art. spożywcze i FMCG

art. spożywcze i FMCG | 14.12.2025

Biznes na szkle, nie na plastiku

– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.

– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.

art. spożywcze i FMCG | 03.12.2025

Zarabiaj na dostawach karmy do domu

W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.

art. spożywcze i FMCG | 01.12.2025

Ekotrend zmienia rynek napojów

Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.

art. spożywcze i FMCG | 13.11.2025

Franczyza z zapachem świeżego chleba

Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?

art. spożywcze i FMCG | 27.10.2025

Żabka otworzyła 12 000. sklep

Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.

art. spożywcze i FMCG | 15.10.2025

Franczyza sklepów spożywczych

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.

art. spożywcze i FMCG | 03.10.2025

Żabka ma konsultanta ds. obcokrajowców

W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.

art. spożywcze i FMCG | 23.09.2025

Sklep bez obsługi

Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.

art. spożywcze i FMCG | 09.09.2025

Jak wejść we franczyzę Intermarché

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.

art. spożywcze i FMCG | 03.09.2025

Franczyza to przyszłość handlu

– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.

art. spożywcze i FMCG | 07.08.2025

Żabka przyspiesza rozwój

Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.

art. spożywcze i FMCG | 02.08.2025

Sklepy sezonowe Żabki

Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.

art. spożywcze i FMCG | 21.07.2025

Konkurencja mobilizuje grupę Chorten

– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.

art. spożywcze i FMCG | 14.07.2025

Chorten rośnie na trudnym rynku

Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.

art. spożywcze i FMCG | 09.07.2025

Rodzinna franczyza, która działa

– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.

art. spożywcze i FMCG | 01.07.2025

Lodziarnia od 30 tys. zł

W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.

art. spożywcze i FMCG | 27.06.2025

KOKU Sushi ma nowy koncept

Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.

art. spożywcze i FMCG | 09.06.2025

Żabka ma już 10 tys. franczyzobiorców

Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.

art. spożywcze i FMCG | 16.05.2025

Budują swój biznes z Intermarché

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.

2
3
4
5
następna  
ostatnia