Agencja reklamowa Xeromatic

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
TWOJA WŁASNA AGENCJA REKLAMOWA
Xeromatic to agencja reklamowa działająca w ramach sieci oddziałów o ogólnopolskim zasięgu, oparta o nowoczesny model współpracy i ponad 13 letnie doświadczenie w branży. A nasz cel na dziś? – zostać największą siecią agencji reklamowych w Polsce.
Teraz czas na Ciebie! Otwórz własny biznes – agencję reklamową z wykorzystaniem naszej wiedzy i doświadczenia, znaku towarowego, a także bieżącego doradztwa oraz wsparcia w prowadzeniu agencji reklamowej 24h – 7 dni w tygodniu. Specjalnie dla Ciebie mamy dedykowane rozwiązania drukarni on-line, profesjonalne usługi studia graficznego oraz całe zaplecze do tworzenia stron www wraz z usługami pozycjonowania w Google i marketingu Internetowego.
ZARABIAJ NA WYDRUKACH POLIGRAFICZNYCH
Wszystkie produkty poligraficzne w zasięgu ręki. Zamawiaj przez Internet: ulotki, plakaty, wiztówki, banery, folie, katalogi, teczki, gadżety reklamowe i wiele więcej, a gotowe produkty zostaną do Ciebie wysłane przesyłką kurierską na wskazany adres.
ZARABIAJ NA PROJEKTACH GRAFICZNYCH
Potrzebujesz projekt graficzny… żaden problem! Do Twojej dyspozycji studio graficzne i profesjonalni graficy, którzy zaprojektują dla Ciebie i Twoich Klientów każdą grafikę. Ogranicza nas tylko wyobraźnia…
ZARABIAJ WYKORZYSTUJĄC INTERNET
Wykorzystaj aktywnie potencjał Internetu. Nasze zaplecze programistów opracuje dla Ciebie i wdroży: strony www, sklepy e-commerce, aplikacje mobilne oraz pozycjonowanie w Google.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasz model współpracy!
- Brak prowizji i 100% udziału w zysku ze sprzedanych produktów i usług dla partnera,
- Wsparcie i doradztwo konsultingowe 24h - 7 dni w tygodniu,
- Ogólnopolska sieć oddziałów agencji reklamowej,
- Nie wymagamy lokalu - działasz mobilnie,
- Wyłączność terytorialna i możliwość posiadania większej ilości oddziałów w ramach jednej licencji,
- Sam ustalasz marże sprzedanych produktów,
- Pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz,
- Prowadzisz swój biznes z każdego miejsca na świecie,
- Ponad 13 lat doświadczenia na polskim rynku.
Oferujemy:
- Brak prowizji i 100% udziału w zysku ze sprzedanych produktów i usług dla partnera,
- Tablet + Platforma xeromatic.pl,
- Gotowy koncept i Know How biznesu,
- Materiały reklamowe na start (nie musisz nic drukować!),
- Określony obszar – licencję na korzystanie z marki na określonym obszarze,
- Znak towarowy XEROMATIC zarejestrowany w Urzędzie Patentowym RP,
- Wsparcie merytoryczne i techniczne,
- Dedykowane rozwiązania drukarni on-line, studia graficznego oraz zaplecze do tworzenia stron www i usług pozycjonowania w Google,
- Pomoc w pozyskaniu dofinansowania z Urzędu Pracy,
- Pomoc w uzyskaniu kredytu na Start-Up z dofinansowaniem z Unii Europejskiej.
Pakiet startowy:
- szkolenie wdrożeniowe,
- szkolenie z obsługi serwerów FTP,
- szkolenie ze składu i projektowania graficznego oraz obsługi programu graficznego COREL Draw,
- szkolenie Akademia Menagera (psychologia i strategie sprzedażowe prowadzone z trenerem sprzedaży/dziennikarzem – znawcą mediów).,
- wizytówki partnerskie,
- folder reklamowy,
- dedykowany adres e-mail i kontakt do partnera na stronie/platformie www,
- projekty szablonów/podkładów reklamowych, banerów i przykładowe wzory umów z klientami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przyłączenie do sieci:
- 15 000 zł + VAT (miasto + powiat) przyłączenie do sieci, Licencja /pakiet startowy,
- 300 zł + VAT (program graficzny CorelDRAW).
Abonament miesięczny:
- 399 zł + VAT (miesięczna opłata marketingowa).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własna działalność gospodarcza,
- Zaangażowanie oraz systematyczna i rzetelna praca,
- Komputer/laptop/telefon.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Wall Street Invest Group
ul. Rynek 7, 50-106 Wrocław
500 457 723
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Stefański
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Wall Street Invest Group (ul. Rynek 7, 50-106 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Agencja reklamowa Xeromatic oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie xeromatic.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dzięki franczyzie Xeromatic Michał Głowala osiągnął ponad 50 tys. zł miesięcznego przychodu. Jak mu się to udało?
Włodzimierz Przybylski został franczyzobiorcą Xeromatic akurat wtedy, gdy koronawirus dotarł do Polski i ogłoszono narodową kwarantannę. Jak sobie poradził?
Czy we franczyzie można liczyć na szybki zwrot z inwestycji? W majowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" opisujemy biznesy, które pozwolą najszybciej zarobić.
– Widzimy duże zainteresowanie naszą branżą. Rośnie świadomość klientów na temat tego, jak istotny dla każdej firmy jest marketing – mówi Piotr Stefański z Xeromatic.
Duże miasta kuszą lepszym życiem. W jaki biznes zainwestować, by w wielkomiejskim ścisku znaleźć swoje miejsce i móc liczyć zyski?

Fotowoltaika w krótkim czasie zyskała w Polsce dużą rzeszę zwolenników. Ten artykuł to odpowiedź na pytanie: z czego wynika jej popularność i co można dzięki niej zyskać.
– W czasie pandemii uruchomiliśmy kilka nowych placówek i wzrosło zainteresowanie naszymi usługami – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.
Agnieszka Walter-Janiak i Arkadiusz Janiak, partnerzy Energi Obrotu z Grupy ORLEN opowiadają jaki jest ich klucz do sukcesu
Wirtualne asystentki na początku często łączą działalność biznesową z etatem. Gdy zdobędą kilku klientów, skupiają się już tylko na rozwoju firmy. Na jaki zarobek mogą liczyć?
Agencja reklamowa Ad Awards startuje z franczyzą. Właściciele firmy twierdzą, że franczyzobiorcy będą mogli liczyć na stały, pasywny dochód. Ale najpierw muszą spełnić kilka warunków.

Wystarczą dwa samochody i dwóch, trzech klientów, aby wystartować z biznesem Speedy Dowozy.
Zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem kanałów w social mediach w czasie pandemii rośnie. Firma Social Media Group chce wykorzystać ten trend.
Nowe czasy wymagają nowych rozwiązań. Wywiad z franczyzobiorcą sieci Agencji Medialnych AD Awards, Maciejem Saradow.
– Franczyzobiorca, który zdecyduje się przystąpić do naszej sieci powinien mieć 8-10 tys. zł na inwestycję – mówi Piotr Porożyński, dyrektor zarządzający mTlumaczenia.pl.
– Nasz franczyzobiorca może pracować zdalnie. Na start powinien mieć 5 tys. zł, telefon oraz komputer z dostępem do internetu – mówi Sebastian Wachowski, prezes DlaWas.Info.
Sieci kancelarii prawnych Twój Prawnik 24 przybywa klientów i franczyzobiorców. Do końca roku firma otworzy trzy placówki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.