art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 04.04.2020

Epidemia nakręca obroty

Wraz z rozpoczęciem akcji #zostanwdomu Polacy ruszyli po zakupy żywności. Dla branży spożywczej stan epidemii oznacza większy ruch w biznesie.

Wraz z rozpoczęciem akcji #zostanwdomu Polacy ruszyli po zakupy żywności. Dla branży spożywczej stan epidemii oznacza większy ruch w biznesie.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.03.2020

Sklep spożywczy na licencji

Ubiegły rok Chata Polska zamknęła liczbą 300 sklepów. Większość działa we franczyzie.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.02.2020

Otwieramy stoisko z e-papierosami

Liquider Store umożliwia franczyzobiorcom współpracę w trzech wariantach. Czym się różnią?

art. spożywcze i przemysłowe | 11.02.2020

Spar odbuduje sieć?

Zakończył się spór dotyczący znaku Spar, który toczył się między Grupą Spar a Bać-Pol. Kto zdobył prawa do marki?

art. spożywcze i przemysłowe | 31.01.2020

Spożywczy pod znanym szyldem

Około stu nowych sklepów, własnych i franczyzowych pojawiło się w ubiegłym roku w sieci Stokrotka. W 2020 spożywcza marka chce utrzymać podobne tempo otwarć.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.01.2020

Zarabiamy na konopiach

Sensi Hemp to sieć sklepów z wyrobami konopnymi. Jak się prowadzi biznes w tej branży?

art. spożywcze i przemysłowe | 09.12.2019

POF chce wiedzieć, a Intermarche milczy

Polska Organizacja Franczyzodawców opublikowała na swojej stronie list otwarty do zarządu Intermarche.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.12.2019

Piotr i Paweł zmienia szyld

Spar Group planuje zbudować sieć 400 sklepów w ciągu pięciu lat w Polsce. Na razie przejął sklepy Piotr i Paweł, które zostaną poddane rebrandingowi.

art. spożywcze i przemysłowe | 25.11.2019

W polskim Intermarche ostrzą szpady

W znanej sieci supermarketów spożywczych słychać szczęk oręża i wzajemne zarzuty. A pod biurem zarządu czyhają dziennikarze, którzy próbują się dowiedzieć, co czeka Intermarche.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.09.2019

Eurocash stawia na technologię

Grupa Eurocash uruchomiła internetową platformę typu marketplace, przeznaczoną dla małoformatowych sklepów. Skorzystają na tym także franczyzobiorcy.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.09.2019

Kartki z licencją na biznes

Szwedzki franczyzodawca szuka partnerów w Polsce. Jakie ma oczekiwania wobec kandydatów?

art. spożywcze i przemysłowe | 14.09.2019

Żabka stawia na innowacje

Franczyzodawca zmienia identyfikację wizualną, wyposażenie sklepów, asortyment, ale nie tylko. Modernizację przechodzi również system franczyzowy.

art. spożywcze i przemysłowe | 08.08.2019

Alkohol robi wrażenie

Arkadiusz Osowski rzucił pracę w korporacji i otworzył sklep z alkoholem pod szyldem Al.Capone. Czy było warto?

art. spożywcze i przemysłowe | 23.07.2019

Górna półka w małym mieście

Na niewielkim, ale zatłoczonym rynku, lokalny przedsiębiorca wypatrzył niszę i przekonał franczyzodawcę do swojego pomysłu. Wygrali obaj.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.06.2019

Sklep za małe pieniądze

O rozwoju sieci sklepów Żabka opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców.

art. spożywcze i przemysłowe | 11.06.2019

Franczyza dla komunikatywnych

Sprzedaż produktów Husse to biznes oparty na bezpośrednich relacjach. Kto najlepiej sprawdzi się w roli franczyzobiorcy marki?

art. spożywcze i przemysłowe | 29.05.2019

Biznes z procentami

Franczyzodawca sklepów z alkoholem Al. Capone uważa, że branżę czekają problemy. Czy da się je rozwiązać?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.05.2019

Postawiłem na rozpoznawalną markę

– Gdy otwierałem sklep Żabki, miałem pewność, że klienci znają markę, wiedzą, czego się spodziewać. A to ważne w tym biznesie – mówi Rafał Kowal, franczyzobiorca Żabki.

art. spożywcze i przemysłowe | 26.04.2019

Zysk z automatu

Automaty vendingowe z farmaceutycznym asortymentem to pomysł na biznes pod marką Pharmashop24. Jak na tym zarabiać?

2
3
4
5
następna  
ostatnia