Medycyna i kosmetyka w jednym
Gabinety Podologia.pl pracują od 2011 roku nad zagospodarowaniem niszy związanej z usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp oraz kończyn dolnych (od badań komputerowych i konsultacji ortopedycznych po specjalistyczną pielęgnację stóp). Z firmą współpracuje obecnie ponad 100 gabinetów, ale zdaniem franczyzodawcy popyt na tego typu usługi medyczne jest znacznie większy.
- Polski pacjent wie, jakie możliwości niesie innowacyjna medycyna i oczekuje, że dla wybranego specjalisty nie będzie wyłącznie zbiorem danych osobowych w formularzu. Indywidualne podejście to ogromne wyzwanie w placówkach świadczących usługi medyczne – przekonuje Aleksandra Bitenc-Jasiejko, właścicielka sieci Podologia.pl.
- Gabinety profilaktyki zdrowia, rehabilitacji i relakasacji aparatu ruchu potrzebne są na niemal każdym osiedlu. Nasi partnerzy z powodzeniem radzą sobie zarówno w dużych, jak i małych miastach – mówi Aleksandra Bitenc-Jasiejko. – Wielu z nich uruchamia gabinet wyłącznie z diagnostyką komputerową, a potem sukcesywnie rozszerza zakres usług, inni decydują się na wzbogacenie swojej dotychczasowej oferty przychodni medycznych lub gabinetów kosmetycznych o profesjonalną podologię. Nasz biznes jest niszowy, a co za tym idzie daje ogromne możliwości.
Centrala przygotowała dwa modele współpracy. Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł, choć możliwe jest nawiązanie współpracy z Podologia.pl już przy inwestycji ok. 3 tys. zł. W przypadku, gdy partner posiada sprzęt diagnostyczny, nie wyda nawet złotówki, żeby rozpocząć współpracę. Kompleksowe centrum podologii to koszt sięgający 85 tys. zł. W ramach współpracy firma zapewnia m.in. szkolenia z zakresu komputerowej diagnostyki stóp, projektowania indywidualnych wkładek ortopedycznych i profilaktycznych, a także podstaw teoretycznych budowy i biomechaniki kończyn dolnych, diagnostyki dysfunkcji narządu ruchu oraz właściwej pielęgnacji i ćwiczeń kompensacyjno-korekcyjnych oraz wsparcie w bieżącej działalności.
– We współczesnej medycynie liczą się przede wszystkim kwalifikacje, indywidualne podejście i kompleksowość. Każda szanująca się placówka medyczna uwzględniać powinna działania profilaktyczne, czyli aktywność ruchową i edukację z zakresu zdrowego żywienia – przekonuje właścicielka sieci Podologia.pl - Nie musimy mieć w naszym gabinecie od razu kilkunastu specjalizacji. Warto zaoferować komplementarną usługę wobec sąsiadującego z nami gabinetu lub przychodni.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Synevo rusza z franczyzą
/20.08.2025
– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.
Czy da się wycenić radość, stres i smutek? Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu opowiada o psychologii typowego Polaka. Otwieramy poradnię psychologiczną.
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!