Orange Energia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Orange Energia Sp. z o.o. jest częścią grupy Orange - lidera polskiego rynku internetu, transmisji danych oraz telefonii stacjonarnej. Posiada koncesję na obrót energią elektryczną od 2013 r. i ma możliwość świadczenia swoich usług na terenie całego kraju. Swoim klientom oferuje energię pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych, dzięki czemu przyczynia się do redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz ograniczenia śladu węglowego.
Dzięki wysokiej rozpoznawalności marki Orange i doświadczeniu pracowników, firma skutecznie działa na rynku energii i stale poszerza swoje kompetencje. Orange Energia jest nastawiona na współpracę z partnerami biznesowymi posiadającymi grupy handlowe gotowe do sprzedaży kompleksowej oferty opartej na OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii oraz systemy ładowania samochód elektrycznych) wraz ze sprzedażą oferty energii elektrycznej.
Oferta Orange Energia jest dostępna zarówno dla klientów prywatnych, jak biznesowych. Dla Klientów biznesowych w szczególności wyróżnia się oferta oparta na mechanizmie oferty opartej o ceny giełdowe energii (tzw. RDN - Rynek Dnia Następnego), która zapewnia zawsze aktualną cenę ściśle dopasowaną do profilu zużycia energii przez Klienta. Dzięki niej niewielkie firmy mogą korzystać z energii z gwarancjami pochodzenia w 100% z OZE po niższych stawkach w porównaniu z ofertami opartymi na mechanizmie stałej ceny.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie w modelu agencyjnym:
- atrakcyjny system wynagrodzenia oparty o wyniki sprzedażowe,
- programy motywacyjne dla Agenta,
- solidne szkolenie merytoryczne i sprzedażowe,
- możliwość stabilnej i długofalowej współpracy,
- wparcie w realizacji procesów sprzedażowych i instalacyjnych,
- wsparcie marketingowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Orange Energia Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Orange Energia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
Outsourcing logistyki i obsługa e-commerce - model biznesowy Mail Boxes Etc. strzałem w dziesiątkę w dzisiejszej rzeczywistości.
– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.

Agencja reklamowa Ad Awards proponuje nowy model współpracy. Jakie są jego założenia?
Coraz więcej punktów finansowo-ubezpieczeniowych dołącza do sieci Agencjatlumaczen.pl. Jak się współpracuje z tą firmą?
Tax Safe nie może się opędzić od klientów po wejściu w życie ostatnich zmian podatkowych. Jak zostać partnerem sieci?
Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy szukają oszczędności. ERA nie narzeka na brak zainteresowania.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics.
Michał Budnik współpracował z dużą liczbą agencji i wielokrotnie się sparzył. Z Ad Awards było inaczej. Co go przekonało do tej firmy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W świeżo upieczonych mamach coraz częściej budzi się duch przedsiębiorczości. Jakie pomysły na biznes realizują i jak sobie radzą?
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć lodziarnię, strzelnicę, klub muzyczny, placówkę bankową i rozpocząć produkcję kosmetyków.
Potencjalni franczyzobiorcy wciąż natykają się na wiele, często skrajnych opinii na temat franczyzy. Co jest prawdą, a co tylko plotką?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.