4 ECO

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
4 ECO Sp. z o.o. to wieloletnie doświadczenie z nową jakością na rynku OZE, oparta w całości na polskim kapitale i wsparta wieloletnim doświadczeniem branżowym założyciela firmy oraz całego zespołu spółki.
Działanie Naszej organizacji ukierunkowane jest na spełnienie potrzeb nawet najbardziej wymagającego Klienta, zarówno indywidualnego jak i biznesowego.
Zapewniamy dostęp do nowoczesnej, innowacyjnej technologii popartej długoterminową gwarancją techniczną oraz na produkcję energii.
4 ECO to najszybciej rozwijająca się spółka fotowoltaiczna w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku w Polsce oraz za granicami kraju gdyż ekspensujemy na kraje UE i USA.
Franczyza z 4 ECO przeznaczona jest dla przedsiębiorców, którzy chcą w pełni poświęcić się rozwinięciu biznesu w branży OZE, nawiązać długofalową współpracę i traktować ją jako główne źródło dochodu gdzie w ramach współpracy możliwe jest zaangażowanie w dwóch różnych obszarach,
- Zarządzasz własnym salonem OZE i budujesz własny zespół handlowców
- Rozwijasz się w najszybciej rosnącej branży
- Prowadzisz sprzedaż kompleksową oraz hurtową produktów i usług takich jak: instalacje fotowoltaiczne oraz farmy fotowoltaiczne, pompy ciepła, klimatyzacje, rekuperacje, stacje ładowania pojazdów, maty grzewcze, panele na podczerwień, innowacyjna termoizolacja Power Smart Coat oraz kompleksowo zbudujemy domy prefabrykowane.
- Pomagasz chronić środowisko dla przyszłych pokoleń i patrzysz w przyszłość!
JEDNOSTKI WŁASNE
4
Kielce, Katowice, Kraków, Lublin
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Franczyzowe - 11
Partnerskie - 30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Projekt i pełne wyposażenie Salonu stacjonarnego lub/oraz modułowego
- Kompleksowy pakiet wdrożeniowy oraz szkoleniowy na każdym etapie współpracy
- Kompleksowy Pakiet Marketingowy i Sprzedażowy
- Dedykowany zespół wsparcia – ds. sprzedaży, zespół doświadczonych projektantów i projekt managerów, zespół ds. technicznych, wsparcie Call Center oraz infolinii, zespół finansowania,
- Zespół własnych ponad 100 ekip instalacyjnych i serwisowych w całej Polsce
- Produkty i usługi najwyższej jakości oraz najwyższej gwarancji
- Narzędzia oraz aplikacje – Własny dedykowany CRM, dron, iPad, auto.
- Jedyny w Polsce tak korzystny program sprzedażowy oraz prowizyjny.
- Leady sprzedażowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 19 tys. zł do 85 tys. zł w zależności od wybranego modelu
- Brak opłat licencyjnych
- Brak opłat dodatkowych
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chcemy mieć pewność, że patrzymy we wspólnym kierunku i chcemy realizować te same cela i założenia dlatego mamy określone wymagania z kim chcemy współpracować.
Oczekujemy:
- gotowości do założenia własnej działalności jeżeli jej nie posiadasz
- zainteresowanie i zaangażowanie w biznes w sektorze OZE
- gotowości do inwestycji w lokal stacjonarny lub modułowy
- doświadczenia w handlu lub/i pracy z klientem
- jeżeli posiadasz doświadczenie oraz/lub grupę sprzedażową to jest to dodatkowy atut
- posiadania predyspozycji do zarządzania personelem, zespołem, posiadanie umiejętności kierowniczych
- komunikatywności, elastyczności oraz partnerskiej uczciwości
- posiadania umiejętności budowania relacji z klientem
- chęci stworzenia i budowy oraz zarządzania własną strukturą sprzedażową lub siecią salonów
- musi mieć motywację do działania oraz chęć do zarabiania i rozwoju.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Słowik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 4 ECO Sp. z.o.o (ul. Plac Niepodległości 1, 25-506 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 4 ECO oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 4-eco.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzobiorcy 4 ECO będą budować własny zespół sprzedażowy. Czy fotowoltaika to nadal opłacalna branża?

Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
Outsourcing logistyki i obsługa e-commerce - model biznesowy Mail Boxes Etc. strzałem w dziesiątkę w dzisiejszej rzeczywistości.
– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.

Agencja reklamowa Ad Awards proponuje nowy model współpracy. Jakie są jego założenia?
Coraz więcej punktów finansowo-ubezpieczeniowych dołącza do sieci Agencjatlumaczen.pl. Jak się współpracuje z tą firmą?
Tax Safe nie może się opędzić od klientów po wejściu w życie ostatnich zmian podatkowych. Jak zostać partnerem sieci?
Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy szukają oszczędności. ERA nie narzeka na brak zainteresowania.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics.
Michał Budnik współpracował z dużą liczbą agencji i wielokrotnie się sparzył. Z Ad Awards było inaczej. Co go przekonało do tej firmy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.