Telepizza testuje nowy koncept

Oferta Telepizzy w galeriach handlowych jest taka sama jak w tradycyjnych placówkach. Inny jest jednak sposób serwowania pizzy – w kawałku, do zjedzenia na wynos.
Wtorek
30.08.2016
Franczyzodawca otwiera własne placówki w centrach handlowych. Sprawdza czy koncept biznesowy dopasowany do strefy food court jest opłacalny.
 

– Interesują nas zarówno duże, jak i mniejsze centra handlowe, także w miastach, w których jesteśmy już obecni. Niedawno otworzyliśmy dwie pizzerie w systemie franczyzowym – w Galerii Victoria w Wałbrzychu i w Galerii Nowotarskiej  w Nowym Targu. Wkrótce w centrum handlowym, w Nowym Dworze Mazowieckim i Kaliszu powstaną kolejne dwie placówki, tym razem własne – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland.

Telepizza ciągle poszukuje nowych lokalizacji, wychodząc naprzeciw potrzebom różnych konsumentów.
– Galerie handlowe to przede wszystkim miejsce zakupów, a posiłek jest tylko krótką przerwą w bieganiu po sklepach. Stąd pomysł mniejszego formatu placówek Telepizzy, dopasowanego do szybkiej obsługi klientów, którzy nie mają czasu na celebrowanie posiłku – mówi Leszek Nowak.

Oferta Telepizzy w galeriach handlowych jest taka sama jak w tradycyjnych placówkach. Inny jest jednak sposób serwowania pizzy – w kawałku, do zjedzenia na wynos.  

Placówki w nowym formacie, otwierane w strefach food court mają 50-60 m2. – Nigdy wcześniej nie otwieraliśmy tego typu punktów. Wolimy więc na początku zainwestować w punkty własne. Dzięki temu łatwiej nam będzie obserwować reakcję rynku na nowy koncept. Na razie wszystko idzie zgodnie z planem. Placówki w Wałbrzychu i  w Nowym Targu od początku funkcjonują bardzo dobrze. Myślę, że podobnie będzie w kolejnych lokalizacjach – mówi Leszek Nowak.  

Telepizza kontynuuje również rozwój sieci w tradycyjnym formacie. Niedawno pizzerie powstały w Ząbkach i w Białymstoku. Niebawem nastąpi otwarcie restauracji w Koszalinie i w Olkuszu. Hiszpańska sieć podpisała również umowy franczyzowe na kolejne punkty w: Zielonej Górze, w Kłodzku i w Łodzi.

 


doradca we franczyzie

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa