Orange Energia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Orange Energia Sp. z o.o. jest częścią grupy Orange - lidera polskiego rynku internetu, transmisji danych oraz telefonii stacjonarnej. Posiada koncesję na obrót energią elektryczną od 2013 r. i ma możliwość świadczenia swoich usług na terenie całego kraju. Swoim klientom oferuje energię pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych, dzięki czemu przyczynia się do redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz ograniczenia śladu węglowego.
Dzięki wysokiej rozpoznawalności marki Orange i doświadczeniu pracowników, firma skutecznie działa na rynku energii i stale poszerza swoje kompetencje. Orange Energia jest nastawiona na współpracę z partnerami biznesowymi posiadającymi grupy handlowe gotowe do sprzedaży kompleksowej oferty opartej na OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii oraz systemy ładowania samochód elektrycznych) wraz ze sprzedażą oferty energii elektrycznej.
Oferta Orange Energia jest dostępna zarówno dla klientów prywatnych, jak biznesowych. Dla Klientów biznesowych w szczególności wyróżnia się oferta oparta na mechanizmie oferty opartej o ceny giełdowe energii (tzw. RDN - Rynek Dnia Następnego), która zapewnia zawsze aktualną cenę ściśle dopasowaną do profilu zużycia energii przez Klienta. Dzięki niej niewielkie firmy mogą korzystać z energii z gwarancjami pochodzenia w 100% z OZE po niższych stawkach w porównaniu z ofertami opartymi na mechanizmie stałej ceny.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie w modelu agencyjnym:
- atrakcyjny system wynagrodzenia oparty o wyniki sprzedażowe,
- programy motywacyjne dla Agenta,
- solidne szkolenie merytoryczne i sprzedażowe,
- możliwość stabilnej i długofalowej współpracy,
- wparcie w realizacji procesów sprzedażowych i instalacyjnych,
- wsparcie marketingowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Orange Energia Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Orange Energia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Własna firma transportowa budowana od zera to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą znaleźć dla siebie miejsce w tej branży.
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.

Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?
Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.
Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.