Lidia Kalita to polska projektantka z ponad 20-letnim doświadczeniem. Do tej pory zajmowała się tworzeniem kolekcji dla marki Simple, którą sama założyła. Ten rozdział jest już jednak zamknięty. Projektantka 8 lat temu wraz z siostrą sprzedały za 32 mln zł Simple innej odzieżowej spółce - Gino Rossi. W 2013 roku Lidia Kalita zdecydowała się na otwarcie butiku pod własnym nazwiskiem, w którym sprzedaje swoje kolekcje. Pierwszy salon ruszył w lutym tego roku w Domu Mody Klif w Warszawie, kolejny powstał w stołecznej Galerii Mokotów. Na przełomie sierpnia i września franczyzobiorca otworzy sklep w gdyńskim Klifie. - Interesują nas prestiżowe centra handlowe w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców – mówi Justyna Gustaw, która odpowiada za kontakt z potencjalnymi franczyzobiorcami.
Przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w sklep Lidia Kalita powinni dysponować kwotą minimum 300 tys. zł, która pokryje koszty wyposażenia lokalu o powierzchni 50-80 m2 (250 tys. zł) oraz wykupienie licencji o wartości 50 tys. zł. Franczyzodawca oferuje wsparcie w zakresie rekrutacji i szkolenia personelu. Jest ono szczególnie ważne, ponieważ w salonach luksusowych marek klienci zwracają uwagę nie tylko na ofertę, ale także surowo oceniają standardy obsługi klienta.
- Rekrutacja jest dwuetapowa. Prowadzi ją nasz menedżer sprzedaży. Po wstępnej selekcji (rozmowa) odbywa się druga rozmowa z projektantką. Szukamy kandydatek z doświadczenie w handlu w markach luksusowych, otwartych na klienta, elokwentnych, z pasja do mody. Nasz personel jest ubrany w ubrania LK. Co sezon nasze asystentki sprzedaży mają specjalne zaprojektowane stroje służbowe – dodaje Justyna Gustaw.
Lidia Kalita nie zapomina także o promocji swojej marki. - Mamy w planach organizację pokazu mody oraz specjalnego pokazu dla klientów CH Klif w Gdyni. Przygotowujemy również spotkania w salach ty[u VIP dla klientek, połączone z prezentacją nowości w kolekcji. Będziemy tez obecni, jako marka oraz w osobie Lidii Kality, w nowych edycjach programów rozrywkowych związanych z branżą modową, ale na razie nie możemy informować o szczegółach współpracy. Dodatkowo, na stałe współpracujemy z gwiazdami i prezenterami, prowadzącymi popularne programy rozrywkowe i informacyjne w Polsce. Jesteśmy nieustannie obecni we wszystkich tytułach prasy kobiecej oraz na portalach modowych. Poza tym, wciąż rozbudowujemy bazę klientek, aby mogły być na bieżąco informowane o nowościach i wydarzeniach związanych z marką poprzez newsletter. Mamy także bardzo prężnie działające fanpage na FB, Instargam oraz Tublr – wylicza menedżerka.
(dw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...