Gatta
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Ferax Sp. z o. o. (właściciel marki Gatta) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.
Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
73
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
41
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
- pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
- szkolenia personelu - sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
- nadzór kierownika regionalnego,
- opieka visual merchendisingowa,
- wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
- dedykowane oraz globalne promocje,
- dostęp do know-how,
- zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
- zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
- wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
- wdrożenie systemu informatycznego,
- bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:
- aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł,
- zakup mebli - koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 mkw.: 20-25 tys. zł,
- jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
- umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu - preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 mkw. (centra handlowe),
- zatrudnienie personelu,
- współpraca z kierownikiem regionu,
- przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
- zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
- łącze internetowe,
- ubezpieczenie salonu,
- wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
- zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
- zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ferax Sp. z o.o.
ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola
661 632 300
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Miłosiński
menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ferax Sp. z o.o. (ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gatta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gatta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?
Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.