styl

Praca zdalna bez tajemnic
Kto chce pracować z domu, kto z biura a kto preferuje model hybrydowy? Poznajcie najnowsze wyniki badań dotyczące pracy zdanej.
Kto chce pracować z domu, kto z biura a kto preferuje model hybrydowy? Poznajcie najnowsze wyniki badań dotyczące pracy zdanej.

Dlaczego warto mieć terminal płatniczy?
Firmy, bez względu na ich wielkość, muszą nadążać za stale rozwijającym się rynkiem – zwłaszcza w zakresie różnorodnych metod płatności. / REKLAMA

Biznes wymyślony w kawiarni
Postanowili rzucić pracę w korporacji i wspólnie założyć firmę. Dziś stworzona przez nich marka jest znana na całym świecie, a oni są milionerami. O kim mowa?

Zakochaj się w firmie na wiosnę!
Pierwsza firma jest jak pierwsza dziewczyna, pachnie bzem i nowością... Tymczasem w biznesie inaczej niż w romantycznym związku od razu trzeba myśleć o intercyzie…

Zagrożona prywatność
Technologia ubiera płaszcz Zbawiciela przed koronawirusem, aby ostatecznie rozprawić się z naszą prywatnością.

Firma na dopingu
Motywacji potrzebuje zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik. Jak pobudzić do działania siebie i swój zespół?

Wirus zazdrości
W firmach rodzinnych konflikty mogą pojawiać się częściej niż w innych. Jak im przeciwdziałać?

Firma z charakterem
Sangwinik czy choleryk? Wzrokowiec czy słuchowiec? Kto lepiej poradzi sobie z prowadzeniem firmy? Sprawdzamy, na ile nasza osobowość przesądza o szansach na biznesowy sukces.

Pieniądz lubi nawyk
Masz przyzwyczajenie, bez którego nie potrafisz się skupić, myśleć, planować? To dobry znak. Możesz stać się bogaty.

Trening sukcesu
Sukces jest wart tego, by go solidnie zaplanować. Jak to zrobić?

Wszystkim zwisa?
Honore de Balzac pisał, że mężczyzna jest tyle wart, ile jego krawat. Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów, mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.

Biznes w podróży
Kiedy w Polsce robi się zimno, Sonia Pańta i Marcin Graczyk pakują swoje firmy w walizki i wyjeżdżają w świat. Aż do wiosny.

Gwiazdy, które uwodzą
Świat reklamy niemal od zawsze korzystał z popularnych osób. Znana i lubiana twarz zwiększa prawdopodobieństwo zauważenia reklamy i zapamiętania jej, gdy przestanie być emitowana.

Kto bogatemu zabroni
Samochody z najwyższej półki, jachty, samoloty, dworki i pałace. Polscy milionerzy pozwalają sobie na kosztowne zakupy. Kto i na co najchętniej wydaje pieniądze? Sprawdźcie.

Bogaci otwierają hotele
Własny hotel to podobno trudna, ale przynosząca dużo satysfakcji inwestycja. Przekonuje się o tym coraz więcej polskich milionerów.

Żony milionerów też zarabiają
Żony polskich milionerów wykazują duże zainteresowanie biznesem. Niektóre stają ramię w ramię z mężami, obejmując funkcje w rodzinnych firmach, inne próbują swoich sił na własną rękę, prowadząc odrębne biznesy.

Od milionera do... zera
Mieli na koncie miliony dolarów. Zgubiło ich wystawne życie bądź nieudane inwestycje. O kim mowa?

W co inwestują polscy sportowcy?
Polscy sportowcy wykazują się talentem nie tylko w dyscyplinach, które uprawiają, ale i w biznesie. Wielu z nich prowadzi dobrze prosperujące firmy. Niektórzy zdecydowali się zainwestować w dość nietypowe biznesy.

Szczęście w zasięgu biurka
Około 60 proc. Polaków jest niezadowolonych ze swoich zarobków, zaś blisko 40 proc. deklaruje, że ich motywacja do pracy spada. Jak można temu zaradzić?

Strój formalny a abstrakcyjne myślenie
Jakie efekty psychologiczne wywołuje formalny ubiór? W jaki sposób oddziałuje? Czy wpływa tylko na innych, czy także na osoby, które go noszą? Jeśli tak – w jaki sposób? Na co zwracać uwagę, kompletując części składowe formalnej garderoby, takie jak garnitur?

Milionerzy w szkolnych ławach
Dzięki zasobnym portfelom rodziców mają dostęp do najdroższych i najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Sprawdziliśmy, gdzie studiowały dzieci najbogatszych Polaków.
Biznes w dobrym stylu
Firma to nie tylko liczby, wskaźniki i pieniądze. To również pewien duch, charakter przedsiębiorstwa, który powinien pasować do marki i być częścią wizerunku. Każda firma ma jakiś styl oraz emocje, które wzbudza u swoich klientów. Jaki styl będzie mieć twoje przedsiębiorstwo? Na to pytanie łatwiej odpowiesz sobie po lekturze naszych artykułów:
- Którą gwiazdę zatrudniłbyś do reklamy twojej firmy? To dość kosztowny sposób promocji, ale coraz więcej marek nawiązuje współpracę z gwiazdami kina, muzyki czy sportu. Bo znana postać przyciąga klientów, a to oznacza wyższe przychody. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła naszej marki, ale wyróżniła ją spośród innych. Celebryta powinien też być „na topie” lub przynajmniej mieć wysoką rozpoznawalność wśród naszych klientów,
- Strój w twojej firmie – jak ubiera się szef, a jak pracownicy? Specjaliści twierdzą, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ludziom, których spotykamy po raz pierwszy, mówi ono, kim jesteśmy i jak siebie postrzegamy. Sprawdź, jak ubierać się w biznesie,
- Co nas motywuje do pracy? Jako szef powinieneś wiedzieć, że priorytety pracowników zmieniają się wraz z wiekiem i zajmowanym stanowiskiem. Młodsi stawiają na klimat, starsi na stabilność zatrudnienia, a doświadczeni i wykwalifikowani - możliwość rozwoju. Programy motywacyjne powinny więc być zróżnicowane.