Lidia Kalita to polska projektantka z ponad 20-letnim doświadczeniem. Do tej pory zajmowała się tworzeniem kolekcji dla marki Simple, którą sama założyła. Ten rozdział jest już jednak zamknięty. Projektantka 8 lat temu wraz z siostrą sprzedały za 32 mln zł Simple innej odzieżowej spółce - Gino Rossi. W 2013 roku Lidia Kalita zdecydowała się na otwarcie butiku pod własnym nazwiskiem, w którym sprzedaje swoje kolekcje. Pierwszy salon ruszył w lutym tego roku w Domu Mody Klif w Warszawie, kolejny powstał w stołecznej Galerii Mokotów. Na przełomie sierpnia i września franczyzobiorca otworzy sklep w gdyńskim Klifie. - Interesują nas prestiżowe centra handlowe w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców – mówi Justyna Gustaw, która odpowiada za kontakt z potencjalnymi franczyzobiorcami.
Przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w sklep Lidia Kalita powinni dysponować kwotą minimum 300 tys. zł, która pokryje koszty wyposażenia lokalu o powierzchni 50-80 m2 (250 tys. zł) oraz wykupienie licencji o wartości 50 tys. zł. Franczyzodawca oferuje wsparcie w zakresie rekrutacji i szkolenia personelu. Jest ono szczególnie ważne, ponieważ w salonach luksusowych marek klienci zwracają uwagę nie tylko na ofertę, ale także surowo oceniają standardy obsługi klienta.
- Rekrutacja jest dwuetapowa. Prowadzi ją nasz menedżer sprzedaży. Po wstępnej selekcji (rozmowa) odbywa się druga rozmowa z projektantką. Szukamy kandydatek z doświadczenie w handlu w markach luksusowych, otwartych na klienta, elokwentnych, z pasja do mody. Nasz personel jest ubrany w ubrania LK. Co sezon nasze asystentki sprzedaży mają specjalne zaprojektowane stroje służbowe – dodaje Justyna Gustaw.
Lidia Kalita nie zapomina także o promocji swojej marki. - Mamy w planach organizację pokazu mody oraz specjalnego pokazu dla klientów CH Klif w Gdyni. Przygotowujemy również spotkania w salach ty[u VIP dla klientek, połączone z prezentacją nowości w kolekcji. Będziemy tez obecni, jako marka oraz w osobie Lidii Kality, w nowych edycjach programów rozrywkowych związanych z branżą modową, ale na razie nie możemy informować o szczegółach współpracy. Dodatkowo, na stałe współpracujemy z gwiazdami i prezenterami, prowadzącymi popularne programy rozrywkowe i informacyjne w Polsce. Jesteśmy nieustannie obecni we wszystkich tytułach prasy kobiecej oraz na portalach modowych. Poza tym, wciąż rozbudowujemy bazę klientek, aby mogły być na bieżąco informowane o nowościach i wydarzeniach związanych z marką poprzez newsletter. Mamy także bardzo prężnie działające fanpage na FB, Instargam oraz Tublr – wylicza menedżerka.
(dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
POPULARNE NA FORUM
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...
Sklep Z odzieżą używaną
Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?
Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.