Agencja reklamowa Xeromatic

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
TWOJA WŁASNA AGENCJA REKLAMOWA
Xeromatic to agencja reklamowa działająca w ramach sieci oddziałów o ogólnopolskim zasięgu, oparta o nowoczesny model współpracy i ponad 13 letnie doświadczenie w branży. A nasz cel na dziś? – zostać największą siecią agencji reklamowych w Polsce.
Teraz czas na Ciebie! Otwórz własny biznes – agencję reklamową z wykorzystaniem naszej wiedzy i doświadczenia, znaku towarowego, a także bieżącego doradztwa oraz wsparcia w prowadzeniu agencji reklamowej 24h – 7 dni w tygodniu. Specjalnie dla Ciebie mamy dedykowane rozwiązania drukarni on-line, profesjonalne usługi studia graficznego oraz całe zaplecze do tworzenia stron www wraz z usługami pozycjonowania w Google i marketingu Internetowego.
ZARABIAJ NA WYDRUKACH POLIGRAFICZNYCH
Wszystkie produkty poligraficzne w zasięgu ręki. Zamawiaj przez Internet: ulotki, plakaty, wiztówki, banery, folie, katalogi, teczki, gadżety reklamowe i wiele więcej, a gotowe produkty zostaną do Ciebie wysłane przesyłką kurierską na wskazany adres.
ZARABIAJ NA PROJEKTACH GRAFICZNYCH
Potrzebujesz projekt graficzny… żaden problem! Do Twojej dyspozycji studio graficzne i profesjonalni graficy, którzy zaprojektują dla Ciebie i Twoich Klientów każdą grafikę. Ogranicza nas tylko wyobraźnia…
ZARABIAJ WYKORZYSTUJĄC INTERNET
Wykorzystaj aktywnie potencjał Internetu. Nasze zaplecze programistów opracuje dla Ciebie i wdroży: strony www, sklepy e-commerce, aplikacje mobilne oraz pozycjonowanie w Google.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasz model współpracy!
- Brak prowizji i 100% udziału w zysku ze sprzedanych produktów i usług dla partnera,
- Wsparcie i doradztwo konsultingowe 24h - 7 dni w tygodniu,
- Ogólnopolska sieć oddziałów agencji reklamowej,
- Nie wymagamy lokalu - działasz mobilnie,
- Wyłączność terytorialna i możliwość posiadania większej ilości oddziałów w ramach jednej licencji,
- Sam ustalasz marże sprzedanych produktów,
- Pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz,
- Prowadzisz swój biznes z każdego miejsca na świecie,
- Ponad 13 lat doświadczenia na polskim rynku.
Oferujemy:
- Brak prowizji i 100% udziału w zysku ze sprzedanych produktów i usług dla partnera,
- Tablet + Platforma xeromatic.pl,
- Gotowy koncept i Know How biznesu,
- Materiały reklamowe na start (nie musisz nic drukować!),
- Określony obszar – licencję na korzystanie z marki na określonym obszarze,
- Znak towarowy XEROMATIC zarejestrowany w Urzędzie Patentowym RP,
- Wsparcie merytoryczne i techniczne,
- Dedykowane rozwiązania drukarni on-line, studia graficznego oraz zaplecze do tworzenia stron www i usług pozycjonowania w Google,
- Pomoc w pozyskaniu dofinansowania z Urzędu Pracy,
- Pomoc w uzyskaniu kredytu na Start-Up z dofinansowaniem z Unii Europejskiej.
Pakiet startowy:
- szkolenie wdrożeniowe,
- szkolenie z obsługi serwerów FTP,
- szkolenie ze składu i projektowania graficznego oraz obsługi programu graficznego COREL Draw,
- szkolenie Akademia Menagera (psychologia i strategie sprzedażowe prowadzone z trenerem sprzedaży/dziennikarzem – znawcą mediów).,
- wizytówki partnerskie,
- folder reklamowy,
- dedykowany adres e-mail i kontakt do partnera na stronie/platformie www,
- projekty szablonów/podkładów reklamowych, banerów i przykładowe wzory umów z klientami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przyłączenie do sieci:
- 15 000 zł + VAT (miasto + powiat) przyłączenie do sieci, Licencja /pakiet startowy,
- 300 zł + VAT (program graficzny CorelDRAW).
Abonament miesięczny:
- 399 zł + VAT (miesięczna opłata marketingowa).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własna działalność gospodarcza,
- Zaangażowanie oraz systematyczna i rzetelna praca,
- Komputer/laptop/telefon.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Stefański
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Xeromatic (ul. Rynek 7, 50-106 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Agencja reklamowa Xeromatic oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie xeromatic.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.
Xeromatic podczas pandemii pozyskał wielu nowych partnerów franczyzowych. Kto najchętniej dołącza do sieci?
Dzięki franczyzie Xeromatic Włodzimierz Przybylski zamienił rutynę w pracę pełną pasji. Jak sobie radzi?
W sierpniowym numerze "WBF": Jak odnieść sukces w biznesie? Przedstawiamy historie ludzi, którym się to udało. Piszemy o wirtualnej restauracji, sprawdzamy m.in. jak otworzyć odzieżowy sklep outletowy, produkujemy kombuchę.
Dzięki franczyzie Xeromatic Michał Głowala osiągnął ponad 50 tys. zł miesięcznego przychodu. Jak mu się to udało?

Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
Outsourcing logistyki i obsługa e-commerce - model biznesowy Mail Boxes Etc. strzałem w dziesiątkę w dzisiejszej rzeczywistości.
– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.

Agencja reklamowa Ad Awards proponuje nowy model współpracy. Jakie są jego założenia?
Coraz więcej punktów finansowo-ubezpieczeniowych dołącza do sieci Agencjatlumaczen.pl. Jak się współpracuje z tą firmą?
Tax Safe nie może się opędzić od klientów po wejściu w życie ostatnich zmian podatkowych. Jak zostać partnerem sieci?
Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy szukają oszczędności. ERA nie narzeka na brak zainteresowania.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics.
Michał Budnik współpracował z dużą liczbą agencji i wielokrotnie się sparzył. Z Ad Awards było inaczej. Co go przekonało do tej firmy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.