Sztos Barber Shop

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sztos Barber Shop to fryzjer męski oferujący najwyższej jakości usługi dla mężczyzn. Odwołania do klasyki, perfekcyjne cięcia, profesjonalna obsługa klienta i najwyższe oceny na rynku to cechy, które nas wyróżniają.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pomoc przy:
- szkoleniach pracowników
- szkoleniach franczyzobiorcy
- poszukiwaniu lokalu
- wystroju i wyposażeniu lokalu
- wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
ok 100 tys. zł włącznie z opłatami licencyjnymi
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal 40-70 m2
- Umiejętności menadżerskie
- Nastawienie na współpracę i wspólne wypracowywanie zysków
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Andrzej Tokarski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma WCNS S.C. (ul. Listopadowa 1/50, 60- 153 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sztos Barber Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sztosbarber.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście – zarówno dużym, jak i małym.
Franczyzodawca Sztos Barber Shop twierdzi, że jeden jego salon obsługuje średnio ok. 850 klientów miesięcznie. Ile kosztuje otwarcie placówki marki?
Od poniedziałku do pracy wrócili fryzjerzy, kosmetyczki, otwarto też lokale gastronomiczne. Jak wygląda nowa rzeczywistość tych branż?
W co zainwestować – czy warto porzucić ciepły etat i wybrać własną firmę? Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.

Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.
Piotr Buchalski, twórca i właściciel sieci salonów Orient Massage i Thai Organic oraz Pijalni Ziół Natura Organica wprowadza nowy koncept.

Franczyzodawca sieci salonów masażu Orient Massage i Thai Organic planuje ekspansję za granicę, natomiast w Polsce wprowadza nowy koncept – Palarnię Kawy Africa Organic.
DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.
Jarosław i Magdalena Jakubczakowie otworzyli salon Orient Massage tydzień przed lockdownem. – Przetrwaliśmy trudny czas, co nas wzmocniło i pozwoliło jeszcze lepiej poznać biznes – mówią.
Sieci Orient Massage i Thai Organic urosły przez ostatnie dwa lata do 20 salonów, natomiast w planach na bieżący rok są otwarcia od 20 do 30 nowych placówek. Pierwszych pięć nastąpi do końca marca.
Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.
Po siedmiu latach działalności Mistrzowie Tattoo otworzyli się na współpracę i rozpoczęli poszukiwanie franczyzobiorców. To jeden z nielicznych licencjodawców w tej branży.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.