AD Awards Agencja Reklamowa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
WŁASNA AGENCJA INTERNETOWA. PRACUJESZ ILE CHCESZ, GDZIE CHCESZ .
Weź sprawdzony biznes w swoje ręce! Otwórz własną agencję interaktywną (reklama w Internecie) i zarabiaj na tworzeniu stron www, sklepów internetowych, kampaniach reklamowych w Google, Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok, filmach, promocji na Youtube, projektowaniu portali internetowych i aplikacji, pozycjonowaniu stron internetowych (SEO).
AD Awards Partner Google to wyjątkowa okazja biznesowa. Możliwość zarabiania od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych uzależnione od wartości podpisywanych kontraktów. Oferujemy wysokie prowizje za podpisany kontrakt. Nie musisz mieć doświadczenia w branży internetowej (digital marketing). Cała produkcja jest po naszej stronie. Franczyzobiorca skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów. Dostaniesz od nas WSZYSTKO, co jest niezbędne do skutecznego działania. Będziesz reprezentować markę AD Awards Partnera Google Google & FB, więc naprawdę się postaramy, żebyś odniósł sukces!
Co nas wyróżnia?
-
Realna możliwość przekroczenia zarobku od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
-
Niski próg wejścia – od 15 tys. zł.
-
Szybki zwrot z inwestycji.
-
Wsparcie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowym.
-
Własny dział produkcji (14 programistów, 5 grafików, 8 specjalistów e-commerce/SEO/SEM).
-
Ponad 6.500 przeprowadzonych kampanii w pigułce oraz olbrzymie portfolio.
-
500 zrealizowanych projektów internetowych (strony www, sklepy, portale).
-
10 lat na rynku reklamy internetowej.
-
Systemy wspierania sprzedaży Sales BOX; wzory ofert, zamówień, brief’y, narzędzia sprzedażowe, analityczne.
-
Własne Call Center .- możliwość zamawiania spotkań handlowych.
-
Szkolenie z umawiania spotkań.
-
Komfort pracy dzięki automatyzacji procesów i kontroli produkcji.
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe.
-
Możliwość wyjazdów ze specjalistami sprzedaży bezpośrednio do klientów.
Wariant współpracy:
Agencja mobilna.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11 jednostek franczyzowych, 3 partnerów biznesowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyza z Ad Awards Partner Google - co otrzymujesz?
-
Współużytkowanie marki Ad Awards, rozpoznawalnej w całej Polsce.
-
Szkolenia produktowe (teoretyczne i praktyczne), pokażemy, jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów.
-
Szkolenie sprzedażowe – „Gotowe recepty domknięcia sprzedaży w branży reklamowej”, m.in. ze współwłaścicielem AD Awards, Dariuszem Kolberem (ponad 200 wyszkolonych konsultantów ds. reklamy).
-
Szkolenie ze skutecznego umawiania spotkań sprzedażowych oraz pozyskiwania baz kontaktów.
-
Platforma Wsparcia Sprzedaży – Sales BOX (SalesBOX.AgencjaMedialna.pro).
-
Gotowe oferty, briefy, portfolio, zamówienia i umowy sprzedażowe.
-
Dostęp do sześciu dyrektorów departamentów Ad Awards: Programistyka, Google, Social Media, e-Commerce, Grafika i Video.
-
Pomoc w pozyskiwaniu finansowania.
-
Marketing w social mediach dla każdego Partnera.
-
Rozwój osobisty.
-
Projekty własnych wizytówek, folderów, ulotek.
-
Nie musisz posiadać biura, możesz działać mobilnie.
-
Licencja agencyjna.
-
Znak towarowy zgłoszony w Urzędzie Patentowym.
-
Wieloletnie Know How biznesu internetowego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
15 tys. zł netto licencja agencyjna mobilna (nie musisz posiadać biura);
-
brak miesięcznej opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Brak konieczności zakładania działalności gospodarczej.
- Laptop lub tablet oraz telefon komórkowy.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Zaangażowanie w pracę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
AD Awards Sp. j.
ul. Fabryczna 22, 59-220 Legnica
693 181 765
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Kolber
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma AD Awards Sp. j. (ul. Fabryczna 22, 59-220 Legnica). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego AD Awards Agencja Reklamowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.agencjamedialna.pro.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Agencja reklamowa Ad Awards proponuje nowy model współpracy. Jakie są jego założenia?

Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Własna firma transportowa budowana od zera to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą znaleźć dla siebie miejsce w tej branży.
Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?

Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.
Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sprawdzamy, jakie koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes sprawdzi się najprawdopodobniej w 2024 roku.
Restuaracja marki Subway, pączkownia, sklep z fajerwerkami, agencja ochroniarska – opisujemy jak z sukcesem prowadzić te biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.