styl
![](https://img.franchising.pl/pl/20b/334/zarzadzanie-firma1.jpg)
Jak przeprowadzić efektywne zebranie firmowe
Może przynieść nowe pomysły i ulepszyć pracę. Ale wciąż w wielu firmach zarówno szef, jak i podwładni uważają zebrania za nudny obowiązek do odhaczenia. Obie strony mogą to zmienić.
Może przynieść nowe pomysły i ulepszyć pracę. Ale wciąż w wielu firmach zarówno szef, jak i podwładni uważają zebrania za nudny obowiązek do odhaczenia. Obie strony mogą to zmienić.
![](https://img.franchising.pl/pl/313/ddf/zyski-z-milosci01.jpg)
Zyski z miłości
Miłość to dobry towar na sprzedaż. Zakochani wydają niemałe pieniądze na gadżety, wspólne podróże, romantyczne kolacje w restauracji czy pobyt w salonie spa, natomiast single na poszukiwanie drugiej połówki.
![](https://img.franchising.pl/pl/883/82e/biznes-style-hipnoza01-1.jpg)
Hipnoza w biznesie
Dzięki wykorzystaniu naszej podświadomości hipnoza eliminuje blokady, które przeszkadzają odnieść zawodowy sukces. Korzystają z niej znani biznesmeni, gwiazdy kina i sportu oraz politycy.
![](https://img.franchising.pl/pl/6ea/ed9/pracownik-wypalony-zawodowo.jpg)
Quiet quitting – dlaczego pracownikom przestało zależeć?
Quiet quitting czyli „ciche odchodzenie” to podejście do pracy, w którym pracownicy nie przejawiają inicjatywy w podejmowaniu działań i nie są chętni do wzięcia na siebie odpowiedzialności za duże projekty. Jak mu zapobiec?
![](https://img.franchising.pl/pl/d5c/69e/silver.jpg)
Boom na silversów
Pracownicy 50+ są dziś cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Zwłaszcza, że zatrudnienie silversa niesie ze sobą wymierne korzyści dla pracodawcy. Jakie?
![](https://img.franchising.pl/pl/eef/2a6/kobieta-z-laptopem.jpg)
Praca zdalna bez tajemnic
Kto chce pracować z domu, kto z biura a kto preferuje model hybrydowy? Poznajcie najnowsze wyniki badań dotyczące pracy zdanej.
![](https://img.franchising.pl/pl/7c6/12c/azjaci.jpg)
Biznes wymyślony w kawiarni
Postanowili rzucić pracę w korporacji i wspólnie założyć firmę. Dziś stworzona przez nich marka jest znana na całym świecie, a oni są milionerami. O kim mowa?
![](https://img.franchising.pl/pl/6f6/070/okulary-rozowe-s.jpg)
Zakochaj się w firmie na wiosnę!
Pierwsza firma jest jak pierwsza dziewczyna, pachnie bzem i nowością... Tymczasem w biznesie inaczej niż w romantycznym związku od razu trzeba myśleć o intercyzie…
![](https://img.franchising.pl/pl/d6e/475/mezczyzna-telefon.jpg)
Zagrożona prywatność
Technologia ubiera płaszcz Zbawiciela przed koronawirusem, aby ostatecznie rozprawić się z naszą prywatnością.
![](https://img.franchising.pl/pl/752/6f4/pracownicy.jpg)
Firma na dopingu
Motywacji potrzebuje zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik. Jak pobudzić do działania siebie i swój zespół?
![](https://img.franchising.pl/pl/3c5/a35/malzenstwo-klotnia.jpg)
Wirus zazdrości
W firmach rodzinnych konflikty mogą pojawiać się częściej niż w innych. Jak im przeciwdziałać?
![](https://img.franchising.pl/pl/64e/fb6/przedsiebiorca.jpg)
Firma z charakterem
Sangwinik czy choleryk? Wzrokowiec czy słuchowiec? Kto lepiej poradzi sobie z prowadzeniem firmy? Sprawdzamy, na ile nasza osobowość przesądza o szansach na biznesowy sukces.
![](https://img.franchising.pl/pl/e9f/6ec/bill_gates.jpg)
Pieniądz lubi nawyk
Masz przyzwyczajenie, bez którego nie potrafisz się skupić, myśleć, planować? To dobry znak. Możesz stać się bogaty.
![](https://img.franchising.pl/pl/256/b59/ludzie_sukcesu.jpg)
Trening sukcesu
Sukces jest wart tego, by go solidnie zaplanować. Jak to zrobić?
![](https://img.franchising.pl/pl/108/324/biznesmen_krawat.jpg)
Wszystkim zwisa?
Honore de Balzac pisał, że mężczyzna jest tyle wart, ile jego krawat. Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów, mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.
![](https://img.franchising.pl/pl/f40/84f/rodzina_pinta.jpg)
Biznes w podróży
Kiedy w Polsce robi się zimno, Sonia Pańta i Marcin Graczyk pakują swoje firmy w walizki i wyjeżdżają w świat. Aż do wiosny.
![](https://img.franchising.pl/pl/486/13a/szelagowska_dorota_komfort.jpg)
Gwiazdy, które uwodzą
Świat reklamy niemal od zawsze korzystał z popularnych osób. Znana i lubiana twarz zwiększa prawdopodobieństwo zauważenia reklamy i zapamiętania jej, gdy przestanie być emitowana.
![](https://img.franchising.pl/pl/297/685/rolls-royce-z.jpg)
Kto bogatemu zabroni
Samochody z najwyższej półki, jachty, samoloty, dworki i pałace. Polscy milionerzy pozwalają sobie na kosztowne zakupy. Kto i na co najchętniej wydaje pieniądze? Sprawdźcie.
![](https://img.franchising.pl/pl/e5f/6c2/eris-03.jpg)
Bogaci otwierają hotele
Własny hotel to podobno trudna, ale przynosząca dużo satysfakcji inwestycja. Przekonuje się o tym coraz więcej polskich milionerów.
![](https://img.franchising.pl/pl/bf1/a9e/kobieta_pieniadze.jpg)
Żony milionerów też zarabiają
Żony polskich milionerów wykazują duże zainteresowanie biznesem. Niektóre stają ramię w ramię z mężami, obejmując funkcje w rodzinnych firmach, inne próbują swoich sił na własną rękę, prowadząc odrębne biznesy.
![](https://img.franchising.pl/pl/552/cc0/reka.jpg)
Od milionera do... zera
Mieli na koncie miliony dolarów. Zgubiło ich wystawne życie bądź nieudane inwestycje. O kim mowa?
Biznes w dobrym stylu
Firma to nie tylko liczby, wskaźniki i pieniądze. To również pewien duch, charakter przedsiębiorstwa, który powinien pasować do marki i być częścią wizerunku. Każda firma ma jakiś styl oraz emocje, które wzbudza u swoich klientów. Jaki styl będzie mieć twoje przedsiębiorstwo? Na to pytanie łatwiej odpowiesz sobie po lekturze naszych artykułów:
- Którą gwiazdę zatrudniłbyś do reklamy twojej firmy? To dość kosztowny sposób promocji, ale coraz więcej marek nawiązuje współpracę z gwiazdami kina, muzyki czy sportu. Bo znana postać przyciąga klientów, a to oznacza wyższe przychody. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła naszej marki, ale wyróżniła ją spośród innych. Celebryta powinien też być „na topie” lub przynajmniej mieć wysoką rozpoznawalność wśród naszych klientów,
- Strój w twojej firmie – jak ubiera się szef, a jak pracownicy? Specjaliści twierdzą, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ludziom, których spotykamy po raz pierwszy, mówi ono, kim jesteśmy i jak siebie postrzegamy. Sprawdź, jak ubierać się w biznesie,
- Co nas motywuje do pracy? Jako szef powinieneś wiedzieć, że priorytety pracowników zmieniają się wraz z wiekiem i zajmowanym stanowiskiem. Młodsi stawiają na klimat, starsi na stabilność zatrudnienia, a doświadczeni i wykwalifikowani - możliwość rozwoju. Programy motywacyjne powinny więc być zróżnicowane.