Zyski z metra
DepilConcept rozwija nowy format biznesu pod nazwą DepilConcept Inside, który pozwala poszerzyć ofertę działających już salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Średnia powierzchnia gabinetu w tej formule wynosi 12 m2. - Przy takim założeniu sprzedaż w najlepszych salonach wynosi nawet 2,5 tys. zł na metr kwadratowy – mówi Marta Szymczak, właścicielka sieci DepilConcept w Polsce.
Koszt licencji DC Inside wynosi 59,7 tys. zł, jeśli właściciel gabinetu posiada już Laser IPL służący do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła. W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje dostęp do centrum serwisowego, który w razie awarii gwarantuje urządzenie zastępcze. Dzięki temu zachowana jest ciągłość pracy, bez konieczności zamykania salonu i odwoływania wcześniej umówionych klientów. Każda wizyta sprzętu w autoryzowanym serwisie jest udokumentowana stosownym certyfikatem. DepilConcept dużą uwagę przywiązuje również do jakości lamp, a więc dba o ich regularną wymianę tak, aby zachować wysoką jakość usług i standardy bezpieczeństwa.
Franczyzodawca przekonuje, że koncept biznesowy pozwala na osiągnięcie zysku już w pierwszym miesiącu działalności. W tym celu oferuje wsparcie już na etapie wyboru lokalu i rekrutacji pracowników. W trakcie współpracy zapewnia bezpłatne szkolenia franczyzobiorcy i personelu oraz angażuje się w aktywne pozyskiwanie klientów dla gabinetu.
- Promujemy salony franczyzobiorców w internecie, organizujemy kampanie w mediach społecznościowych. Wspieramy również lokalne działania marketingowe prowadzone przez naszych partnerów. Silny marketing to element strategii DepilConcept na całym świecie – dodaje Marta Szymczak.
Sieci Depil i BodyConcept wywodzą się z Portugalii. Od 2011 roku oba koncepty rozwijają się także w Polsce. Pod marką DepilConcept funkcjonuje w sumie 9 salonów, natomiast BodyConcept posiada dwie placówki – jedną własną i jedną franczyzową, a jeszcze w tym roku liczba punktów ma się podwoić.
(kk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyza, która upiększa saldo
/19.11.2025
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.