COOL-TURALNY MALUCH

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
COOL-TURALNY MALUCH to:
COOL-TURALNY MALUCH to autorski program edukacyjny z savoir vivre i etykiety dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Programem objętych zostało już około 1000 dzieci z trójmiejskich przedszkoli.
Głównym założeniem Programu jest to by uczyć dzieci wrażliwości na kulturę już od najmłodszych lat, dzięki czemu kulturalne zachowanie staje się nawykiem, a nie odświętną dyscypliną. Dzieci uczą się poprzez doświadczanie, praktykę i zabawę. Dzięki ciekawej formie warsztatowej dzieci mogą się przekonać, że bycie kulturalnym jest fajne i daje nam mnóstwo przyjemności oraz korzyści.
Wraz ze stopniem zaawansowania programu i rozwojem dziecka, maluchy poznają zasady zachowania się przy stole, podczas powitań, na przyjęciu urodzinowym czy w przedszkolu. Czarujemy słowami, poznajemy mowę sztućców, uczymy się bycia kulturalnym gospodarzem i gościem. Uczymy się i bawimy, a przede wszystkim staramy się sprawić, żeby w oczach dzieci kultura była COOL.
Więcej o projekcie i programach na www.cool-turalnymaluch.pl
Na czym zarabiasz
- Współpraca z przedszkolami prywatnymi i państwowymi
- Współpraca ze szkołami podstawowymi
- Organizacja wydarzeń specjalnych o tematyce Savoir Vivre (np. urodziny)
- Indywidualne konsultacje i praca z dziećmi
- Możliwość organizacji wydarzeń cyklicznych i warsztatów otwartych
- Możliwość organizacji półkolonii tematycznych
- Rozwój działalności i współpraca z trenerami realizującymi warsztaty Cool-Turalny Maluch w ramach działania Twojej Licencji
Przewidywane zyski
Cena minimalna 1 warsztatu 35 min. to 110 zł netto (135 zł brutto). W zależności od intensywności działań, zwrot z inwestycji następuje między 2 a 4 miesiącem prowadzenia działalności.
Jeśli chcesz prowadzić warsztaty dla dzieci z savoir vivre i etykiety w Twoim mieście, chcesz się rozwijać i realizować zawodowo. Jeśli tematy z savoir vivre i wiedza o kulturze są dla Ciebie ważne, lubisz prace z dziećmi lub masz swoje dzieci i cenisz sobie równowagę między życiem prywatnym i zawodowym - to projekt dla Ciebie.
Zacznij niezależną pracę, rozwiń skrzydła zawodowe i zacznij uczyć wiedzy, która jest ważna.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzymuje
- Całodniowe szkolenie.
- omówienie warsztatów i konspektów zajęć,
- omówienie form dotarcia do klienta i sprzedaży,
- omówienie form promocji.
- Prawo do korzystania z marki na czas trwania umowy.
- Obecność na stronie internetowej programu www.cool-turalnymaluch.pl.
- Indywidualny adres poczty e-mail (np. a.nowak@coolturalnymaluch.pl).
- Konspekty 12 warsztatów (I poziom) – wersja drukowana i elektroniczna.
- skrypt,
- segregator z wyszczególnionymi scenariuszami warsztatów i kompletem materiałów graficznych niezbędnych do ich realizacji,
- wersja elektroniczna materiałów,
- zestaw startowy materiałów do realizacji warsztatów,
- autorska gra planszowa formatu A1,
- 30 autorskich rysunków do powielania i wielokrotnego wykorzystania (karty pracy, obrazki pomocnicze, obrazki edukacyjne),
- duża kostka z kieszonkami,
- zestaw do realizacji warsztatów Etykieta przy stole: (talerzyki i sztućce wielokrotnego użytku),
- pluszowe pomoce,
- przypinki do realizacji warsztatów „kulturalna rozmowa” oraz przypinki Cool-Turalny Maluch,
- naklejki Cool-Turalny Maluch.
- Wzory i projekty dyplomów, oferty handlowej, papieru firmowego, naklejek, przypinek, identyfikatora.
- Literaturę wspierająca i rozwojowa.
- Konsultacje w okresie 12 miesięcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Jednorazowa opłata za zestaw startowy od 8,9 tys. złotych netto (10 947 zł. brutto) (I Poziom). Dla osób, które zakupiły Poziom I opcja zakupienia ze 30% zniżką programu COOL-TURALNY MALUCH cz. II ( dostępny od września 2020 roku). (Możliwość wykupienia licencji na wszystkie obszary z wyłączeniem Gdyni, Gdańska i Sopotu),
- Opłata miesięczna od 440 zł. netto (3 pierwsze miesiące od podpisania umowy są zwolnione z opłaty),
- Istnieje możliwość wykupienia licencji na dany obszar na wyłączność (cena uzależniona jest od wielkości obszaru).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Kapitał początkowy na uruchomienie inwestycji.
- Własna działalność związana z edukacją, szkoleniami lub gotowość do jej prowadzenia.
- Predyspozycje interpersonalne do pracy z dziećmi.
- Umiejętność zarządzania i organizacji.
- Wiedza z zakresu savoir vivre.
- Posiadanie: komputera, głośników przenośnych, laminarki, gilotyny do cięcia papieru, drukarki.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dagmara Łuczka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Projektownia Wizerunku (Gdynia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego COOL-TURALNY MALUCH oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cool-turalnymaluch.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Wesołe czepki dla lekarzy, ubranie na złamanie, kawiarenka snu, suwaki do sznurowanych butów... Biznes można zrobić (prawie) na wszystkim. Trzeba tylko mieć pomysł.
– Choć obecna sytuacja daleka jest od normalności, wcale nie jest to zły czas na otwieranie biznesu w branży edukacyjnej – uważa Dagmara Łuczka, franczyzodawczyni Cool-Turalnego Malucha.

Popyt na zdobywanie wiedzy będzie zawsze. Dlatego warto zarabiać na prowadzeniu własnej szkoły, razem np. z Akademią Umiejętności EDU, która oferuje biznes dla tych, którzy ciągle chcą podnosić swoje kwalifikacje.
Franczyzodawca Socatots i Brazylijskich Szkółek Piłkarskich (BSS) szykuje się do zmiany modelu współpracy. Na czym będzie on polegał?
Monika Andraszek zrezygnowała z pracy w korporacji na rzecz działalności pod szyldem EZO, ponieważ chciała mieć więcej czasu dla dzieci. Jak jej idzie?
Agnieszka Haniewska prowadziła zajęcia arytmetyki mentalnej pod szyldem innej firmy, zanim zdecydowała się na AMAkids. Co ją przekonało?
O współpracy Alicji Pakuły z Akademią Bystrzak zdecydował przypadek. Jak dzisiaj realizuje się pod skrzydłami tej marki?

Czy warto inwestować w złoto? Sprawdź w kwietniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING"! Ponadto dowiedz się, które biznesy zawsze opłaca się otworzyć.
Edu3Dkacja - dowiedz się, jak zarabiać w branży edukacyjnej
– Obecnie biznes wymaga dużej elastyczności oraz skierowania jeszcze większej uwagi na zmieniające się potrzeby klientów – mówi Anna Urbańska, wiceprezes Instytutu Colina Rose.
W zeszłym roku część franczyzobiorców Galileusza odnotowała rekordowe obroty. Obecnie w większości placówek obłożenie jest stuprocentowe. Skąd takie zainteresowanie?
Szkoła Pamięci SPW zmieniła swój cennik. Teraz za licencję trzeba zapłacić od 7 do 10 tys. zł. Z czego wynika zmiana?
Od lutego obowiązują nowe zasady wejścia do sieci Edukido. Można z nich korzystać do końca czerwca. Co się zmieniło?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.