Sieć Instytutów Podologii Suela

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zainwestuj w perspektywicznej branży. Wybierz nowatorską franczyzę Sulea!
Instytut Podologii Suela to innowacja na polskim rynku franczyzowym, która powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi podologiczne. Sieć gabinetów rozwija się dynamicznie na podstawie sprawdzonego, testowanego przez 10 lat modelu biznesowego.
Doświadczenie i wiedza
Instytut Podologii Suela to koncept franczyzowy, który powstał z myślą o holistycznym podejściu do zdrowia stóp. Twórcy Sieci jako pierwsi w województwie podlaskim rozpoczęli działalność podologiczną i dotychczas wyszkolili ponad 100 specjalistów, którzy z powodzeniem prowadzą własne gabinety. Jednym z atutów Sieci jest produkcja indywidualnie dopasowanych wkładek do obuwia.
Bogata oferta zabiegowa
Instytut Podologii Suela oferuje pacjentom szeroki zakres usług – począwszy od usuwania odcisków, brodawek, zrogowaceń i zmian w obrębie skóry stóp, poprzez skracanie, opracowywanie i oczyszczanie paznokci zdrowych, pourazowych, zrogowaciałych i grzybiczych, aż po korekcję paznokci wrastających i wkręcających, czy też terapie problemów skórnych i pękających pięt. Ponadto w gabinetach Suela wykonywane są zabiegi chirurgiczne takie jak plastyka wałów okołopaznokciowych i plastyka opuszka.
Wsparcie na starcie
Franczyzobiorca Instytutu Podologii Suela uzyskuje dostęp do kompleksowego know-how oraz specjalistycznych szkoleń dla personelu. Ponadto otrzymuje pomoc w zakresie wyboru i wyposażenia lokalu, bieżące wsparcie opiekuna oraz pakiet działań marketingowych i PR. Sieć nie wymaga inwestycji własnych środków finansowych na początek współpracy.
Biznes z przyszłością
Perspektywy rozwoju branży podologicznej w Polsce są obiecujące, ponieważ wzrasta świadomość społeczeństwa na temat znaczenia dbałości o zdrowie stóp. Instytut Podologii Suela stawia na wysoką jakość usług i dobre relacje z pacjentami, a to sprawia, że sieć rozwija się i tworzy nowe gabinety w kolejnych miastach.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
- ul. Ryska 1 bud. E 15-008 Białystok
- ul. Pietkiewicza 10 lok. 5U 15-689 Białystok
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
Aleja Grunwaldzka 101 80-244 Gdańsk
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełne know-how prowadzenia biznesu;
- bezpłatne szkolenia wprowadzające dla pracowników i właścicieli gabinetów;
- możliwość posługiwania się logo Instytutu Podologii Suela;
- wsparcie centrali w działaniach marketingowych i PR;
- bieżąca analiza rynku i nowości podologicznych;
- doradztwo opiekuna;
- pomoc w sfinansowaniu inwestycji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
25-100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokalizacja - miejscowości powyżej 20 tys. mieszkańców;
- wymagania lokalowe - min. 25 metrów kwadratowych;
- gotowość podjęcia długotrwałej współpracy, nie wymagamy podpisania umowy na wyznaczony czas.;
- zaangażowanie w prowadzenie biznesu;
- przestrzeganie zasad współpracy franczyzowej;
- chęć podnoszenia kwalifikacji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Monika Szawłowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Instytut Podologii Suela (ul. Ryska 1 bud. E 15-008 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sieć Instytutów Podologii Suela oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie suela.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Nasza misja to nie tylko promowanie zdrowego stylu życia, ale także dostarczanie stabilnego i rentownego modelu biznesowego dla naszych franczyzobiorców.
– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.

Jak to możliwe, że biznes zarabia, nie wymagając zaangażowania? Na te i inne pytania odpowiada Marcin Dobrowolski, przedstawiciel marki Fit+.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni. Powstają w nawet w małych miejscowościach, już od 1 tys. mieszkańców.
Platinum Active EMS wierzy w rozwój treningów wykorzystujących technologię elektrostymulacji mięśni. Kto może zostać partnerem firmy?
Salony masażu balijskiego i tajskiego odwiedza coraz więcej chętnych. Jak otworzyć biznes w tej branży?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.