Sieć Instytutów Podologii Suela
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zainwestuj w perspektywicznej branży. Wybierz nowatorską franczyzę Sulea!
Instytut Podologii Suela to innowacja na polskim rynku franczyzowym, która powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi podologiczne. Sieć gabinetów rozwija się dynamicznie na podstawie sprawdzonego, testowanego przez 10 lat modelu biznesowego.
Doświadczenie i wiedza
Instytut Podologii Suela to koncept franczyzowy, który powstał z myślą o holistycznym podejściu do zdrowia stóp. Twórcy Sieci jako pierwsi w województwie podlaskim rozpoczęli działalność podologiczną i dotychczas wyszkolili ponad 100 specjalistów, którzy z powodzeniem prowadzą własne gabinety. Jednym z atutów Sieci jest produkcja indywidualnie dopasowanych wkładek do obuwia.
Bogata oferta zabiegowa
Instytut Podologii Suela oferuje pacjentom szeroki zakres usług – począwszy od usuwania odcisków, brodawek, zrogowaceń i zmian w obrębie skóry stóp, poprzez skracanie, opracowywanie i oczyszczanie paznokci zdrowych, pourazowych, zrogowaciałych i grzybiczych, aż po korekcję paznokci wrastających i wkręcających, czy też terapie problemów skórnych i pękających pięt. Ponadto w gabinetach Suela wykonywane są zabiegi chirurgiczne takie jak plastyka wałów okołopaznokciowych i plastyka opuszka.
Wsparcie na starcie
Franczyzobiorca Instytutu Podologii Suela uzyskuje dostęp do kompleksowego know-how oraz specjalistycznych szkoleń dla personelu. Ponadto otrzymuje pomoc w zakresie wyboru i wyposażenia lokalu, bieżące wsparcie opiekuna oraz pakiet działań marketingowych i PR. Sieć nie wymaga inwestycji własnych środków finansowych na początek współpracy.
Biznes z przyszłością
Perspektywy rozwoju branży podologicznej w Polsce są obiecujące, ponieważ wzrasta świadomość społeczeństwa na temat znaczenia dbałości o zdrowie stóp. Instytut Podologii Suela stawia na wysoką jakość usług i dobre relacje z pacjentami, a to sprawia, że sieć rozwija się i tworzy nowe gabinety w kolejnych miastach.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
- ul. Ryska 1 bud. E 15-008 Białystok
- ul. Pietkiewicza 10 lok. 5U 15-689 Białystok
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
Aleja Grunwaldzka 101 80-244 Gdańsk
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełne know-how prowadzenia biznesu;
- bezpłatne szkolenia wprowadzające dla pracowników i właścicieli gabinetów;
- możliwość posługiwania się logo Instytutu Podologii Suela;
- wsparcie centrali w działaniach marketingowych i PR;
- bieżąca analiza rynku i nowości podologicznych;
- doradztwo opiekuna;
- pomoc w sfinansowaniu inwestycji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
25-100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokalizacja - miejscowości powyżej 20 tys. mieszkańców;
- wymagania lokalowe - min. 25 metrów kwadratowych;
- gotowość podjęcia długotrwałej współpracy, nie wymagamy podpisania umowy na wyznaczony czas.;
- zaangażowanie w prowadzenie biznesu;
- przestrzeganie zasad współpracy franczyzowej;
- chęć podnoszenia kwalifikacji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Monika Szawłowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Instytut Podologii Suela (ul. Ryska 1 bud. E 15-008 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sieć Instytutów Podologii Suela oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie suela.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.