Ads Social Media

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pomysł na dobry start w biznesie? - załóż własną Agencję Reklamy w Social Mediach!
Otwiera się przed Tobą możliwość generowania zarobków w branży, która notuje ciągły wzrost.
Paleta usług, którą będziesz się posługiwał mieścić się będzie w najbardziej
atrakcyjnej części marketingu internetowego. Mowa o Social Media!
Dedykowane rozwiązania jakie bedziesz oferował Swoim Klientom zawierać będą aktywności na takich platformach jak: Facebook, Instagram, Linkedin czy TikTok.
AdsSocial to wyjątkowa okazja biznesowa.
Dzięki niej otrzymujesz możliwość zarabiania od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wpływać na to będzie kilka czynników, zaczynając od ilość kontraktów, przez ich okres trwania, na wartości kończąc. Nie bez znaczenia pozostają wysokie prowizje za podpisany kontrakt, które oferujemy.
Nie musisz mieć doświadczenia w branży internetowej (digital marketing). Cała realizacja kontraktu z pozyskanym Klientem jest po Naszej stronie. Skupiasz się jedynie na pozyskiwaniu nowych klientów i odnawianiu kontraktów z obecnymi.
Co nas wyróżnia?
● Niski próg wejścia – od 6.800 zł.
● Szybki zwrot z inwestycji
● 50 potencjalnych Klientów “na start”
● Wsparcie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowym. Realizacja szkoleń, sprzedażowych sesji coachingowych z Vip account Manager, Social Media Director, eCommerce Director
● Rozbudowany zespół produkcyjny (2 community menedżerów, 5 grafików, 8 specjalistów e-commerce/SEO/SEM).
● Ponad 150 Case Study realizacji usługi SocialBox (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)
● Ponad 100 Case Study usługi eCommerce MIX (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)
● Ponad 20 Case Study usługi TIK- TOK (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)
● Ponad 15 Case Study usługi Linkedin (rozbudowane portfolio do wykorzystania w spotkaniach handlowych)
● Systemy wspierania sprzedaży: portfolio, wzory ofert, zamówień, brief’y oraz szkolenie, warsztat kompetencyjny (produktowy i sprzedażowy), coaching sprzedażowy, mentoring
● Własne Call Center z możliwością wsparcia Franczyzobiorców
● Komfort pracy dzięki automatyzacji procesów i kontroli produkcji
Wariant proponowanej współpracy:
Agencja mobilna – 6.800 tys. zł netto.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyza z ADS Social – co otrzymujesz?
- Współużytkowanie marki ADS Social– marki rozpoznawalnej na rynku usług social media.
- Szkolenia produktowe (teoretyczne i praktyczne), wdrożymy ciebie w tajniki skutecznych kampanii na kanale Social Media, pokażemy jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów.
- zkolenie sprzedażowe – „Gotowe recepty domknięcia sprzedaży w branży reklamowej”, m.in. indywidualne wdrożenie dyrektora departamentu Social Media (coaching sprzedażowy u klientów).
- Szkolenie terenowe- wsparcie podczas spotkań handlowych z Klientem, wypracowanie aktorskiego modelu spotkania sprzedażowego z Dyrektorem eCommerce.
- Szkolenia ze skutecznego umawiania spotkań sprzedażowych oraz pozyskiwania baz kontaktów.
- Pakiet leadów na start – na start współpracy otrzymasz 50 leadów sprzedażowych w wybranym mieście.
- Platforma Wsparcia Sprzedaży – Sales BOX (SalesBOX.AgencjaMedialna.pro).
- Platforma Wsparcia Sprzedaży- Monday
- Platforma obsługi Klienta i sprzedaży – Ads Sale
- Gotowe oferty, portfolio, zamówienia i umowy sprzedażowe.
- Wsparcie specjalistów z zespołu Social Media: community menedżerów, specjalistów e-commerce, grafików, redaktorów Social Media
- Nie musisz posiadać biura, możesz działać mobilnie.
- Licencja agencyjna.
- Znak towarowy zgłoszony w Urzędzie Patentowym.
- Wieloletnie Know How biznesu internetowego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
6.800 zł netto licencja agencyjna (nie musisz posiadać biura) + 300 zł netto miesięczna opłata licencyjna (dostęp do Sales Box, Monday, materiały szkoleniowe oraz marketing dla partnera, dostęp do Dyrektora i specjalistów).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
● Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
● Laptop lub tablet oraz telefon komórkowy.
● Podstawowa znajomość obsługi komputera.
● Zaangażowanie w pracę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kopeć
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma AD Awards Sp. j. (ul. Fabryczna 22, 59-220 Legnica). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ads Social Media oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie adssocial.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Pokutuje przekonanie, że rozpoczęcie działalności w biznesie spedycyjnym oznacza inwestycję we flotę ciężarówek. A to nieprawda – mówi Ewa Kozłowska z Northgate Logistics.
Franczyzodawca Agencji Wirtualnej twierdzi, że franczyzobiorcy marki już po dwóch tygodniach od uruchomienia biznesu notują pierwsze zyski.
Czy branża energetyczna to nadal atrakcyjny segment rynku? Orange Energia przekonuje, że tak.
Rośnie zainteresowanie otwieraniem biznesu pod szyldem Northgate Logistics. W tym roku do sieci dołączy co najmniej trzech nowych partnerów.
Wojciech Szadziul przez kilkanaście lat pracował na etacie, aż w końcu uznał, że najwyższy czas przejść na swoje. Na jaki biznes postawił?

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Na współpracę pod szyldem Northgate Logistics zdecydowało się trzech partnerów. Jak sobie radzą?
Franczyzodawca MBE szuka franczyzobiorców w całej Polsce, ale w tym roku w szczególności chciałby zaistnieć ze swoją marką na Śląsku. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Każdy, kto używa w pracy pojazdu dostawczego, wie, jak istotne jest dopasowanie jego rozmiaru i funkcjonalności do konkretnej pracy.
Rośnie świadomość konsumentów, którzy chętnie wybierają produkty i usługi powstałe w warunkach przyjaznych dla środowiska.
Agencja Reklamowa Ad Awards Google Partner zaproponowała w minionym roku oryginalny model współpracy franczyzowej. Jak się sprawdził?
IWG podpisało pierwszą umowę franczyzową w Polsce. Franczyzobiorca zobowiązał się, że w ciągu najbliższych pięciu lat otworzy pięć centrów Regus. Gdzie będą się mieścić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.