Family Shop
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szybko rozwijająca się sieć sklepów z odzieżą używaną oraz outletową dla całej rodziny poszukuje przedsiębiorczych osób zainteresowanych zyskiem finansowym przy relatywnie niewielkim nakładzie i dużym zaangażowaniu osobistym. Oferujemy sprawdzony format biznesowy, wsparcie naszych doświadczonych konsultantów oraz najwyższej jakości towar pochodzący z krajów zachodniej i południowej Europy.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
12
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- nowa, świeża i atrakcyjna marka wykorzystująca doświadczenie zdobyte przez naszych specjalistów w firmach z branży w krajach rozsianych po całej Europie,
- niski koszt rozpoczęcia działalności obejmujący przystosowanie lokalu na potrzeby punktu sieci oraz zatowarowanie,
- nieograniczone możliwości rozwoju w ramach początkowego punktu sieci lub poprzez otwieranie kolejnych sklepów,
- gotowy, przetestowany na polskim rynku i perspektywiczny pomysł na przedsiębiorstwo i format biznesowy,
- rzetelny partner dostarczający produkty od wyselekcjonowanych dostawców zapewniających towar najwyższej jakości w najlepszej cenie,
- terminowość dostaw zamawianych towarów i dogodne warunki rozliczeń,
- indywidualnie ustalana wyłączność terytorialna,
- wsparcie marketingowe zapewniające szybki start na lokalnym rynku i utrzymujące wysoki poziom sprzedaży przez cały czas,
- marketing w nowych mediach przy współpracy z naszym zespołem,
- materiały promocyjne i marketingowe,
- elementy identyfikacji wizualnej lokalu wewnątrz i na zewnątrz,
- doradztwo w zakresie optymalizacji projektu wykorzystania powierzchni sprzedażowej lokalu, w którym będzie prowadzona działalność,
- doradztwo w zakresie selekcji i wyboru lokalu pod działalność,
- wsparcie w postaci szkoleń dla personelu i szkoleń dla menedżerów,
- pełny pakiet szkoleń z zakresu obsługi klienta oraz organizacji punktu sieci oraz ekspozycji towaru i witryn wystawowych,
- wspieramy przedsiębiorców chcących prowadzić działalność w małych, średnich i dużych miejscowościach – dostosujemy Twój punkt sieci do potrzeb i wymogów lokalnego rynku,
- konsulting prawny z zakresu prawa pracy oraz prawa konsumenckiego,
- pomoc w uzyskaniu dofinansowania ze środków pomocowych na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
6 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni sprzedażowej od 50 do 200 mkw. (lub większy) z dodatkowym zapleczem magazynowym,
- środki finansowe na rozpoczęcie działalności - już od 10 tys. zł,
- zaangażowanie, solidność, kreatywność, zdolność do kierowania personelem, komunikatywność, przedsiębiorczość,
- nie wymagamy doświadczenia w branży odzieżowej - mile widziane doświadczenie w handlu (także jako pracownik) lub prowadzeniu działalności gospodarczej w dowolnej branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Nowa i Używana Odzież Magdalena Sulwińska
ul. Wieruszowska 10, 60-166 Poznań
663 745 225
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Sulwińska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Nowa i Używana Odzież Magdalena Sulwińska (ul. Wieruszowska 10, 60-166 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Family Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie family-shop.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.