styl
Lubimy konsumpcję
Mimo że wydajemy coraz więcej, tylko niektórzy właściciele firm mogą zacierać ręce. Sprawdź kto.
Firma dookoła świata
Japończyk zwraca uwagę na czyste buty, Rosjanin na markę zegarka. Azjaci preferują dystans w relacjach biznesowych, Amerykanie lubią integrację.
Jakie wrażenie, taki kontrakt
Pierwsze wrażenie trwa kilka sekund. Musimy zwrócić uwagę na cztery szczegóły, dzięki którym zostaniemy lepiej odebrani.
Barwa ma znaczenie
Kolorystyka strony internetowej i logotypu mówi wiele o firmie i jej produktach. Sprawdź, co dla twoich klientów oznaczają określone barwy.
Luksus z importu
Hugo Boss, Kenzo, Armani, Prada - to tylko część marek, które próbował sprowadzić do Polski Jerzy Mazgaj, prezes Almy Market.
Jak gwiazdy sportu walczą z fiskusem
Sportowcy robią wiele, by miliony zarabiane na boiskach, torach wyścigowych i bieżniach nie znikały w państwowych budżetach.
Prezent czy łapówka?
Wręczając prezent partnerowi biznesowemu trzeba uważać, żeby nie popełnić podarunkowego faux pas.
Procent od procentów
Czy rynek wina, generujący około 90 proc. obrotu na rynku alkoholi inwestycyjnych, może być sposobem na wysokie zyski?
Horoskop biznesowy
W horoskopy, podobnie jak w wygraną w totka niewielu wierzy, ale czytają je prawie wszyscy.
Biznesmen uskrzydlony
Rośnie liczba prywatnych samolotów – fanaberia, czy alternatywa dla innych środków transportu?
Wszystkim zwisa?
Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.
Jaki lunch, taki kontrakt
Obiad w restauracji może pomóc w pozyskaniu kontrahenta. Radzimy jak powinien wyglądać lunch biznesowy.
Majątek w dobrym tonie
Polacy chętnie kupują dzieła sztuki, bo to opłacalny interes. Dzięki ofercie dla średniozamożnych kolekcjonerów, inwestują nie tylko milionerzy.
Plastik kontra gotówka
W zegarku, bransoletce czy breloczku – tak w przyszłości będą wyglądały karty płatnicze. Marzeniem bankowców jest to, by Polacy dokonywali wszystkich transakcji w formie bezgotówkowej.
Prof. Jan Biznesmen
Choć w biznesie najważniejsze jest doświadczenie, tytuł naukowy podnosi prestiż przedsiębiorcy i wpływa korzystnie na wizerunek jego firmy.
Jaki ubiór, taka firma
Wizerunek jest potężną bronią. To on, wraz z osobowością i doświadczeniem, decyduje o tym, jak będziemy postrzegani w życiu zawodowym.
Biznes w spódnicy
W wielu polskich domach to kobiety podejmują strategiczne decyzje dotyczące rodziny. Jak jest w biznesie? Czy polscy biznesmeni są podatni na sugestie bliskich im kobiet?
Astrologia biznesu
Portret Żyda liczącego pieniądze powieszony w gabinecie, miniaturka słonia z podniesioną trąbą na biurku, otwarcie firmy w środę lub w sobotę – to tylko niektóre przesądy, w które wierzą biznesmeni.
Sztuka prezentowania
Umiejętność dawania prezentów przydaje się nie tylko w codziennym życiu, lecz także w biznesie. Warto wiedzieć, co można ofiarować, by nie zostać posądzonym o brak smaku.
Marka to też produkt
O butach sportowych – mówisz adidasy a fast food kojarzy ci się McDonald’s. Jak stworzyć markę zapadającą klientom w pamięć?