gastronomia

gastronomia | 30.11.2023

Ile można osiągnąć przez 10 lat we franczyzie?

Wystarczyło 10 lat działalności na rynku, by Sweet Gallery otworzyła 800 punktów i zajęła w ten sposób 20 proc. rynku gastronomicznego w segmencie outdoor.

Wystarczyło 10 lat działalności na rynku, by Sweet Gallery otworzyła 800 punktów i zajęła w ten sposób 20 proc. rynku gastronomicznego w segmencie outdoor.

gastronomia | 09.11.2023

Lodziarnia na rowerze

Bike Cafe wchodzi w nowy segment gastronomii – rowerowe lodziarnie pod szyldem Bike Cafe Ice Cream już w przyszłym roku wyjadą na ulice.

gastronomia | 12.10.2023

Sprawdzone pomysły na biznes

Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.

gastronomia | 10.10.2023

Przepis na kuchnię azjatycką

Mama Thai serwuje klientom kuchnię krajów Azji. Teraz chce podzielić się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.

gastronomia | 07.10.2023

Nowa propozycja od Stavy

Stava proponuje nowy model współpracy – dla inwestorów, którzy wolą mniej angażować się w prowadzenie biznesu.

gastronomia | 29.09.2023

Kebab z niską inwestycją

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?

gastronomia | 27.09.2023

Pizza się nie przejadła

– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.

gastronomia | 24.09.2023

Franczyza blisko domu

Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.

gastronomia | 18.09.2023

Apetyt na hot dogi

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.

gastronomia | 17.09.2023

Biznes dobrze policzony

– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

gastronomia | 11.09.2023

Nowa marka pizzerii we franczyzie

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

gastronomia | 05.09.2023

Biznes ze smakiem

We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.

gastronomia | 30.08.2023

Biznes blisko domu

Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

gastronomia | 28.08.2023

Japońskie combo

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.

gastronomia | 22.08.2023

Burgery od Sfinksa

Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.

gastronomia | 21.08.2023

Nowy kebab we franczyzie

Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?

gastronomia | 20.08.2023

Ramen zachwycił Polaków

Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?

gastronomia | 11.08.2023

Dobrze wybrać franczyzę

Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?

gastronomia | 29.07.2023

Biznes, który kusi

Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.

2
3
4
5
następna  
ostatnia