art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 24.09.2019

Eurocash stawia na technologię

Grupa Eurocash uruchomiła internetową platformę typu marketplace, przeznaczoną dla małoformatowych sklepów. Skorzystają na tym także franczyzobiorcy.

Grupa Eurocash uruchomiła internetową platformę typu marketplace, przeznaczoną dla małoformatowych sklepów. Skorzystają na tym także franczyzobiorcy.

art. spożywcze i przemysłowe | 08.08.2019

Alkohol robi wrażenie

Arkadiusz Osowski rzucił pracę w korporacji i otworzył sklep z alkoholem pod szyldem Al.Capone. Czy było warto?

art. spożywcze i przemysłowe | 23.07.2019

Górna półka w małym mieście

Na niewielkim, ale zatłoczonym rynku, lokalny przedsiębiorca wypatrzył niszę i przekonał franczyzodawcę do swojego pomysłu. Wygrali obaj.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.06.2019

Sklep za małe pieniądze

O rozwoju sieci sklepów Żabka opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców.

art. spożywcze i przemysłowe | 11.06.2019

Franczyza dla komunikatywnych

Sprzedaż produktów Husse to biznes oparty na bezpośrednich relacjach. Kto najlepiej sprawdzi się w roli franczyzobiorcy marki?

art. spożywcze i przemysłowe | 29.05.2019

Biznes z procentami

Franczyzodawca sklepów z alkoholem Al. Capone uważa, że branżę czekają problemy. Czy da się je rozwiązać?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.05.2019

Postawiłem na rozpoznawalną markę

– Gdy otwierałem sklep Żabki, miałem pewność, że klienci znają markę, wiedzą, czego się spodziewać. A to ważne w tym biznesie – mówi Rafał Kowal, franczyzobiorca Żabki.

art. spożywcze i przemysłowe | 26.04.2019

Zysk z automatu

Automaty vendingowe z farmaceutycznym asortymentem to pomysł na biznes pod marką Pharmashop24. Jak na tym zarabiać?

art. spożywcze i przemysłowe | 23.04.2019

Interes dla smakoszy sera

Właściciel holenderskiej marki Kraina Serów chce zbudować franczyzową sieć sklepów w Polsce. Na start franczyzobiorcy wystarczy 45 tys. zł.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.04.2019

Do sklepu po paczkę

Żabka zapowiedziała rozwój usługi odbioru i nadawania paczek w swoich sklepach. Ma ona przyciągnąć klientów i zwiększyć przychody franczyzobiorców.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.03.2019

Aplikacja policzy zyski

Żabka stworzyła dla franczyzobiorców aplikację mobilną, która ułatwia zarządzanie sklepem. I planuje wprowadzić kolejne udogodnienia.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.02.2019

Duży potencjał małego rynku

Mariusz Krakowski był handlowcem. Ponad połowę swojego życia przepracował w jednej firmie. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje jako franczyzobiorca Carrefour.

art. spożywcze i przemysłowe | 26.01.2019

Otwieramy salon prasowy

Ogólnopolska sieć salonów prasowych zmienia strategię prowadzenia biznesu. Wszystkie sklepy przechodzą w ręce franczyzobiorców.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.12.2018

Franczyzobiorcy na celowniku

NSZZ Solidarność chce zabronić małym przedsiębiorcom otwierać swoje sklepy w niedzielę. Poprawki, które związek zamierza wprowadzić do ustawy o zakazie handlu, ucieszą dyskonty i supermarkety. A stracą franczyzobiorcy.

art. spożywcze i przemysłowe | 10.10.2018

Franczyzobiorcy z apetytem na spożywkę

Grupa Specjał przejęła 1,2 tys. sklepów Rabat Detal oraz zawarła umowy z niemal 340 nowymi franczyzobiorcami. Czy szykuje coś jeszcze?

art. spożywcze i przemysłowe | 14.09.2018

Żabka tworzy sklep z Microsoftem

Żabka zamierza przeprowadzić rewolucję technologiczną w swoich sklepach. Czy wyjdzie ona na dobre franczyzobiorcom?

art. spożywcze i przemysłowe | 13.08.2018

Zarabiają na imprezach

Franczyzobiorcami marki Godan najczęściej zostają osoby, które pracują jako klauni, didżeje lub animatorzy. Ale nie tylko. Dla kogo jeszcze to dobry biznes?

art. spożywcze i przemysłowe | 09.08.2018

Alkoholowy wyskok Dużego Bena

– Sprzedaż w Dużym Benie jest zazwyczaj większa niż w typowym sklepie monopolowym – mówi Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu konceptu Duży Ben.

art. spożywcze i przemysłowe | 06.08.2018

Interes dla miłośników czworonogów

Franczyzodawca Husse wytypował dziesięć miast, w których intensywnie szuka franczyzobiorców. W biznes trzeba zainwestować 40-50 tys. zł.

2
3
4
5
następna  
ostatnia