Qjob

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Qjob to innowacyjna internetowa platforma C2C, która łączy lokalnych profesjonalistów i klientów indywidualnych w celu rozwiązywania różnych zleceń (domowych, biznesowych lub kreatywnych). Na Qjob możesz szybko znaleźć rzetelnego profesjonalistę odpowiedniego do tego zlecenia i nawet o 40% tańszego niż cena rynkowa.
Zarejestrowany użytkownik może być zarówno klientem, jak i profesjonalistą o tym samym profilu. Klienci mogą tworzyć zlecenia w oparciu o problemy, które chcą rozwiązać i umieszczać je na stronie.
Specjaliści zarejestrowani w określonej kategorii zostaną powiadomieni o nowych zleceniach, które tam się pojawią. Specjaliści wysyłają ofertę na te zlecenia, których wykonaniem są zainteresowani. Klienci zbierają oferty i mogą dalej negocjować z najbardziej obiecującymi specjalistami. Klienci mogą również przeglądać profesjonalistów zarejestrowanych w kategorii i poprosić ich o ofertę. Klient wybiera jednego specjalistę do zlecenia, podczas gdy inni otrzymują powiadomienie o odrzuceniu.
Po wykonaniu zadania specjalista zamyka zlecenie w Qjob. Klient potwierdza wykonanie zlecenia. Podczas realizacji obie strony mogą się wzajemnie oceniać. Ta ocena zostanie odzwierciedlona w ich profilach i będzie liczyła się do ich rankingu.
Serwis działa na Węgrzech od stycznia 2020 roku, a 20 000 użytkowników zarejestrowało się w serwisie w ciągu 9 miesięcy.
Założyciele Qjob dążą do przyspieszenia międzynarodowej ekspansji poprzez współpracę z franczyzobiorcami. Odbiorcy mają możliwość zakupu konkretnego miasta (i aglomeracji) lub nawet całego kraju. Master franczyzobiorcy kupujący prawa na cały kraj mogą sprzedawać pojedyńcze licencje franczyzowe na aglomeracje.
Rynek zleceń nie jest nową koncepcją, jest kilka udanych przykładów na zachodzie (TaskRabbit, Thumbtack) i na wschodzie (YouDo, Kabanchik). Według ostatnich danych sondażowych w tej chwili tylko około 5-7% gospodarstw domowych korzysta z internetu, aby załatwić swoje zlecenia, ale nastąpiła zmiana nastawienia z powodu pandemii. Oznacza to, że istnieje duży potencjał ekspansji profesjonalnych rynków.
Rynek Europy Środkowo-Wschodniej w tym obszarze jest dość podzielony, nie ma jednej, skonsolidowanej marki, pomimo wielokrotnych prób i milionów inwestycji venture capital.
Sukces modelu biznesowego Qjob polega na tym, że łączy dynamikę i elastyczność startupów z zaletami klasycznego zarządzania biznesem, które zapewnia lokalną reprezentację i zarządzanie poprzez model franczyzowy, przyczyniając się do sukcesu naszych partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
Koncept został uruchomiony na Węgrzech, koncetrując się na rejonie Budapesztu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym partnerom świadczymy szeroki wachlarz usług, w tym wsparcie IT, SEO i marketing online, a także ogólne doradztwo zarządcze.
Dzięki modelowi Qjob każdy może uruchomić własny, udany startup IT, nawet bez doświadczenia biznesowego. Dzięki naszemu wsparciu franczyzobiorcy mogą skoncentrować się na marketingu regionalnym.
5 powodów, dla których warto dołączyć do Qjob:
-
Rozwiązania technologiczne
Wspieramy Twoją codzienną pracę na stworzonym przez nas profesjonalnym rynku. Dzięki zintegrowanej stronie administratora uzyskujesz aktualne informacje o procesach biznesowych.
-
Rozwój i marka
Qjob to dynamiczna i rozwijająca się firma internetowa z zaletami start-upu technologicznego, zbudowana na zmieniających się potrzebach dzisiejszych konsumentów, skoncentrowana na pracy zdalnej i bezpiecznej komunikacji.
-
Marketing
Działania marketingowe Qjob koncentrują się na silnej, aktywnej komunikacji i lokalnym PR w celu osiągnięcia najlepszych wyników.
-
Szkolenie
Prowadzimy szkolenia krok po kroku w zakresie struktury i działania rynku oraz pomagamy w dostosowaniu go do lokalnych potrzeb.
-
Rozwiązania biznesowe
Przywiązujemy szczególną wagę do świadomego planowania biznesowego, w tym celu zapewniamy wewnętrzny program planowania projektów, aby pomóc naszym partnerom.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty inwestycji ustalane są indywidualnie. Opiera się na lokalnej populacji. Minimalna liczba mieszkańców: 200 tys.
Inwestycja składa się z następujących jednorazowych i stałych pozycji:
- Opłata franczyzowa: jednorazowa
- Wsparcie techniczne: opłata miesięczna
- Wkład marketingowy: opłata miesięczna
- Opłata licencyjna: 0% w pierwszym roku, po 13 miesiącach jest progresywnie obliczana na podstawie obrotów
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Koncepcja franczyzy Qjob oferuje rozwiązanie dla każdego, kto chce rozpocząć własny start-up IT z już wypróbowanym, sprawdzonym i dobrze funkcjonującym modelem biznesowym.
Franczyzobiorca jest zobowiązany:
- Wnieść wstępną opłatę franczyzową;
- Mieć centrum operacyjne w mieście liczącym co najmniej 200 tys. mieszkańców;
- Stosować narzędzia opracowane przez franczyzodawcę;
- Zaangażować się w długoterminowe partnerstwo biznesowe;
- Mieć aktywną, otwartą postawę;
- Dysponować minimum 2-4 godziny wolnego czasu dziennie na lokalne zarządzanie projektem;
- Cechować się przynajmniej podstawową znajomością języka angielskiego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Róbert Kaszó
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Webtech Group Kft. (H-1095 Budapest, Soroksári str. 44 2nd floor). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Qjob oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie qjob.hu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.

Auto Gamma znalazł masterfranczyzobiorców w Anglii i Niemczech. A jak rozwija się w Polsce?
Ship Center otwiera się na współpracę z osobami, które już prowadzą swój biznes w innej branży. Jakie są warunki?
Xomo's Energia szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą urządzeń energetyki odnawialnej. Ile można zarobić w branży OZE?
Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.