gastronomia

gastronomia | 11.06.2024

Kuchnia koreańska we franczyzie

Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.

Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.

gastronomia | 21.05.2024

Pizzeria znanej marki

Umowę franczyzową z Pizza Hut podpisuje się minimum na 10 lat. Jak otworzyć pizzerię tej marki?

gastronomia | 14.05.2024

Będzie więcej franczyzowych pizzerii?

Pizza Factory zamierza w tym roku otworzyć co najmniej siedem nowych lokali, powiększając tym samym sieć do 20 punktów.

gastronomia | 09.05.2024

Licencja na kebab

Nie potrzeba dużych pieniędzy, aby wejść we franczyzę Sulaiman Kebab. A ile można zarobić?

gastronomia | 06.05.2024

Otwieramy pizzerię znanej marki

Coraz więcej franczyzobiorców Stopiątki po dwóch latach współpracy otwiera kolejną pizzerię. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję w lokal marki?

gastronomia | 26.04.2024

Dobrze ułożony biznes

Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.

gastronomia | 22.04.2024

Rozwój w szybkim tempie

New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.

gastronomia | 17.04.2024

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana

Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.

gastronomia | 14.04.2024

Jakość przyciąga

– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.

gastronomia | 02.04.2024

Felix Chicken chce przyspieszyć

Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.

gastronomia | 30.03.2024

Z Kanady do Polski Stopiątką

Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.

gastronomia | 27.03.2024

Zarobek na sprzedaży pączków

Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?

gastronomia | 25.03.2024

Otwieramy restaurację sushi

Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.

gastronomia | 22.03.2024

Biznes, który daje wolność

W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.

gastronomia | 18.03.2024

Szwedzka franczyza chce do Polski

Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?

gastronomia | 12.03.2024

Wine bar we franczyzie

– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.

gastronomia | 04.03.2024

Gastronomia na Targach Franczyza

Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.

gastronomia | 03.03.2024

Ile zarobisz na kebabie?

– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.

gastronomia | 15.02.2024

Tawerna wchodzi we franczyzę

Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.

2
3
4
5
następna  
ostatnia