Dwie pory na Greenpoint

Większość sklepów Greenpoint działa w centrach handlowych. Także w miastach liczących kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.
Środa
18.06.2014
Przedstawiciele marki Greenpoint sugerują partnerom otwarcie sklepów po wprowadzeniu do sprzedaży nowej kolekcji.
 

Rozwojem marki Greenpoint zajmuje się spółka Fandango, która do tej pory uruchomiła w całej Polsce 73 sklepy, z czego 18 działa we franczyzie. Ostatnie otwarcia miały miejsce wiosną w centrach handlowych: Gemini Park w Tarnowie, Galeria Bursztynowa w Ostrołęce, Galeria Siedlce i Galeria Optima w Łukowie.
- Nasze sklepy działają  w kilku małych miastach w tym w Rawie Mazowieckiej (18 tys. mieszkańców), Wieluniu (25 tys.), Kozienicach (18 tys.). Wszystkimi wymienionymi punktami zarządzają franczyzobiorcy – mówi Dorota Tylek, przedstawiciel Greenpoint.

Fandango szuka nowych partnerów w miastach liczących 40 tys. mieszkańców, czasem także mniejszych, pod warunkiem, że w całym powiecie mieszka 40 tys. osób. Lokal, w którym  ma powstać nowy sklep powinien zajmować od 70 do 90 m2 i znajdować się w centrum handlowym albo przy głównej ulicy handlowej miasta.
- Wybór lokalizacji leży po stronie franczyzobiorcy, oczywiście przyszły franczyzobiorca może liczyć na pomoc z naszej strony. Zawsze doradzamy przyszłym partnerom w negocjacjach. Podczas negocjacji dotyczących wysokości czynszu używamy argumentu powierzchni sali sprzedaży oraz wielkości witryn – wyjaśnia Dorota Tylek.

Greenpoint jest marką odzieżową dla kobiet ceniących wygodę i nieskomplikowany styl. W ofercie sklepów znajdują się także dodatki w postaci torebek, pasków, czapek, szalików i rękawiczek.
- Zawsze sugerujemy partnerom aby przystąpili do sieci w okresach, gdy w sklepach sprzedajemy produkty z nowej kolekcji. W ciągu roku Greenpoint dwukrotnie wprowadza nowe kolekcje: wiosna-lato oraz jesień-zima).  Z pewnością jest to  najlepsza pora na otwarcie sklepu naszej marki – dodaje Dorota Tylek.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022