Family Shop

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szybko rozwijająca się sieć sklepów z odzieżą używaną oraz outletową dla całej rodziny poszukuje przedsiębiorczych osób zainteresowanych zyskiem finansowym przy relatywnie niewielkim nakładzie i dużym zaangażowaniu osobistym. Oferujemy sprawdzony format biznesowy, wsparcie naszych doświadczonych konsultantów oraz najwyższej jakości towar pochodzący z krajów zachodniej i południowej Europy.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
12
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- nowa, świeża i atrakcyjna marka wykorzystująca doświadczenie zdobyte przez naszych specjalistów w firmach z branży w krajach rozsianych po całej Europie,
- niski koszt rozpoczęcia działalności obejmujący przystosowanie lokalu na potrzeby punktu sieci oraz zatowarowanie,
- nieograniczone możliwości rozwoju w ramach początkowego punktu sieci lub poprzez otwieranie kolejnych sklepów,
- gotowy, przetestowany na polskim rynku i perspektywiczny pomysł na przedsiębiorstwo i format biznesowy,
- rzetelny partner dostarczający produkty od wyselekcjonowanych dostawców zapewniających towar najwyższej jakości w najlepszej cenie,
- terminowość dostaw zamawianych towarów i dogodne warunki rozliczeń,
- indywidualnie ustalana wyłączność terytorialna,
- wsparcie marketingowe zapewniające szybki start na lokalnym rynku i utrzymujące wysoki poziom sprzedaży przez cały czas,
- marketing w nowych mediach przy współpracy z naszym zespołem,
- materiały promocyjne i marketingowe,
- elementy identyfikacji wizualnej lokalu wewnątrz i na zewnątrz,
- doradztwo w zakresie optymalizacji projektu wykorzystania powierzchni sprzedażowej lokalu, w którym będzie prowadzona działalność,
- doradztwo w zakresie selekcji i wyboru lokalu pod działalność,
- wsparcie w postaci szkoleń dla personelu i szkoleń dla menedżerów,
- pełny pakiet szkoleń z zakresu obsługi klienta oraz organizacji punktu sieci oraz ekspozycji towaru i witryn wystawowych,
- wspieramy przedsiębiorców chcących prowadzić działalność w małych, średnich i dużych miejscowościach – dostosujemy Twój punkt sieci do potrzeb i wymogów lokalnego rynku,
- konsulting prawny z zakresu prawa pracy oraz prawa konsumenckiego,
- pomoc w uzyskaniu dofinansowania ze środków pomocowych na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
6 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni sprzedażowej od 50 do 200 mkw. (lub większy) z dodatkowym zapleczem magazynowym,
- środki finansowe na rozpoczęcie działalności - już od 10 tys. zł,
- zaangażowanie, solidność, kreatywność, zdolność do kierowania personelem, komunikatywność, przedsiębiorczość,
- nie wymagamy doświadczenia w branży odzieżowej - mile widziane doświadczenie w handlu (także jako pracownik) lub prowadzeniu działalności gospodarczej w dowolnej branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Nowa i Używana Odzież Magdalena Sulwińska
ul. Wieruszowska 10, 60-166 Poznań
663 745 225
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Sulwińska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Nowa i Używana Odzież Magdalena Sulwińska (ul. Wieruszowska 10, 60-166 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Family Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie family-shop.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.