Family Shop

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szybko rozwijająca się sieć sklepów z odzieżą używaną oraz outletową dla całej rodziny poszukuje przedsiębiorczych osób zainteresowanych zyskiem finansowym przy relatywnie niewielkim nakładzie i dużym zaangażowaniu osobistym. Oferujemy sprawdzony format biznesowy, wsparcie naszych doświadczonych konsultantów oraz najwyższej jakości towar pochodzący z krajów zachodniej i południowej Europy.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
12
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- nowa, świeża i atrakcyjna marka wykorzystująca doświadczenie zdobyte przez naszych specjalistów w firmach z branży w krajach rozsianych po całej Europie,
- niski koszt rozpoczęcia działalności obejmujący przystosowanie lokalu na potrzeby punktu sieci oraz zatowarowanie,
- nieograniczone możliwości rozwoju w ramach początkowego punktu sieci lub poprzez otwieranie kolejnych sklepów,
- gotowy, przetestowany na polskim rynku i perspektywiczny pomysł na przedsiębiorstwo i format biznesowy,
- rzetelny partner dostarczający produkty od wyselekcjonowanych dostawców zapewniających towar najwyższej jakości w najlepszej cenie,
- terminowość dostaw zamawianych towarów i dogodne warunki rozliczeń,
- indywidualnie ustalana wyłączność terytorialna,
- wsparcie marketingowe zapewniające szybki start na lokalnym rynku i utrzymujące wysoki poziom sprzedaży przez cały czas,
- marketing w nowych mediach przy współpracy z naszym zespołem,
- materiały promocyjne i marketingowe,
- elementy identyfikacji wizualnej lokalu wewnątrz i na zewnątrz,
- doradztwo w zakresie optymalizacji projektu wykorzystania powierzchni sprzedażowej lokalu, w którym będzie prowadzona działalność,
- doradztwo w zakresie selekcji i wyboru lokalu pod działalność,
- wsparcie w postaci szkoleń dla personelu i szkoleń dla menedżerów,
- pełny pakiet szkoleń z zakresu obsługi klienta oraz organizacji punktu sieci oraz ekspozycji towaru i witryn wystawowych,
- wspieramy przedsiębiorców chcących prowadzić działalność w małych, średnich i dużych miejscowościach – dostosujemy Twój punkt sieci do potrzeb i wymogów lokalnego rynku,
- konsulting prawny z zakresu prawa pracy oraz prawa konsumenckiego,
- pomoc w uzyskaniu dofinansowania ze środków pomocowych na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
6 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni sprzedażowej od 50 do 200 mkw. (lub większy) z dodatkowym zapleczem magazynowym,
- środki finansowe na rozpoczęcie działalności - już od 10 tys. zł,
- zaangażowanie, solidność, kreatywność, zdolność do kierowania personelem, komunikatywność, przedsiębiorczość,
- nie wymagamy doświadczenia w branży odzieżowej - mile widziane doświadczenie w handlu (także jako pracownik) lub prowadzeniu działalności gospodarczej w dowolnej branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Nowa i Używana Odzież Magdalena Sulwińska
ul. Wieruszowska 10, 60-166 Poznań
663 745 225
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Sulwińska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Nowa i Używana Odzież Magdalena Sulwińska (ul. Wieruszowska 10, 60-166 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Family Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie family-shop.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?
Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.

Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.