Ads Social Media

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Pomysł na dobry start w biznesie? - załóż własną Agencję Reklamy w Social Mediach!
Otwiera się przed Tobą możliwość generowania zarobków w branży, która notuje ciągły wzrost. 
Paleta usług, którą będziesz się posługiwał mieścić się będzie w najbardziej
atrakcyjnej części marketingu internetowego. Mowa o Social Media! 
Dedykowane rozwiązania jakie bedziesz oferował Swoim Klientom zawierać będą aktywności na takich platformach jak: Facebook, Instagram, Linkedin czy TikTok. 

AdsSocial to wyjątkowa okazja biznesowa. 
Dzięki niej otrzymujesz możliwość zarabiania od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wpływać na to będzie kilka czynników, zaczynając od ilość kontraktów, przez ich okres trwania, na  wartości kończąc. Nie bez znaczenia pozostają wysokie prowizje za podpisany kontrakt, które oferujemy. 
Nie musisz mieć doświadczenia w branży internetowej (digital marketing). Cała realizacja kontraktu z pozyskanym Klientem jest po Naszej stronie. Skupiasz się jedynie na pozyskiwaniu nowych klientów i odnawianiu kontraktów z obecnymi. 

Co nas wyróżnia?

●      Niski próg wejścia – od 6.800 zł.

●      Szybki zwrot z inwestycji

●      50 potencjalnych Klientów “na start”

●      Wsparcie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowym. Realizacja szkoleń, sprzedażowych sesji coachingowych z  Vip account Manager, Social Media Director, eCommerce Director

●      Rozbudowany zespół produkcyjny (2 community menedżerów, 5 grafików, 8 specjalistów e-commerce/SEO/SEM).

●      Ponad 150 Case Study realizacji usługi SocialBox (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)

●      Ponad 100 Case Study usługi eCommerce MIX (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)

●      Ponad 20 Case Study usługi TIK- TOK (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)

●      Ponad 15 Case Study usługi Linkedin (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)

●      Systemy wspierania sprzedaży: portfolio, wzory ofert, zamówień, brief’y oraz szkolenie, warsztat kompetencyjny (produktowy i sprzedażowy), coaching sprzedażowy, mentoring

●      Własne Call Center z możliwością wsparcia Franczyzobiorców

●      Komfort pracy dzięki automatyzacji procesów i kontroli produkcji

Wariant proponowanej współpracy:

Agencja mobilna – 6.800 tys. zł netto.

JEDNOSTKI WŁASNE

1

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Franczyza z ADS Social – co otrzymujesz?

  • Współużytkowanie marki ADS Social– marki rozpoznawalnej na rynku usług social media.
  • Szkolenia produktowe (teoretyczne i praktyczne), wdrożymy ciebie w tajniki skutecznych kampanii na kanale Social Media, pokażemy jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów.
  • zkolenie sprzedażowe – „Gotowe recepty domknięcia sprzedaży w branży reklamowej”, m.in. indywidualne wdrożenie dyrektora departamentu Social Media (coaching sprzedażowy u klientów).
  • Szkolenie terenowe- wsparcie podczas spotkań handlowych z Klientem, wypracowanie aktorskiego modelu spotkania sprzedażowego z Dyrektorem eCommerce.  
  • Szkolenia ze skutecznego umawiania spotkań sprzedażowych oraz pozyskiwania baz kontaktów.
  • Pakiet leadów na start – na start współpracy otrzymasz 50 leadów sprzedażowych w wybranym mieście.
  • Platforma Wsparcia Sprzedaży – Sales BOX (SalesBOX.AgencjaMedialna.pro).
  • Platforma Wsparcia Sprzedaży- Monday
  • Platforma obsługi Klienta i sprzedaży – Ads Sale 
  • Gotowe oferty, portfolio, zamówienia i umowy sprzedażowe.
  • Wsparcie specjalistów z zespołu Social Media: community menedżerów, specjalistów e-commerce, grafików, redaktorów Social Media
  • Nie musisz posiadać biura, możesz działać mobilnie.
  • Licencja agencyjna.
  • Znak towarowy zgłoszony w Urzędzie Patentowym.
  • Wieloletnie Know How biznesu internetowego.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

6.800 zł netto licencja agencyjna (nie musisz posiadać biura) + 300 zł netto miesięczna opłata licencyjna (dostęp do Sales Box, Monday, materiały szkoleniowe oraz marketing dla partnera, dostęp do Dyrektora i specjalistów).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

●      Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.

●      Laptop lub tablet oraz telefon komórkowy.

●      Podstawowa znajomość obsługi komputera.

●      Zaangażowanie w pracę.

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

AD Awards Sp. j.

ul. Fabryczna 22, 59-220 Legnica

+48 577 505 016

l.kopec@adawards.pl

adssocial.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Łukasz Kopeć

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Ads Social Media.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma AD Awards Sp. j. (ul. Fabryczna 22, 59-220 Legnica). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ads Social Media oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie adssocial.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.