gastronomia

Pub w meksykańskim stylu
Meksykański klimat i alkohole to wyróżnik shot barów pod szyldem Los Chupitos. Gdzie najlepiej otworzyć taki lokal?

Pączki po hiszpańsku
Hiszpańskie pączki churros to specjalność konceptu Churrożercy. Franczyzobiorca ma też jednak możliwość poszerzenia oferty o inne desery.

Gruby Benek coraz większy
Szyld Grubego Benka zawisł ostatnio w Gdańsku i Warszawie. W planach są otwarcia kolejnych pizzerii.

Biznes w promocji
Kotlet w Bułce ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można zaoszczędzić na starcie biznesu.

Pizzeria na licencji
Da Grasso nie rezygnuje z planów rozwoju sieci. Franczyzodawca otwiera pizzerie latem, ma też już plany na jesień.

Fit Cake: czas na lody bez cukru
Franczyzobiorcy Fit Cake mają nowe źródło przychodów – lody bez cukru, glutenu i laktozy.

Rośnie sprzedaż w Bafra Kebab
Bafra Kebab, sieć mobilnych punktów sprzedaży kebabów, odnotowuje wzrost sprzedaży i realizuje nowy kierunek rozwoju.

Lato dobre dla lodów
Autorskie Lody Piccolo nie narzekają na tegoroczny sezon. Dla swoich franczyzobiorców mają kilka możliwości współpracy.

Franczyzobiorca przejmuje pizzę
Papa John's ma pierwszego franczyzobiorcę w Polsce. Z doświadczeniem w gastronomii, ale nie na polskim rynku.

Lodziarnia we franczyzie
Zdecydowana większość lodziarni Bosko to placówki całoroczne. Jak taką otworzyć?

Sfinks zarzuca sieci
Sfinks chce przyciągnąć do swojej sieci niezrzeszonych restauratorów. Kusi ich franczyzą za 1 zł.

Biznes odporny na kryzys
Franczyzodawca marki Lodolandia rusza z nowym konceptem lodowym. Nadal zamierza rozwijać dotychczasowe marki, które dobrze sobie radzą również w kryzysie.

Sushi w dostawie
Marka Koku Sushi wprowadza na rynek nowy format swoich lokali, z niższą kwotą inwestycji.

Zdrowe jedzenie z okienka
DIETdrive otwiera restauracje z opcją drive thru, podobnie jak znane sieci fastfoodowe. Tylko zamiast frytek i hamburgera z okienka dostaniemy zdrowy, dietetyczny posiłek.

Własne stoisko z lodami
Marka Mini Melts zapowiada, że w tym roku przekroczy liczbę pół tysiąca punktów franczyzowych i partnerskich.

Jak się ma kebap w galerii?
Berlin Döner Kebap w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzył dwa nowe lokale. Jak wyglądają obroty marki w galeriach handlowych?

Nie dać się kryzysowi
W ostatnich tygodniach koncept Bike Cafe podpisał siedem nowych umów franczyzowych. Czy mobilna kawiarnia to przepis na sukces w trudnych dla gastronomii czasach?

Biznes odporny na kryzys
Sweet Gallery udowadnia, że jest przygotowana na czasy kryzysu i właśnie teraz otwiera nowe punkty i zwiększa sprzedaż. O sukcesie firmy opowiada jej prezes – Krzysztof Olesiak.

Sushi się obroniło
Po dwóch miesiącach od zamrożenia gospodarki sieć Koku Sushi jest na plusie. Jak udało się to zrobić?

Gastronomia się nie podda
– Po epidemii przedsiębiorcy będą szukać pomysłów na biznes o niższych nakładach inwestycyjnych – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.
ZOBACZ W KATALOGU
































































































