gastronomia

Na przekór przeciwnościom
Ewa Gutkowska w lockdownie postawiła wszystko na jedną kartę. I wygrała.

Burgerownia z prawdziwego zdarzenia
Obroty lokali pod szyldem Krowa Mać Burgers robią wrażenie. Ile można zarobić, prowadząc burgerownię?

Licencja na wegańskie burgery
Sześć otwarć to ubiegłoroczny wynik sieci wegańskich burgerowni Krowarzywa. W jakich miejscach marka szuka obecnie franczyzobiorców?

Sieciowa kawiarnia na licencji
W ubiegłym roku marka SO! COFFEE opracowała m.in. nowy koncept kawiarni 3.0. A jakie ma plany na 2022?

Biznes bez inwestycji i zobowiązań
Sweet Gallery proponuje nowe warunki rozpoczęcia współpracy franczyzowej w koncepcie Bafra Kebab. Koszty inwestycji spółka bierze na siebie.

Dobry rok dla pizzerii
Stopiątka zamyka rok siecią liczącą 80 pizzerii. Ale to niejedyny sukces marki osiągnięty w 2021 roku.

Przepis na pizzę
Hej Pizza właśnie otworzyła kolejny punkt franczyzowy. Licencjobiorcom proponuje całoroczne food trucki.

Sushi nie traci na popularności
W mijającym roku marka Koku Sushi otworzyła rekordową liczbę lokali. Jaka jest tajemnica popularności tego konceptu?

Otwieramy kawiarnię
Kawiarnie The White Bear Coffee serwują kawę z własnej, rzemieślniczej palarni. Gdzie warto otworzyć taki lokal?

Restauracja z azjatycką kuchnią
Sieć restauracji Ha Long zaczyna rozwój we franczyzie. W każdej franczyzowej restauracji będzie gotował wietnamski kucharz.

Zdrowo i po tajsku
Koncept Thai Vege Gluten Free podpisał pierwszą umowę franczyzową. Kolejnym chętnym może zaproponować lokale do wynajęcia, także za granicą.

Jak otworzyć burgerownię
Łódzki koncept Cochise Burger zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jakie warunki współpracy proponuje?

Którą markę pizzerii wybrać?
Stopiątka to polska marka, rozwijająca sieć pizzerii od ponad 20 lat. Mijający rok zamyka liczbą 80 pizzerii, natomiast w przyszłym roku zaplanowanych jest kolejnych 20 otwarć.

Biznes na zupach
W zupiarniach Soup Culture jadalne są nie tylko zupy, ale też... naczynia, w których się je serwuje. Jak otworzyć taki biznes?

Jak otworzyć lodziarnię?
Najpopularniejszym formatem wśród franczyzobiorców Lodów Piccolo jest przyczepa gastronomiczna. Ale marka oferuje też inne formaty lodziarni.

Nowy biznes receptą na pandemię
Fryderyk Lenarski przez wiele lat z powodzeniem prowadził firmę transportową. Niestety, przyszła pandemia, a wraz z nią drastyczny spadek zleceń. Ale szybko znalazł dla siebie nowe rozwiązanie.

Przepis na kebab
Kebab w spolszczonej wersji to specjalność marki Prosiak Polski Kebab & Fast Food. Ile kosztuje franczyza tego konceptu?

Franczyza dla inwestora
Zdrowa Krowa przygotowuje się do otwarcia siedmiu nowych lokali. Dla dwóch z nich aktualnie poszukuje franczyzobiorców.

Smaki pizzy i zysku
Stopiątka w pierwszych dwóch tygodniach września otworzyła pięć pizzerii, w październiku były trzy otwarcia i tyle samo jest zaplanowanych na listopad. Co sprawia, że jest tylu chętnych do współpracy z siecią?

Jedna pizzeria to za mało
Maciej Łyżwiński ma 24 lata i odważnie podchodzi do biznesu. W ciągu pięciu miesięcy otworzył dwie pizzerie i rozważa inwestycje w kolejne.
ZOBACZ W KATALOGU

























































































