Burger popity whisky i piwem

Inwestycja w lokal 7th Street może pochłonąć od 150 do nawet 450 tys. zł. Wszystko zależy od wielkości lokalu, jego stanu technicznego oraz lokalizacji. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, a opłata miesięczna 2,5 tys. zł.
Niedziela
08.06.2014
Franczyzodawca 7th Street zapewnia partnerom dostawy piwa Grupy Żywiec i whisky Jim Beam.
 

W Elblągu ruszy wkrótce franczyzowa restauracja 7th Street Bar&Grill. Lokal znajduje się w wolnostojącym budynku, w którym działa już kręgielnia i klub muzyczny. Właśnie właściciel klubu zdecydował się na otwarcie gastronomii. Lokalizacja klubu i baru w jednym miejscu ułatwi mu zarządzanie każdym z biznesów.

- W tym roku może już tam być za późno na otwarcie ogródka, ale docelowo wszędzie tam, gdzie jest możliwe będziemy serwować dania klientom przed lokalem. Podpisaliśmy umowę na wyłączność z Grupą Żywiec, dzięki której w restauracjach 7th Street można kupić każde piwo dostępne w portfolio Grupy. Ponadto producent przekazuje określony budżet na projekt i wykonanie ogródka z elementami identyfikacji wizualnej Żywca – wyjaśnia Łukasz Błażejewski, odpowiedzialny za rozwój sieci 7th Street Bar & Grill.

Mimo że na piwie restauracji nie zarabiają kroci, warto przed otwarciem lokalu sprawdzić jego odległość od szkół, przedszkoli i kościołów, aby właściciel mógł wykupić koncesję. Piwo po prostu przyciąga klientów. Ponadto zamawiający procentowe trunki mają do dyspozycji inne alkohole – drinki, koktajle, a także whisky.
- W części alkoholowej naszego menu można znaleźć każdy rodzaj whisky Jim Beam. Ostatnio w naszych lokalach został podkreślony nieco mocnej charakter pijalni whisky poprzez zamontowanie różnego rodzaju materiałów świecących związanych z whisky oraz akcesoriów dla barmanów – mówi Łukasz Błażejewski.

Wśród potraw przygotowywanych przez kucharzy sieciowych restauracji znajdują się m.in. burgery, steki oraz panierowany kurczak. Jak mówi franczyzodawca panierowany kurczak sprzedaje się najlepiej tam, gdzie w mieście nie działa KFC albo nie oferuje dostawy – w przeciwieństwie do 7th Street.

Niedawno sieć uruchomiła własny sklep internetowy, w którym dostępne są podkoszulki i kubki z logo firmy. Można je kupić lub wygrać w konkursie organizowanym przez centralę. Przygotowaniem firmowych produktów zajęła się firma CupSell. Franczyzodawca nie nałożył żadnej marży na asortyment e-sklepu, ponieważ – jak mówi Łukasz Błażejewski – chodzi nie o dodatkowy zysk, a budowanie rozpoznawalności marki.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa