Quiosque wchodzi do Tomaszowa

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 zł na 1 m2 netto.
Piątek
04.11.2016
Odzieżowa marka zdobywa kolejne miejscowości. Sklep w Tomaszowie Mazowieckiem to ósmy lokal sieci otwarty w tym roku.
 

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które lubią łączyć elegancję z aktualnymi trendami modowymi. Polski brand jest obecny na rynku od ponad 20 lat, a otwarty pod koniec października sklep w Tomaszowie Mazowieckim to 135. lokal sieci. Sklep mieści się w Galerii Tomaszów i ma powierzchnię 102 m2.
Tomaszów Mazowiecki to czwarte co do ludności miasto w województwie łódzkim. Uważamy, że jest to miejsce z ogromnym potencjałem dla naszej marki. Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmym, ponieważ chcemy być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.

Wcześniej w październiku otwarte zostały jeszcze dwa sklepy Quiosque – w Wołominie oraz w Poznaniu. W stolicy Wielkopolski otwarcie miało miejsce w galerii King Cross Marcelin.
Wyniki sprzedaży w pozostałych salonach Quiosque w tym mieście wskazują, że jest coraz większe zainteresowanie naszą marką – mówi Aleksandra Posiadła.

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 zł na 1 m2 netto. Sklepy powstają zarówno w galeriach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych. We wnętrzach punktów Quiosque dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

Franczyzodawca zapowiada jeszcze kilka otwarć na dwa ostatnie miesiące 2016 roku.


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021