Qjob

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Qjob to innowacyjna internetowa platforma C2C, która łączy lokalnych profesjonalistów i klientów indywidualnych w celu rozwiązywania różnych zleceń (domowych, biznesowych lub kreatywnych). Na Qjob możesz szybko znaleźć rzetelnego profesjonalistę odpowiedniego do tego zlecenia i nawet o 40% tańszego niż cena rynkowa.
Zarejestrowany użytkownik może być zarówno klientem, jak i profesjonalistą o tym samym profilu. Klienci mogą tworzyć zlecenia w oparciu o problemy, które chcą rozwiązać i umieszczać je na stronie.
Specjaliści zarejestrowani w określonej kategorii zostaną powiadomieni o nowych zleceniach, które tam się pojawią. Specjaliści wysyłają ofertę na te zlecenia, których wykonaniem są zainteresowani. Klienci zbierają oferty i mogą dalej negocjować z najbardziej obiecującymi specjalistami. Klienci mogą również przeglądać profesjonalistów zarejestrowanych w kategorii i poprosić ich o ofertę. Klient wybiera jednego specjalistę do zlecenia, podczas gdy inni otrzymują powiadomienie o odrzuceniu.
Po wykonaniu zadania specjalista zamyka zlecenie w Qjob. Klient potwierdza wykonanie zlecenia. Podczas realizacji obie strony mogą się wzajemnie oceniać. Ta ocena zostanie odzwierciedlona w ich profilach i będzie liczyła się do ich rankingu.
Serwis działa na Węgrzech od stycznia 2020 roku, a 20 000 użytkowników zarejestrowało się w serwisie w ciągu 9 miesięcy.
Założyciele Qjob dążą do przyspieszenia międzynarodowej ekspansji poprzez współpracę z franczyzobiorcami. Odbiorcy mają możliwość zakupu konkretnego miasta (i aglomeracji) lub nawet całego kraju. Master franczyzobiorcy kupujący prawa na cały kraj mogą sprzedawać pojedyńcze licencje franczyzowe na aglomeracje.
Rynek zleceń nie jest nową koncepcją, jest kilka udanych przykładów na zachodzie (TaskRabbit, Thumbtack) i na wschodzie (YouDo, Kabanchik). Według ostatnich danych sondażowych w tej chwili tylko około 5-7% gospodarstw domowych korzysta z internetu, aby załatwić swoje zlecenia, ale nastąpiła zmiana nastawienia z powodu pandemii. Oznacza to, że istnieje duży potencjał ekspansji profesjonalnych rynków.
Rynek Europy Środkowo-Wschodniej w tym obszarze jest dość podzielony, nie ma jednej, skonsolidowanej marki, pomimo wielokrotnych prób i milionów inwestycji venture capital.
Sukces modelu biznesowego Qjob polega na tym, że łączy dynamikę i elastyczność startupów z zaletami klasycznego zarządzania biznesem, które zapewnia lokalną reprezentację i zarządzanie poprzez model franczyzowy, przyczyniając się do sukcesu naszych partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
Koncept został uruchomiony na Węgrzech, koncetrując się na rejonie Budapesztu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym partnerom świadczymy szeroki wachlarz usług, w tym wsparcie IT, SEO i marketing online, a także ogólne doradztwo zarządcze.
Dzięki modelowi Qjob każdy może uruchomić własny, udany startup IT, nawet bez doświadczenia biznesowego. Dzięki naszemu wsparciu franczyzobiorcy mogą skoncentrować się na marketingu regionalnym.
5 powodów, dla których warto dołączyć do Qjob:
-
Rozwiązania technologiczne
Wspieramy Twoją codzienną pracę na stworzonym przez nas profesjonalnym rynku. Dzięki zintegrowanej stronie administratora uzyskujesz aktualne informacje o procesach biznesowych.
-
Rozwój i marka
Qjob to dynamiczna i rozwijająca się firma internetowa z zaletami start-upu technologicznego, zbudowana na zmieniających się potrzebach dzisiejszych konsumentów, skoncentrowana na pracy zdalnej i bezpiecznej komunikacji.
-
Marketing
Działania marketingowe Qjob koncentrują się na silnej, aktywnej komunikacji i lokalnym PR w celu osiągnięcia najlepszych wyników.
-
Szkolenie
Prowadzimy szkolenia krok po kroku w zakresie struktury i działania rynku oraz pomagamy w dostosowaniu go do lokalnych potrzeb.
-
Rozwiązania biznesowe
Przywiązujemy szczególną wagę do świadomego planowania biznesowego, w tym celu zapewniamy wewnętrzny program planowania projektów, aby pomóc naszym partnerom.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty inwestycji ustalane są indywidualnie. Opiera się na lokalnej populacji. Minimalna liczba mieszkańców: 200 tys.
Inwestycja składa się z następujących jednorazowych i stałych pozycji:
- Opłata franczyzowa: jednorazowa
- Wsparcie techniczne: opłata miesięczna
- Wkład marketingowy: opłata miesięczna
- Opłata licencyjna: 0% w pierwszym roku, po 13 miesiącach jest progresywnie obliczana na podstawie obrotów
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Koncepcja franczyzy Qjob oferuje rozwiązanie dla każdego, kto chce rozpocząć własny start-up IT z już wypróbowanym, sprawdzonym i dobrze funkcjonującym modelem biznesowym.
Franczyzobiorca jest zobowiązany:
- Wnieść wstępną opłatę franczyzową;
- Mieć centrum operacyjne w mieście liczącym co najmniej 200 tys. mieszkańców;
- Stosować narzędzia opracowane przez franczyzodawcę;
- Zaangażować się w długoterminowe partnerstwo biznesowe;
- Mieć aktywną, otwartą postawę;
- Dysponować minimum 2-4 godziny wolnego czasu dziennie na lokalne zarządzanie projektem;
- Cechować się przynajmniej podstawową znajomością języka angielskiego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Róbert Kaszó
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Webtech Group Kft. (H-1095 Budapest, Soroksári str. 44 2nd floor). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Qjob oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie qjob.hu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do Happy Dog często zgłaszają się osoby, które mają dość pracy w korporacji. Jak otworzyć swój salon groomerski?
Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.

Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?
Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.