Wystarczy kilkanaście tysięcy
Piotr Jarosz, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej w Metrohouse
Jak Metrohouse pomaga swoim partnerom pozyskać klientów?
Franczyzobiorca otrzymuje możliwość korzystania z narzędzi marketingowych Metrohouse, wśród których te podstawowe to automatyczne eksporty ofert na najpopularniejsze portale internetowe, udział we wspólnych kampaniach produktowych, pakiet narzędzi umożliwiających lokalną promocję ofert: wzory bannerów, ogłoszeń i ofert. Zainteresowani mają możliwość udziału w imprezach targowych. Na wstępie franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy, w którym zapoznajemy go z dostępnymi materiałami marketingowymi. Dzięki temu ma świadomość, jakie elementy może zamówić centralnie, gdzie otrzyma atrakcyjne rabaty dla prowadzonej przez siebie działalności. W pozyskiwaniu klientów pomaga także nasza infolinia.
Czy można zarobić na prowadzeniu biura nieruchomości w małym mieście?
Naturalnie, w dużych miastach jest większy ruch, natomiast jest również większa konkurencja. W tej kwestii nie ma reguły. W mniejszych miejscowościach franczyzobiorca może liczyć na to, że będzie jedynym oddziałem Metrohouse i często jedynym większym biurem działającym w danym regionie. Nasze doświadczenie pokazuje, że nawet w małych lokalnych biurach da się zarobić na prowadzeniu biura. W niewielkich miejscowościach skala jest działań jest mniejsza, ale niższe są koszty działalności. Dodatkowo biura umiejscowione w małych miejscowościach, działają na terenach sąsiednich, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kilometrów od siedziby.
Jakieś konkretne przykłady?
O tym, że nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby świetnie rozwijać pośrednictwo pokazuje przykład biura Metrohouse w Iławie (32 tys. mieszkańców) – jednego z najlepszych biur Metrohouse, Kartuz (14 tys.), Chojnic (42 tys.) czy Bolesławca (40 tys.). Biura tam położone działają na bardzo dobrym poziomieod kilku lat. Jesteśmy na etapie otwierania kolejnych biur w małych miejscowościach. Właśnie rozpoczęło działalność biuro w Działdowie (22 tys.), w Kłodzku (28 tys.), Czechowicach Dziedzicach (35 tys.), a planach mamy biura w Wyszkowie (27 tys.) Garwolinie (17 tys.) i Malborku (38 tys.)
Więcej informacji z rynku nieruchomość można znaleźć na portalu LokalnaBiznes.pl
rozmawiał (dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
W czasach boomu mieszkaniowego biura nieruchomości mają co robić. Na Targach Franczyza 15 i 16 marca będzie okazja zapoznać się z ofertą franczyzodawców z tej branży.
Partnerzy Metrohouse z Bielska szybko zyskali rozgłos w całej sieci. Jaki projekt zapewnił im popularność?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
23 i 24 maja odbędzie się w Warszawie X Konferencja Liderów Franczyzy BEST FRANCHISE. W tym roku motywem przewodnim wydarzenia będzie „Transformacja teraźniejszości w innowacyjną przyszłość”.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
POPULARNE NA FORUM
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof
Dom czy mieszkanie?
Od dwóch lat mieszkam w Warszawie, aktualnie wynajmuje mieszkanie, ale po podsumowaniu kosztów wychodzi, że bardziej opłaca mi się kupić własny kąt. Tylko mam dylemat...