54 proc. Polaków jeżeli chce zjeść na mieście, wybiera właśnie pizzę. Pizza ma też to do siebie, że jest idealnym daniem na wynos czy na dowóz.
Czwartek
07.01.2016
Pizza Bus chce zbudować w Polsce sieć mobilnych pizzerii.
 

Pizza to najpopularniejsze wśród Polaków danie – oczywiście zaraz po kuchni polskiej. 54 proc. z nas, jeżeli chce zjeść na mieście, wybiera właśnie pizzę. Ale pizza ma też to do siebie, że jest idealnym daniem na wynos czy na dowóz. Przede wszystkim dlatego, że łatwo ją podgrzać i nie traci przez to zbyt mocno walorów smakowych. To właśnie wykorzystują pizzerie, nastawione na realizację zamówień wyłącznie w dostawie.

Pizza Bus na Słowacji ma 22 punkty franczyzowe, w Polsce dwa franczyzowe i jeden własny.
– W 2016 roku planujemy 12 otwarć mobilnych punktów – zapowiada Łukasz Przygoda, wprowadzający markę Pizza Bus do Polski. – Szukamy partnerów na terenie całej Polski. Mile widziane są osoby z mniejszych miejscowości, a nawet wiosek, gdzie praktycznie nie ma konkurencji lub jest znikoma.

Skuter na przystawkę

Mobilna pizzeria to przyczepa wielkości 4 m2, w pełni wyposażona i gotowa do pracy. Wystarczy samochód osobowy oraz prawo jazdy kategorii B, by ją transportować. W przypadku tego rodzaju działalności lokalizacja nie jest priorytetem bo punkt realizuje zamówienia wyłącznie w dostawie na dowóz.
– Docelowo chcemy jednak, aby przyczepa stała w konkretnym mieście i skupiła się na okolicznych mieszkańcach – podkreśla Łukasz Przygoda.

Franczyzobiorca może sam znaleźć lokalizację, ale licencjodawca dysponuje też propozycjami miejsc przy galeriach handlowych. W pełni wyposażona przyczepa kosztuje 39 tys. zł netto, partner wraz z nią otrzymuje pełną dokumentację, potrzebną dla Sanepidu. Do tego trzeba doliczyć zatowarowanie za 2 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 600 zł.
Franczyzobiorca w pakiecie startowym otrzymuje za symboliczną złotówkę skuter do rozwozu pizzy. Franczyzodawca zapewnia też m.in. niezbędne szkolenia, 20 tys. ulotek reklamowych, marketing w internecie i na portalach społecznościowych, dostęp do serwisu zamówień on-line.
 Pizza Bus to biznes całoroczny – twierdzi Łukasz Przygoda. – Średnio w tygodniu sprzedaje się od 30 do 60 pizz, a w weekendy dochodzi nawet do 100. Biznes jest wysokorentowny, inwestycja zwraca się po około czterech miesiącach.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa