art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 02.11.2020

Tajemnicza franczyza Biedronki

Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.09.2020

Automat zamiast ekspedientki

Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?

art. spożywcze i przemysłowe | 16.08.2020

Rekord sprzedaży

– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

art. spożywcze i przemysłowe | 06.08.2020

Otwieramy sklep zoologiczny

Marka sklepów zoologicznych Daisy właśnie przygotowuje nowe otwarcia. Produkty dla zwierząt okazały się dobrym asortymentem sprzedażowym na ciężkie czasy pandemii.

art. spożywcze i przemysłowe | 12.07.2020

Dobre relacje procentują

– W czasie pandemii potwierdziło się, jak duże znaczenie odgrywa bliska relacja z lokalną społecznością – mówi Anna Kulczyk-Szymańska, franczyzobiorczyni PSH Lewiatan.

art. spożywcze i przemysłowe | 10.07.2020

Sklep konopny we franczyzie

Właściciele Mops Coffeshop chcą zbudować sieć franczyzowych sklepów, w których będą sprzedawane konopie CBD i związane z nimi akcesoria. Ile trzeba zainwestować w biznes?

art. spożywcze i przemysłowe | 02.07.2020

Biznes z silną marką

Żabka proponuje nowym partnerom dodatkowe zabezpieczenie biznesu. Tylko w pierwszym miesiącu funkcjonowania oferty w sieci przybyło 130 franczyzobiorców.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.06.2020

Otwieramy sklep z serami

Sklep z wysokogatunkowymi serami to propozycja na biznes marki The House of Cheese. Gdzie może odnieść sukces?

art. spożywcze i przemysłowe | 13.05.2020

Wsparcie w trudnych chwilach

– Z Żabką współpracuję od dwóch lat, ale dopiero teraz czuję, jak istotne jest wsparcie sieci, szczególnie w najcięższych momentach – mówi Ewa Jasińska, franczyzobiorczyni Żabki.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.04.2020

Żabka trzyma tempo

O nowej ofercie franczyzowej Żabki i radzeniu sobie w czasach pandemii opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.04.2020

Bezpieczne zakupy

Carrefour Polska wprowadza w swoich sklepach dodatkowe usługi. To odpowiedź marki na epidemię.

art. spożywcze i przemysłowe | 10.04.2020

Interes się kręci

Franczyzobiorcy i dystrybutorzy marki Husse mają teraz mnóstwo pracy. Polacy kupują żywność nie tylko dla siebie, ale też dla swoich zwierząt.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.04.2020

Epidemia nakręca obroty

Wraz z rozpoczęciem akcji #zostanwdomu Polacy ruszyli po zakupy żywności. Dla branży spożywczej stan epidemii oznacza większy ruch w biznesie.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.04.2020

Żabka ułatwia start franczyzobiorcom

Żabka podniosła kwotę gwarantowanych przychodów dla nowych franczyzobiorców i wydłużyła okres wsparcia.

art. spożywcze i przemysłowe | 12.03.2020

W sieci raźniej

Sklepy sieci Euro Sklep powstają zarówno w dużych miastach, jak i na wsiach. Marka skupia się na rozwoju w południowej Polsce.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.03.2020

Sklep spożywczy na licencji

Ubiegły rok Chata Polska zamknęła liczbą 300 sklepów. Większość działa we franczyzie.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.02.2020

Otwieramy stoisko z e-papierosami

Liquider Store umożliwia franczyzobiorcom współpracę w trzech wariantach. Czym się różnią?

art. spożywcze i przemysłowe | 11.02.2020

Spar odbuduje sieć?

Zakończył się spór dotyczący znaku Spar, który toczył się między Grupą Spar a Bać-Pol. Kto zdobył prawa do marki?

art. spożywcze i przemysłowe | 31.01.2020

Spożywczy pod znanym szyldem

Około stu nowych sklepów, własnych i franczyzowych pojawiło się w ubiegłym roku w sieci Stokrotka. W 2020 spożywcza marka chce utrzymać podobne tempo otwarć.

2
3
4
5
następna  
ostatnia