraz wynegocjować korzystne warunki najmu. Właściciel pijalni czekolady może liczyć na wsparcie w trakcie prac projektowych, przygotowania lokalu do otwarcia, a także później – podczas prowadzenia biznesu.
Sieć Pijalni Czekolady i Kawy Mount Blanc od roku jest partnerem programu lojalnościowego Payback, dzięki czemu grono stałych klientów ciągle się poszerza. W ramach Payback sieć prowadzi sezonowe akcje marketingowe polegające na organizacji konkursów dla klientów. Franczyzobiorca ma także dostęp do centralnego internetowego systemu zamówień towarów oraz może korzystać z bezpłatnego systemu szkoleń.
Przewidywana suma inwestycji wynosi ok. 400 tys. zł. Cena obejmuje aranżację i całkowite wyposażenie lokalu o powierzchni ok. 100 m2 w prestiżowym punkcie miasta oraz pierwsze zatowarowanie. Partner wraz z podpisaniem umowy franczyzowej otrzymuje szczegółowy podręcznik operacyjny, który dokładnie opisuje cały proces inwestycyjny, harmonogram prac oraz zasady prowadzenia Pijalni Czekolady i Kawy Mount Blanc. Bieżąca opłata franczyzowa wynosi 3 proc. od uzyskanych obrotów, natomiast jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci – 10 tys. zł.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU




















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali