Adsfox
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PROWADŹ WŁASNĄ AGENCJĘ MARKETINGOWĄ
adsfox – to najbardziej innowacyjna agencja marketingowa na polskim rynku posiadająca własne oprogramowanie do tworzenia mierzalnych i optymalizowanych na podstawie danych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Poszukujemy osób do prowadzenia lokalnych oddziałów.
Dostajesz od nas wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia i skalowania agencji.
Począwszy od specjalistów, którzy będą obsługiwali Twoich klientów aż po wszelkie narzędzia i materiały, które są konieczne do prowadzenia takiej działalności.
Będziesz zarabiać na każdym kliencie, którego czy to z naszą pomocą, czy też samodzielnie pozyskasz. Jako że klienci płacą za nasze usługi w zależności od wygenerowanych przez nas rezultatów, to są to faktury od tysiąca do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie, z których Ty co miesiąc zarabiasz, często dbając jedynie o to, czy dany klient jest w pełni zadowolony, czy też na przykład nie trzeba mu zmienić specjalisty.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA PARTNERA
Nasi partnerzy dostają od nas wszystkie narzędzia i know-how potrzebne do tworzenia i skalowania nowoczesnej agencji marketingowej.
W tym między innymi:
- biznesowe know-how;
- własną, gotową stronę internetową;
- gotowe pakiety i kampanie sprzedażowe;
- odpowiednio skonfigurowane systemy CMS i CRM;
- gotowe projekty wizytówek, folderów, rollupów;
- program afiliacyjny dla swoich partnerów;
- rozbudowane checklisty i procedury;
- szkolenia techniczne;
- firmowe konto G Suite;
- szablony rozmów i maili;
- system optymalizacji kampanii reklamowych przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji;
- system pisania tekstów reklamowych przez AI;
- system automatycznego pobierania i wystawiania faktur;
- automatyczne powiązane z CRM kalendarze;
- sprawdzone lejki sprzedażowe;
- dostęp do specjalistów z centrali;
- systemy obsługi klienta;
- automatyzacje workflow;
- system do umawiania spotkań.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Uruchomienie oddziału może być bezpłatne, a może kosztować od kilku do kilkunastu tyś zł.
Zależy to od indywidualnej sytuacji kandydata, którą weryfikujemy bezpośrednio w procesie aplikacji. Bieżące koszty prowadzenia oddziału mogą być również pokrywane przez nas.
Przychody osiągalne w pojedynkę mogą dochodzić do ok. 35 tys. zł. Przychody osiągalne przy zatrudnianiu pracowników nie są w żaden sposób ograniczone, jednak nie szukamy inwestorów pasywnych tylko osób, które chcą bezpośrednio prowadzić agencję i zajmować się jej rozwojem na lokalnym rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od kandydatów na partnerów oczekujemy:
- gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej;
- dobrej znajomości obsługi komputera;
- odpowiedzialności;
- umiejętności budowania relacji biznesowych;
- chęci do pracy i pełnego zaangażowania w prowadzenie i rozwój agencji;
- gotowości do bezpośredniego zarządzania agencją.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Roksana Majcher
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma adsfox (ul. Cienista 16A, 31-831 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Adsfox oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie adsfox.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.
Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Własna firma transportowa budowana od zera to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą znaleźć dla siebie miejsce w tej branży.
Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?
„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.