gastronomia

Kuchnia koreańska we franczyzie
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.

Sfinks kusi restauratorów
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.

Lody świderki dają zarobić
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.

Pizzeria znanej marki
Umowę franczyzową z Pizza Hut podpisuje się minimum na 10 lat. Jak otworzyć pizzerię tej marki?

Będzie więcej franczyzowych pizzerii?
Pizza Factory zamierza w tym roku otworzyć co najmniej siedem nowych lokali, powiększając tym samym sieć do 20 punktów.

Licencja na kebab
Nie potrzeba dużych pieniędzy, aby wejść we franczyzę Sulaiman Kebab. A ile można zarobić?

Otwieramy pizzerię znanej marki
Coraz więcej franczyzobiorców Stopiątki po dwóch latach współpracy otwiera kolejną pizzerię. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję w lokal marki?

Dobrze ułożony biznes
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.

Rozwój w szybkim tempie
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.

Jakość przyciąga
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.

Felix Chicken chce przyspieszyć
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.

Z Kanady do Polski Stopiątką
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.

Zarobek na sprzedaży pączków
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?

Otwieramy restaurację sushi
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.

Biznes, który daje wolność
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.

Szwedzka franczyza chce do Polski
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?

Wine bar we franczyzie
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.

Gastronomia na Targach Franczyza
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.

Ile zarobisz na kebabie?
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
ZOBACZ W KATALOGU




















































































