telekomunikacja, IT, AGD/RTV

Agent wypiera franczyzobiorcę
Niektóre sieci zastępują franczyzę agencyjnym modelem rozwoju. Komu się to opłaca?

Kiedy konkurencja przeszkadza?
Franczyzodawca Teletorium, punktów sprzedaży telefonów i akcesoriów GSM, podpowiada partnerom, kiedy nie należy bać się konkurencji.

Z internetu na stoisko
Monument9 zaczynał od handlu w internecie. Konkurencja drobnych sprzedawców skłoniła go do założenia punktów stacjonarnych.

Virgin Mobile pozyskał partnera
Międzynarodowy operator sieci komórkowej podpisał umowę z Telakces.com. Zyskają franczyzobiorcy firmy.

Play gra w centrach handlowych
Lokalizacje na terenie osiedli oraz w biurowcach przyciągają tych samych klientów - mówi Mariusz Skrzypczyk, właściciel Play Jamatel.

AB gra na trzech frontach
Dystrybutor sprzętu komputerowego prowadzi trzy sieci sprzedaży z podobnym asortymentem. Ale w tym szaleństwie jest metoda.

Telekomunikacja 2014
Nie wystarczy mieć smartfona, żeby znać się na branży telekomunikacyjnej. Nadążanie za nowinkami technicznymi to obowiązek sprzedawcy telefonów i oferty operatorów.

Komputronik na wysokich obrotach
Polski dystrybutor sprzętu komputerowego poprawia wyniki. Pomaga mu w tym franczyza.

Hojny franczyzodawca
Play Optico pokryje koszty wynajmu biura swoich partnerów.

Komputronik ciągnie na zachód
Dystrybutor sprzętu komputerowego chce handlować w Niemczech. Czy stworzy tam sieć franczyzową?

Mix Electronics upada
Partnerzy prowadzący sklepy ze sprzętem RTV/AGD na razie będą działać pod logo firmy.

Projekt franczyza
Optimus ćwierć wieku temu zakładał Roman Kluska. O planach budowy sieci pod logo firmy opowiada Przemysław Kucharzewski z zarządu spółki.

Mobilny Saturn
Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym wprowadza nowy koncept dedykowany młodym klientom.

Komputronik nie próżnuje
Otwarty Megastore, bliska współpraca z Media Expert i dobry wynik finansowy – to bilans pierwszego półrocza w spółce.

Biznes z telefonem
Monument9, dystrybutor akcesoriów GSM, udowadnia, że nie trzeba być przedstawicielem żadnej z sieci aby działać na rynku.

Która firma zyska więcej?
Play Jamatel stawia na przejęcia klientów biznesowych innych operatorów.

Biuro na pilota
Fibaro, firma działająca w branży IT, chce swoimi produktami podbić zagraniczne rynki.

Nasz drogi klient
Franczyzobiorcy z branży telekomunikacyjnej walczą o utrzymanie klientów.

Partner dla Media Markt
Media Markt i Saturn stawiają na sprzedaż produktów telekomunikacyjnych. Punkty Strefy Usług poprowadzą partnerzy.

Tele-konfrontacja
Konkurencja depcze Telekomunikacji Polskiej po piętach. Mają w tym udział również dealerzy sieci Play.