art. spożywcze i przemysłowe
Żabka ciągle rośnie
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
Otwieramy sklep ze słodyczami
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
5 kroków do otwarcia własnej Żabki
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
Targi Franczyza: Własny sklep spożywczy
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
Żabka sprzedaje akcje
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Nowy program dla początkujących przedsiębiorców
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Biznes z konopii
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Sklep spożywczy przynosi zyski
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Intermarché wierzy w przyszłość
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Wsparcie finansowe od Żabki
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
Ile można zarobić na dystrybucji wody?
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
Żabka testuje nowości
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Jest dobrze mimo wyzwań
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
Pierrot stawia na rozbudowę
Marka Pierrot niedługo uruchomi nowy zakład produkcyjny. Czy zwiększenie mocy pozwoli na szybszy rozwój we franczyzie?
Czas na inwestycję w sklep spożywczy
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Franczyzodawca stawia na e-commerce
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
Sensi Hemp rusza z miejsca
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
Biznes na każde czasy
– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki – mówi Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza.
Stokrotka dofinansuje otwarcie sklepu
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
Jest miejsce dla supermarketów
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Al.Capone korzysta z sytuacji
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?