W wrześniowym numerze 9/2014 (115)
Biznes na czasie
Czy biznes daje szczęście?
Własny biznes to dobry pomysł na szczęśliwe życie.
Choć wcale nie dlatego, że na mecie czekają na nas miliony.
Moim zdaniem
Związać klienta
Jeśli bank chce, aby klient do niego wracał, musi być bankiem uniwersalnym.
Klient musi chcieć, ale także mieć po co wracać do banku.
Zrobieni na szaro
W pośredniakach profile, niemal jak na Facebooku. Nie masz profilu w pośredniaku – nie pracujesz. Masz profil w pośredniaku – też nie pracujesz. To po co ten profil?
Fakty trendy
Śledź i Wódka w całej Polsce
Właściciele Ministerstwa Śledzia i Wódki zapowiadają otwarcie 17 nowych barów w ciągu półtora roku.
Jak otworzyć biznes pod dobrą marką
Co roku kilka tysięcy osób zakłada swoją firmę we franczyzie,
wiele z nich swoich franczyzodawców poznaje
właśnie na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki.
Stało się
Przeciw jesiennej melancholii
Kiedy uczniowski kręgosłup pochyla się pod ciężarem tornistra,
to znaczy, że mija czas lodowych kramików, a nadchodzą żniwa
w branży edukacyjnej. Tak to już jest, że w biznesie nic nie ginie.
Mam firmę
Pasja przekuta w biznes
O tym, że hobby z dzieciństwa może przerodzić się w intratny interes, przekonali się właściciele sklepów odzieżowych Pan tu nie stał. Ich koszulki z napisami rodem z PRL podbiły serca Polaków.
Targowisko po liftingu
Na targi z dobrą żywnością ludzie przychodzą często jak na piknik.
Chcą zjeść coś dobrego, spotkać się ze znajomymi,
przyjemnie spędzić czas. Zakupy robią niejako przy okazji.
Pierwsze kroki do szkoły
Prywatne szkoły to wciąż niezagospodarowany segment rynku, który będzie się rozwijał. Trzeba się jednak liczyć z dużymi wydatkami na start i mnóstwem biurokracji – nie tylko na początku działalności.
E-firma
Firma w internecie, pieniądze w realu
Wiele osób decyduje się na założenie własnego e-sklepu,
bo jest to stosunkowo łatwy biznes. Krok po kroku przedstawiamy, jak rozpocząć działalność biznesową w internecie.
Lokal na biznes
Komfortowa przymierzalnia zwiększa sprzedaż
Czas pobytu klienta w sklepie odzieżowym zależy w dużej mierze
od warunków, jakie w nim zastanie.
Na co zwrócić uwagę, by wizyty były częstsze i bardziej efektywne?
Własny biznes
Detektyw na tropie zysków
Mój sukces oznacza kompromitację instytucji finansowanych z portfeli milionów Polaków – mówi
Krzysztof Rutkowski, detektyw, biznesmen, były poseł na Sejm.
Supertemat
Mój sklep powszedni
Prowadzenie sklepu spożywczego w pojedynkę może skończyć się szybkim bankructwem.
Dlatego właściciele małych sklepów, chcąc chronić swoje biznesy, przyłączają się do sieci franczyzowych.
Wzrośnie spadnie
Pieniądz musi pracować
Gdy na rynkach finansowych trwa posucha, trzeba szukać alternatywnych sposobów pomnażania kapitału. W sukurs przychodzą nieruchomości, alkohol, a nawet elektrownie wiatrowe.
Biznes style
Rozwój na wysokich obrotach
Motywacja w biznesie jest jak jazda samochodem.
Włączenie silnika nie wystarczy, by ruszyć w drogę.
Znana marka
Od walkmana do playstation
W czasach, gdy powstawało Sony, zaistnienie małej japońskiej marki
w Stanach wydawało się równie możliwe, co podbicie internetu przez firmę założoną w garażu.
Dzisiaj bez Sony nie wyobrażamy sobie świata. Pytanie, czy nie będziemy musieli.
Na prawo patrz
Jak odzyskać pieniądze
Nikt nie lubi dopominać się o zwrot swojej własności albo wynagrodzenia za wykonaną usługę bądź sprzedany towar. Tymczasem wielu przedsiębiorców każdego dnia musi walczyć o swoje i wcielać się w rolę surowego windykatora.
Sonda
Kim jest idealny franczyzobiorca?
Każdy franczyzodawca posiada profil swojego idealnego franczyzobiorcy.
Zapytaliśmy, jakie cechy powinien mieć.
ABC firmy
Jak zarządzać dużą firmą
Małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot. Znane porzekadło sprawdza się również w biznesie, bo w końcu firma jest jak dziecko, wymaga mnóstwa uwagi. Co zatem zrobić, żeby zarządzenie dużą firmą nie było dla właściciela kłopotem?
Kasa na Start
Zdobądź pieniądze na własny biznes
Chcesz założyć firmę, a nie masz pieniędzy na inwestycję?
Skorzystaj z Inicjatywy Jeremie.
ABC franczyzy
Przedsiębiorcy na językach
Rozmowa rekrutacyjna z franczyzobiorcą ma niewiele wspólnego z tą, na którą zaprasza się
potencjalnych pracowników. Bo franczyzobiorca to nie pracownik, tylko partner w biznesie.
Steki menedżera
Gość lubi światowe marki
Zarządzamy międzynarodowymi markami po polsku – mówi Małgorzata Morek, dyrektor
ds. rozwoju franczyzy w Grupie Hotelowej Orbis.
Mój franchising
Postawiłem na galerie i markę
Celem Przemysława Żoka było otwarcie pięciu restauracji pod szyldem Biesiadowa. Po dwóch latach współpracy z franczyzodawcą brakuje mu już tylko jednej do osiągnięcia celu.
Bank tu, bank tam
Każdy robi swoje, ale działamy razem – o współpracy z franczyzodawcą opowiada Zbigniew Rutkowski, biorca licencji Eurobanku.
Pięta Biznesmęta
Przytul grosz do serca
Każdy lubi się czasem poprzytulać. Niektórzy postanowili na tym zarobić.
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.
Zasady i warunki zakupów
Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:
- Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
- Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
- Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- BLIK
- Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
- karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
- bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
- tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
- pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.
Proforma
Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.
Dane firmy
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748