Ile zarobisz we własnej firmie

Na jakie zyski możesz liczyć pracując na swoim? Przeczytaj u nas! Marek Kondrat proponuje czytelnikom zrobienie wspólnego biznesu! Wybieramy najkorzystniejszą formę rozliczania podatku. Przedstawiamy 11 pomysłów na biznes związany z urodą i fitness. Otwieramy pizzerię i bar mleczny. Sprawdzamy, ile da się zarobić na e-papierosach i sklepie z oświetleniem. Biznes to szkoła walki, więc otwieramy szkołę sztuk walki.
 

W lutowym numerze 2/2014 (108)

Biznes Na Czasie

Ile zarobisz na swoim
Trudno o lepszą zachętę do otwarcia własnej firmy niż wizja wysokich zysków.

Moim zdaniem

Polska, partner Don Kichota
Jaki jest potencjał i możliwe kierunki rozwoju polskiego rynku franczyzy? Odpowiedzi można szukać w Hiszpanii.

Dobre zarządzanie
Efektywny przedsiębiorca to taki, któremu zarządzanie – również to w osobistym wymiarze – nie jest obce.

Fakty Trendy

Elastyczna pizza
Telepizza wdrożyła model biznesowy dla mniejszych miast.

Butik się zmienia
Nowa nazwa, bogatszy asortyment i większa powierzchnia sprzedaży – to najważniejsze zmiany, jakie sieć z odzieżą dla młodzieży wprowadza w swoich sklepach.

Diabeł tkwi w odzieży
Franczyzodawca City Hell zapowiada liczne otwarcia w kraju i za granicą. Ostatnio jednak głównie liczył wygasające umowy franczyzowe.

Motoportfel puchnie
Firmy z branży motoryzacyjnej rozszerzają asortyment lub zakres usług. To jeden ze sposobów na zwiększenie przychodów partnerów.

Szukanie po nowemu
Myśl globalnie, szukaj lokalnie - taka idea przyświeca twórcom nowej wyszukiwarki internetowej iPowiat.pl. Firma ma już pierwszych franczyzobiorców.

Stało się

Hu-hu-ha! Zima nie jest zła!
Jest zima, to musi być zimno. Ale nie w gospodarce. Tu robi się naprawdę gorąco.

Mam Firmę

Zysk na talerzu
Reputację zepsuł im „Miś” Stanisława Barei, a zdziesiątkowała reforma Balcerowicza, jednak bary mleczne przetrwały i przynoszą zyski swoim właścicielom.

Blaski i cienie świetlanego biznesu
Sklepy z oświetleniem nie mają dziś łatwo. W ostatnich latach zaroiło się od dużych hipermarketów oferujących wyposażenie wnętrz, a polski rynek zalewają tanie towary z Azji. Konkurencja jest więc duża. Mimo to polscy przedsiębiorcy sobie radzą, bo stawiają na oryginalność i wysoką jakość towarów.

Sztuka walki o własny biznes
Prowadzenie prywatnej szkoły sztuk walki jest trudnym biznesem, ale może przynieść satysfakcjonujące dochody. Tak jak w każdej działalności, także i tu warto być elastycznym – łączyć tradycję z nowoczesnością czy wprowadzać elementy sprzedaży krzyżowej.

Franczyza na miarę

Biznes, który uzależnia
Pierwszy franczyzobiorca sieci Smooke.pl tak uzależnił się od prowadzenia biznesu, że dziś zarządza trzema sklepami z e-papierosami.

(

Bo liczy się pizza
Sukces pizzerii zależy nie tylko od dobrej lokalizacji i smaku ciasta. Niemałe znaczenie ma również... kreatywność właściciela.

Własny Biznes

Zrób interes z Markiem Kondratem
– Postanowiłem rozwijać firmę Kondrat Wina Wybrane poprzez franczyzę. Ale każdego potencjalnego franczyzobiorcę najpierw staram się odwieść od szalonego pomysłu, jakim jest otwarcie sklepu z winami – mówi Marek Kondrat, aktor, właściciel sieci sklepów z winami Kondrat Wina Wybrane.

Supertemat

Uroda znów się opłaca
Polacy znów mają pieniądze, żeby zadbać o swoje ciało. Cieszą się z tego właściciele klubów fitness i salonów kosmetycznych, którzy mają szansę osiągać większe zyski.

Tani salon urody
Właściciele klinik i instytutów kosmetycznych szykują ofertę dla inwestorów z mniej zasobnym portfelem.

Gładki biznes
Na rynku fotoepilacji i fotoodmładzania zostały tylko te sieci, które potrafiły zaoferować klientom usługi wysokiej jakości, a partnerom – atrakcyjne zarobki.

Bieg po pieniądze
Moda na zdrowy styl życia sprawia, że popyt na usługi klubów fitness jest coraz większy.

W supertemacie przegląd sieci franczyzowych i partnerskich: Abacosun, BodyConcept, Kliniki Anna Pikura, Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris, Skinial, Yasumi, Centrum Dystrybucji Image BeautifulSkin, DepilConcept, Fit4less by énergie, Fit Curves, Mrs. Sporty.

Znana Marka

Biznes i rozrywka
Zygmunt Solorz stworzył pierwszą komercyjną stację telewizyjną w Polsce, nie mając żadnego doświadczenia telewizyjnego ani ogromnego kapitału.

Sonda

Przygotuj się do prowadzenia biznesu
We franczyzie najważniejsza jest wiedza o biznesie, który zamierzamy prowadzić. Franczyzobiorcy poznają markę od podszewki podczas licznych szkoleń. Jakich – o to zapytaliśmy przedstawicieli firm na licencji.

ABC Firmy

Płać i nie płacz
Co roku każdy podatnik prowadzący firmę decyduje o formie rozliczenia jej przychodów z fiskusem. Warto pamiętać o preferencjach podatkowych i ograniczeniach płynących z konkretnych form rozliczenia. Odpowiednia forma rozliczenia podatku to duże oszczędności dla firm i przedsiębiorców.

ABC franczyzy

Kurs na franczyzodawcę w 6 lekcjach
Sprzedaż licencji na biznes może okazać się idealnym sposobem na rozwój firmy. Żeby jednak móc podzielić się patentem na zarabianie, trzeba najpierw dobrze go przetestować.

Mój franchising

Siła w ludziach
Jednym z gwarantów wysokich obrotów placówki bankowej są ludzie: kompetentni, ambitni, zaangażowani w pracę, którzy identyfikują się z miejscem zatrudnienia. Tak uważa Krzysztof Wąsowski, właściciel dwóch placówek partnerskich BZ WBK.

Ubranie dla dżentelmena
Franczyza nobilituje i zobowiązuje – twierdzi Daniel Widz, prezes zarządu Grupy Handlowej Multibrand, która jest pierwszym franczyzobiorcą spółki Vistula Group.

Katalog systemów franczyzowych i partnerskich

400 pomysłów na biznes
Franchising, partnerstwo lub agencja to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Pięta biznesmęta

Pieniądze dziesiątej muzy
Są takie filmy, po których obejrzeniu po prostu chce się otworzyć własną firmę.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK, Google Pay;
  • karty kredytowe: Visa, Mastercard (kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro),
  • przez bankowość internetową: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander;
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
  • zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Dane firmy

PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP: 5222550821, REGON: 016299073, KRS: 183748