Jeta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salon łazienkowy Jeta to pomysł na indywidualny biznes stworzony dla ludzi którzy szukają oryginalnych rozwiązań skrojonych na miarę i jednocześnie chcą być uczestnikami grupy zakupowej. Osoby przystępujące do naszej sieci franczyzowej mogą liczyć na wsparcie swojego nowego biznesu przez firmę Jeta. Wsparcie takie polega na całkowitym przygotowaniu salonu łazienkowego do funkcjonowania na lokalnym rynku a polega na:
- przygotowaniu biznesplanu w oparciu o istniejące salony łazienkowe i wielkopowierzchniowe markety na tle potencjalnych klientów,
- wyliczeniu bieżących/miesięcznych kosztów w oparciu o aktualne dane na bazie aktywnych jednostek sprzedażowych,
- wsparcie w zakresie przygotowania i organizacji modelu wynagrodzeń i premii dla przyszłych handlowców salonu,
- wykonaniu projektu wizualnego salonu łazienkowego,
- przygotowaniu i wykonaniu salonu łazienkowego,
- projekcie i realizacji reklamy salonu łazienkowego (obrendowanie salonu - neon świetlny - plakaty -reklama...),
- przekazaniu jednego programu do projektowania łazienek CAD Decor,
- przeszkoleniu personelu w zakresie znajomości towarów, obsługi klienta, projektowania łazienek,
- wsparciu i prowadzenie akcji reklamowo-marketingowej na otwarcie salonu łazienkowego,
- bieżącej pomocy handlowców Jet na czas otwarcia salonu łazienkowego,
- aktywnym zatowarowaniu salonu łazienkowego - w przypadku "nietrafionych" zakupów - wymiana towaru na rotujący,
- wsparciu w procesach reklamacyjnych,
- realizacji bieżących zamówień w internetowym systemie zamówień elektronicznych B2B,
- transporcie zamówionego towaru na koszt JETA bezpośrednio do salonu łazienkowego,
- bieżącym uaktualnianieniu oferty handlowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
12
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe 4, partnerskie 100
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Szeroko rozumiana pomoc organizacyjno-finansowa w zakresie otwarcia i prowadzenia jednostki franczyzowej Jeta.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal o powierzchni minimum 250 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Przedsiębiorstwo Handlowe „Jeta” Sp. z o.o. Maciej Świątek
ul. Gorzycka 34A, 63-400 Ostrów Wielkopolski
604 103 909
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Świątek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Przedsiębiorstwo Handlowe „Jeta” Sp. z o.o. Maciej Świątek (ul. Gorzycka 34A, 63-400 Ostrów Wielkopolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Jeta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jeta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?

Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?
– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.

– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.