art. spożywcze i przemysłowe

Groszek przyspiesza
W 2020 roku do sieci Groszek dołączyło o 100 sklepów więcej niż w poprzednim. W tym roku firma chce rosnąć jeszcze szybciej.
W 2020 roku do sieci Groszek dołączyło o 100 sklepów więcej niż w poprzednim. W tym roku firma chce rosnąć jeszcze szybciej.

Start w specyficznym momencie
Joanna Tabisz zainwestowała w pierwszy sklep pod szyldem Al. Capone tuż przed pandemią, a drugi otworzyła w jej trakcie. Czy udało jej się zarobić?

Alkohol z automatu
Pomysłodawca konceptów Agro Sklepomat i Witaminki Sklepomat wprowadza nowe rozwiązania – m.in. automaty do sprzedaży alkoholu.

Sery dla menedżera
We franczyzie The House of Cheese doskonale sprawdzą się osoby, które pracowały jako menedżerowie w korporacjach. Według franczyzodawcy zarobią co najmniej tyle, co na etacie.

Intermarché wraca na ścieżkę rozwoju
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.

Zarabiaj na sprzedaży karmy dla zwierząt
Biznes Husse broni się w czasie pandemii dzięki bezpośrednim dostawom do klientów. Teraz firma rozwija e-commerce.

Sklepowe rewolucje
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?

Poznaj franczyzę Intermarché i Bricomarché
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.

Tajemnicza franczyza Biedronki
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Żabka stawia na technologię
Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.

Jak otworzyć market spożywczy
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?

Automat zamiast ekspedientki
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?

Rekord sprzedaży
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Otwieramy sklep zoologiczny
Marka sklepów zoologicznych Daisy właśnie przygotowuje nowe otwarcia. Produkty dla zwierząt okazały się dobrym asortymentem sprzedażowym na ciężkie czasy pandemii.

Dobre relacje procentują
– W czasie pandemii potwierdziło się, jak duże znaczenie odgrywa bliska relacja z lokalną społecznością – mówi Anna Kulczyk-Szymańska, franczyzobiorczyni PSH Lewiatan.

Sklep konopny we franczyzie
Właściciele Mops Coffeshop chcą zbudować sieć franczyzowych sklepów, w których będą sprzedawane konopie CBD i związane z nimi akcesoria. Ile trzeba zainwestować w biznes?

Biznes z silną marką
Żabka proponuje nowym partnerom dodatkowe zabezpieczenie biznesu. Tylko w pierwszym miesiącu funkcjonowania oferty w sieci przybyło 130 franczyzobiorców.

Otwieramy sklep z serami
Sklep z wysokogatunkowymi serami to propozycja na biznes marki The House of Cheese. Gdzie może odnieść sukces?

Wsparcie w trudnych chwilach
– Z Żabką współpracuję od dwóch lat, ale dopiero teraz czuję, jak istotne jest wsparcie sieci, szczególnie w najcięższych momentach – mówi Ewa Jasińska, franczyzobiorczyni Żabki.

Żabka trzyma tempo
O nowej ofercie franczyzowej Żabki i radzeniu sobie w czasach pandemii opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców.

Bezpieczne zakupy
Carrefour Polska wprowadza w swoich sklepach dodatkowe usługi. To odpowiedź marki na epidemię.
ZOBACZ W KATALOGU

























