Depilacja.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Depilacja.pl to sieć salonów depilacji laserowej. Rozpoczęliśmy działalność w 2016 roku, i od tego czasu wykonaliśmy 500.000 zabiegów. Obecnie mamy blisko 65 salonów zlokalizowanych w całej Polsce, w skład których wchodzą salony własne oraz salony partnerskie.
Jesteśmy nie tylko marką beauty, ale również technologiczną. Dzięki współpracy działu projektowego i kosmetologów wyprodukowaliśmy autorski laser. Jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek medyczny laser diodowy – SPEC 3 Hybrid, posiadający 3 różne długości fal lasera. Dzięki temu rozwiązaniu laser działa na różne rodzaje włosa oraz różne fototypy skóry. Ma wbudowany system chłodzący i dodatkową głowicę chłodzącą, która niweluje odczucia bólowe i jednocześnie usprawnia pracę kosmetologa podczas zabiegu. Uwaga, istnieje również opcja zakupu naszego lasera Spec3hybrid do własnego salonu.
Skoncentrowanie na zabiegach depilacji laserowej pozwoliło nam dokładnie poznać oczekiwania klientów, a to nie tylko przełożyło się na jakość oferowanych przez nas usług i obsługi klienta, ale również rozwój technologiczny naszych sprzętów. Bazując na opiniach klientów, wynikach licznych testów oraz własnym doświadczeniu tworzymy technologię laserową, która zaspokaja najważniejsze potrzeby klientów związane z zabiegami depilacji laserowej.
Zorientowanie się na klienta i słuchanie jego potrzeb było początkiem do rozszerzenia oferty w salonach Depilacja.pl, dlatego od 2022 roku w wybranych salonach oferujemy zabiegi modelowania sylwetki – endermologię i elektrostymulację mięśni.
Decydując się na współpracę z Depilacja.pl samodzielnie podejmujesz decyzję o tym czy chcesz poszerzyć usługi depilacji laserowej o zabiegi modelujące ciało.
Kosmetolodzy wykonujący zabiegi są regularnie szkoleni z technik wykonywania zabiegów, obsługi klienta w tym technik sprzedaży. To przekłada się na opinie wysokiego zadowolenia i satysfakcji klientów. Zostając naszym Partnerem masz pewność, że zyska na tym nie tylko Twój biznes ale również Twoi pracownicy poprzez szkolenia centralne będą podnosić swoje kwalifikacje.
Współpraca partnerska w ramach rozwoju sieci opiera się na ścisłej komunikacji z przydzielonym Opiekunem z strony centrali Depilacja.pl i pełnym wsparciu w przygotowaniu salonu i późniejszym prowadzeniu.
Zdajemy sobie sprawę z wysokiego kosztu inwestycji jakim jest otwarcie własnego salonu. Dlatego w ramach umowy oferujemy rozliczenie 50/50. W tym modelu Partner przejmuje koszt związany z przygotowaniem oraz utrzymaniem gabinetu i personelu. My odpowiadamy z zapewnienie sprzętu oraz jego serwis. Dzięki temu zdejmujemy z Ciebie obciążenie finansowe związane z inwestycją w sprzęt oraz koszty późniejszej obsługi technicznej.
W ramach umowy otrzymasz nowoczesny, medyczny laser diodowy, serwis techniczny, szkolenie z obsługi lasera oraz potrzebne materiały dla Twojego zespołu. Naszym celem jest umożliwienie Ci pełnego skoncentrowania się na prowadzeniu gabinetu, bez konieczności angażowania się w kwestie techniczne. Wierzymy, że ta wzajemna wymiana obowiązków pozwoli nam razem osiągnąć sukces w ramach naszej franczyzy.
JEDNOSTKI WŁASNE
59
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
A co otrzymujesz dzięki naszej wpółpracy?
->Marka Współpraca ze znaną, rozpoznawalną i doświadczoną marką, właścicielem największej sieci salonów beauty w Polsce. Przekazujemy know – how i koncepcję prowadzenia biznesu.
->Technologie Innowacyjny, medyczny laser diodowy – SPEC 3 Hybrid. W przypadku rozszerzenia oferty – maszyny do endermologii i elektrostymulacji mięśni.
->Ułatwione rozliczanie Jako franczyzobiorca otrzymujesz również kasę fiskalną i terminal płatniczy co ułatwi rozliczanie się z zabiegów depilacja.pl
->Widoczność na stronie www.depilacja.pl Twój salon będzie widoczny na naszej stronie internetowej, co umożliwia klientom znalezienie salonu i łatwą rezerwację online.
->Infolinia Zapewniamy dostęp dla klientów do naszej infolinii, która zajmuje się rezerwacją wizyt, sprzedażą usług oraz bieżącym wsparciem klientów.
->Dział reklamacji Rozwiązujemy wszelkie reklamacje po naszej stronie, we współpracy z franczyzobiorcą, co gwarantuje szybkie i skuteczne zarządzanie sytuacjami problemowymi.
->Szkolenia Nasza oferta obejmuje kompleksowe szkolenia, zarówno z obsługi sprzętu, obsługi klienta, sprzedażowe, jak i wewnętrznego systemu, co przekłada się na maksymalizację potencjału biznesowego.
->Wsparcie Oferujemy także wsparcie operacyjne, dzięki czemu możesz skoncentrować się na prowadzeniu salonu, mając pewność, że wszelkie kwestie operacyjne są uregulowane. Salony franczyzowe mają własnego opiekuna, który jest do ich dyspozycji.
-> Wyłączność terytorialna W ramach umowy franczyzowej zapewniamy wyłączność terytorialną, co umożliwia Ci swobodne rozwijanie działalności w przypisanym obszarze.
-> Marketing Dodatkowo, zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe i promocyjne, co umożliwi wzmocnienie pozycji Twojego salonu na lokalnym rynku. W pierwszych trzech miesiącach podejmujemy działania marketingowe online w Twoim imieniu, aby zapewnić Ci udany start. Jesteśmy przygotowani dostarczyć Ci wszelkie niezbędne narzędzia i środki, które przyczynią się do osiągnięcia sukcesu w branży beauty i wellness.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji w placówkę koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in od wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych
Opłata wstępna 35 000zł netto
Opłata bieżąca podział przychodu 50/50
Opłata marketingowa ustalenia indywidualne
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokalizacja – miasta, w których nie posiadamy jeszcze placówki.
Posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego.
Bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność.
Odpowiedzialny przedsiębiorca.
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i branży beauty.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Depilacja.pl Sp. z o.o.
Puławska 145, 02-715 Warszawa
+ 48 574 962 888
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mateusz Grzmilas
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Depilacja.pl Sp. z o.o. (Puławska 145, 02-715 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Depilacja.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.