Adsfox

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PROWADŹ WŁASNĄ AGENCJĘ MARKETINGOWĄ
adsfox – to najbardziej innowacyjna agencja marketingowa na polskim rynku posiadająca własne oprogramowanie do tworzenia mierzalnych i optymalizowanych na podstawie danych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Poszukujemy osób do prowadzenia lokalnych oddziałów.
Dostajesz od nas wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia i skalowania agencji.
Począwszy od specjalistów, którzy będą obsługiwali Twoich klientów aż po wszelkie narzędzia i materiały, które są konieczne do prowadzenia takiej działalności.
Będziesz zarabiać na każdym kliencie, którego czy to z naszą pomocą, czy też samodzielnie pozyskasz. Jako że klienci płacą za nasze usługi w zależności od wygenerowanych przez nas rezultatów, to są to faktury od tysiąca do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie, z których Ty co miesiąc zarabiasz, często dbając jedynie o to, czy dany klient jest w pełni zadowolony, czy też na przykład nie trzeba mu zmienić specjalisty.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA PARTNERA
Nasi partnerzy dostają od nas wszystkie narzędzia i know-how potrzebne do tworzenia i skalowania nowoczesnej agencji marketingowej.
W tym między innymi:
- biznesowe know-how;
- własną, gotową stronę internetową;
- gotowe pakiety i kampanie sprzedażowe;
- odpowiednio skonfigurowane systemy CMS i CRM;
- gotowe projekty wizytówek, folderów, rollupów;
- program afiliacyjny dla swoich partnerów;
- rozbudowane checklisty i procedury;
- szkolenia techniczne;
- firmowe konto G Suite;
- szablony rozmów i maili;
- system optymalizacji kampanii reklamowych przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji;
- system pisania tekstów reklamowych przez AI;
- system automatycznego pobierania i wystawiania faktur;
- automatyczne powiązane z CRM kalendarze;
- sprawdzone lejki sprzedażowe;
- dostęp do specjalistów z centrali;
- systemy obsługi klienta;
- automatyzacje workflow;
- system do umawiania spotkań.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Uruchomienie oddziału może być bezpłatne, a może kosztować od kilku do kilkunastu tyś zł.
Zależy to od indywidualnej sytuacji kandydata, którą weryfikujemy bezpośrednio w procesie aplikacji. Bieżące koszty prowadzenia oddziału mogą być również pokrywane przez nas.
Przychody osiągalne w pojedynkę mogą dochodzić do ok. 35 tys. zł. Przychody osiągalne przy zatrudnianiu pracowników nie są w żaden sposób ograniczone, jednak nie szukamy inwestorów pasywnych tylko osób, które chcą bezpośrednio prowadzić agencję i zajmować się jej rozwojem na lokalnym rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od kandydatów na partnerów oczekujemy:
- gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej;
- dobrej znajomości obsługi komputera;
- odpowiedzialności;
- umiejętności budowania relacji biznesowych;
- chęci do pracy i pełnego zaangażowania w prowadzenie i rozwój agencji;
- gotowości do bezpośredniego zarządzania agencją.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Roksana Majcher
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma adsfox (ul. Cienista 16A, 31-831 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Adsfox oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie adsfox.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.
Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.

Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Własna firma transportowa budowana od zera to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą znaleźć dla siebie miejsce w tej branży.
Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?

„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.
Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
Outsourcing logistyki i obsługa e-commerce - model biznesowy Mail Boxes Etc. strzałem w dziesiątkę w dzisiejszej rzeczywistości.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.