art. spożywcze i przemysłowe

Żabka zaprzyjaźniona z AI
Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.

Inwestycja ze wsparciem
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.

Stabilny biznes
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

Doświadczony franczyzobiorca
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.

Zmiana pokoleniowa
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

Z dużym możemy więcej
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.

Najpierw klient, następnie franczyzobiorca
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Biznes dla przedsiębiorczych
Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.

Pomysł na biznes w trudnych czasach
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.

Żabka: skrócimy cykl dostaw
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.

Eurocash stawia na technologię
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?

Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.

Franczyza sklepów spożywczych – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?

Franczyza od Oskroby
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.

Sklep z alkoholem we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?

Nowy program Żabki dla franczyzobiorców
Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.

Biznes, któremu nie brakuje klientów
Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?

Stabilny biznes
Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.

Mobilne zakupy w dobie inflacji
W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?

Inwestycja w sklep spożywczy
– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.

Biznes z pasją
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
ZOBACZ W KATALOGU





















