gastronomia

gastronomia | 31.05.2023

Otwieramy lodziarnię

Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca Lodolandii i SiGelato dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.

gastronomia | 30.05.2023

Co Polacy lubią jeść w restauracji?

Jurek Sobieniak, doświadczony restaurator, zdradza przepis na zyskowną knajpę.

gastronomia | 16.05.2023

Kawiarnia we franczyzie

– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.

gastronomia | 13.05.2023

Sukces dzięki zespołowi

Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?

gastronomia | 08.05.2023

Przepis na kebab

Kebab Yum Yum to koncept stworzony z myślą zarówno o mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Ile trzeba zainwestować?

gastronomia | 28.04.2023

Nowy sezon, nowa oferta

Franczyzobiorcy lodziarni SiGelato od tego sezonu w ofercie będą mieć również kawę Costa Coffee. Wszystko dzięki współpracy, którą franczyzodawca nawiązał z doświadczonym producentem i dystrybutorem kawy.

gastronomia | 26.04.2023

Zapiekanki i lody z wyspy

Franczyzodawca Cukrem i Solą jest zadowolony z nowego formatu sprzedażowego, czyli wysp handlowych. Pierwsza już działa, marka myśli o kolejnych.

gastronomia | 24.04.2023

Cukiernia Sowa szuka franczyzobiorców

– Szukamy franczyzobiorców, którzy docelowo będą prowadzić co najmniej kilka lokali pod naszym szyldem – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

gastronomia | 17.04.2023

Dowozy stale rosną

– Postanowiliśmy szeroko udostępnić model multifranczyzy, który da franczyzobiorcom dużo większe możliwości skalowania biznesu – mówi Jarosław Chłopecki, kierownik rozwoju sieci Stava.

gastronomia | 30.03.2023

Sushi na wynos

Franczyzobiorca Sushi Bistro właśnie otworzył z marką swój trzeci lokal. A wkrótce sieć sushi barów znów się powiększy.

gastronomia | 27.03.2023

Kawiarnia z Cafe Słodziak

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?

gastronomia | 23.03.2023

Lody we franczyzie – przegląd pomysłów na biznes

Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?

gastronomia | 21.03.2023

Pizza prosto z Włoch we franczyzie

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.

gastronomia | 16.03.2023

Najlepsze miejsce na biznes

Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.

gastronomia | 13.03.2023

Otwieramy kawiarnię z Cofix

Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

gastronomia | 10.03.2023

Czy biznes Burneika Burger się opłaca?

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.

gastronomia | 09.03.2023

Biznes to ludzie, a bez nich nie ma sukcesu

– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

gastronomia | 07.03.2023

Krowarzywa z dark kitchen

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.

gastronomia | 03.03.2023

Lody dają zarobić

Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?

gastronomia | 21.02.2023

Burgery przynoszą zyski

Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

  pierwsza
  poprzednia
2
3
5
6
następna  
ostatnia