gastronomia

gastronomia | 20.01.2022

Na przekór przeciwnościom

Ewa Gutkowska w lockdownie postawiła wszystko na jedną kartę. I wygrała.

gastronomia | 18.01.2022

Burgerownia z prawdziwego zdarzenia

Obroty lokali pod szyldem Krowa Mać Burgers robią wrażenie. Ile można zarobić, prowadząc burgerownię?

gastronomia | 11.01.2022

Licencja na wegańskie burgery

Sześć otwarć to ubiegłoroczny wynik sieci wegańskich burgerowni Krowarzywa. W jakich miejscach marka szuka obecnie franczyzobiorców?

gastronomia | 05.01.2022

Sieciowa kawiarnia na licencji

W ubiegłym roku marka SO! COFFEE opracowała m.in. nowy koncept kawiarni 3.0. A jakie ma plany na 2022?

gastronomia | 04.01.2022

Biznes bez inwestycji i zobowiązań

Sweet Gallery proponuje nowe warunki rozpoczęcia współpracy franczyzowej w koncepcie Bafra Kebab. Koszty inwestycji spółka bierze na siebie.

gastronomia | 30.12.2021

Dobry rok dla pizzerii

Stopiątka zamyka rok siecią liczącą 80 pizzerii. Ale to niejedyny sukces marki osiągnięty w 2021 roku.

gastronomia | 23.12.2021

Przepis na pizzę

Hej Pizza właśnie otworzyła kolejny punkt franczyzowy. Licencjobiorcom proponuje całoroczne food trucki.

gastronomia | 21.12.2021

Sushi nie traci na popularności

W mijającym roku marka Koku Sushi otworzyła rekordową liczbę lokali. Jaka jest tajemnica popularności tego konceptu?

gastronomia | 16.12.2021

Otwieramy kawiarnię

Kawiarnie The White Bear Coffee serwują kawę z własnej, rzemieślniczej palarni. Gdzie warto otworzyć taki lokal?

gastronomia | 14.12.2021

Restauracja z azjatycką kuchnią

Sieć restauracji Ha Long zaczyna rozwój we franczyzie. W każdej franczyzowej restauracji będzie gotował wietnamski kucharz.

gastronomia | 10.12.2021

Zdrowo i po tajsku

Koncept Thai Vege Gluten Free podpisał pierwszą umowę franczyzową. Kolejnym chętnym może zaproponować lokale do wynajęcia, także za granicą.

gastronomia | 07.12.2021

Jak otworzyć burgerownię

Łódzki koncept Cochise Burger zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jakie warunki współpracy proponuje?

gastronomia | 30.11.2021

Którą markę pizzerii wybrać?

Stopiątka to polska marka, rozwijająca sieć pizzerii od ponad 20 lat. Mijający rok zamyka liczbą 80 pizzerii, natomiast w przyszłym roku zaplanowanych jest kolejnych 20 otwarć.

gastronomia | 23.11.2021

Biznes na zupach

W zupiarniach Soup Culture jadalne są nie tylko zupy, ale też... naczynia, w których się je serwuje. Jak otworzyć taki biznes?

gastronomia | 16.11.2021

Jak otworzyć lodziarnię?

Najpopularniejszym formatem wśród franczyzobiorców Lodów Piccolo jest przyczepa gastronomiczna. Ale marka oferuje też inne formaty lodziarni.

gastronomia | 12.11.2021

Nowy biznes receptą na pandemię

Fryderyk Lenarski przez wiele lat z powodzeniem prowadził firmę transportową. Niestety, przyszła pandemia, a wraz z nią drastyczny spadek zleceń. Ale szybko znalazł dla siebie nowe rozwiązanie.

gastronomia | 10.11.2021

Przepis na kebab

Kebab w spolszczonej wersji to specjalność marki Prosiak Polski Kebab & Fast Food. Ile kosztuje franczyza tego konceptu?

gastronomia | 08.11.2021

Franczyza dla inwestora

Zdrowa Krowa przygotowuje się do otwarcia siedmiu nowych lokali. Dla dwóch z nich aktualnie poszukuje franczyzobiorców.

gastronomia | 06.11.2021

Smaki pizzy i zysku

Stopiątka w pierwszych dwóch tygodniach września otworzyła pięć pizzerii, w październiku były trzy otwarcia i tyle samo jest zaplanowanych na listopad. Co sprawia, że jest tylu chętnych do współpracy z siecią?

gastronomia | 28.10.2021

Jedna pizzeria to za mało

Maciej Łyżwiński ma 24 lata i odważnie podchodzi do biznesu. W ciągu pięciu miesięcy otworzył dwie pizzerie i rozważa inwestycje w kolejne.

1
3
4
5
następna  
ostatnia