Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
 

W wydaniu nr 8/2022 (206)

RAPORT SPECJALNY

BIZNES za małe pieniądze

Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.

POMYSŁY NA FIRMĘ

Salony masażu wciąż popularne

Orient Massage i Thai Organic zadebiutowały na rynku zaraz przed pandemią. Mimo trudnej sytuacji udowodniły, że kryzys na rynku można przekuć w sukces.

Inwestujemy w przestrzeń na wynajem

Salonty znalazło niszę na rynku eventowym. Zainteresowanie usługami firmy jest tak duże, że postanowiła się rozwijać we franczyzie.

Kręcą za pieniądze

Filmy reklamowe na potrzeby internetu to dziś niezbędny element promocji marki, dlatego na dość młodym rynku usług wideo tego typu wciąż można się przebić z atrakcyjną ofertą własnego studia filmowego.

E-FIRMA

Zero waste hitem w bieliźnie

Czy można rozkręcić firmę za 200 zł? Marta Konopko, pomysłodawczyni marki Wielorazówka udowadnia, że jeśli w biznesie ma się dobry pomysł, to młody wiek czy finanse nie mają większego znaczenia.

Biznes z miłości do zwierząt

Pomysł na platformę, która łączy właścicieli zwierzaków z profesjonalnymi opiekunami, szybko odnalazł się na naszym rynku.

BIZNES NA SZPILKACH

Siostry plotą

Miały pomóc dziadkowi zamknąć niedochodowy sklep. Zamiast likwidacji nastąpiła wielka reaktywacja! Dziś Katarzyna Nejman i Anna Borecka nie mają wątpliwości, że dobrze zrobiły, stawiając na tradycję i pasję, łącząc je z nowoczesnością.

SUPERTEMAT

Franczyza na zdrowie

Branża zdrowotna, kosmetyczna, a może sklep z biżuterią czy upominkami? Franczyza daje w tych branżach ciekawe możliwości.

MÓJ FRANCHISING

Sposób na bicie rekordów

Dominik Puchniarski udowodnił, że Polacy uwielbiają kołacze. Jego punkt w Szczecinie bije rekordy, a obroty w sezonie jesienno-zimowym osiągają kilkaset tysięcy złotych. Dorota Prus porzuciła natomiast 15-letni biznes weddingowy na rzecz prowadzenia dwóch punktów franczyzowych pod marką Bafra Kebab, a wkrótce otwiera trzeci.

Technologia wspiera franczyzę

Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Wśród nich są aplikacje Cyberstore, Asystent Żabka, działająca w ramach OptiPlan czy kolektor danych. Od niedawna w sklepie w Poznaniu testowane są również czujniki ruchu wewnątrz i na zewnątrz lokalu czy specjalne słuchawki dla personelu.

WŁASNY BIZNES

W biznesie jak w życiu - nie ma przypadków

Robert Kochanek po programie „Taniec z Gwiazdami” zajął się biznesem. Jaką firmę prowadzi?

OD ZERA DO MILIONERA

Grunt to modnie się urządzić

Zaczynał jako hotelowy tragarz bez grosza przy duszy, który nosił bagaże za zamożnymi klientami. Gdy założył własną firmę, to oni chodzili za nim, oczekując, że pomoże im się elegancko ubrać. Tak powstało modowe imperium Gucciego.

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

315 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

Jak napisać dobry regulamin e-sklepu

Źle sformułowany regulamin sklepu internetowego może być źródłem poważnych problemów z klientami. O czym pamiętać przy jego tworzeniu?

ABC FRANCZYZY

Przygotuj się do roli franczyzobiorcy

Osoby, które myślą o własnym biznesie, często decydują się otworzyć firmę i podjąć współpracę na zasadzie franczyzy. Chcą skorzystać ze wsparcia, jakie daje znana marka, oraz z wiedzy i doświadczenia franczyzodawcy, czyli tego, który odniósł sukces.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl w zakładce Zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK, Google Pay;
  • karty kredytowe: Visa, Mastercard (kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro),
  • przez bankowość internetową: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander;
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
  • zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Dane firmy

PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP: 5222550821, REGON: 016299073, KRS: 183748