styl

styl | 01.04.2014

Lubimy konsumpcję

Mimo że wydajemy coraz więcej, tylko niektórzy właściciele firm mogą zacierać ręce. Sprawdź kto.

styl | 25.03.2014

Firma dookoła świata

Japończyk zwraca uwagę na czyste buty, Rosjanin na markę zegarka. Azjaci preferują dystans w relacjach biznesowych, Amerykanie lubią integrację.

styl | 24.02.2014

Jakie wrażenie, taki kontrakt

Pierwsze wrażenie trwa kilka sekund. Musimy zwrócić uwagę na cztery szczegóły, dzięki którym zostaniemy lepiej odebrani.

styl | 20.12.2013

Barwa ma znaczenie

Kolorystyka strony internetowej i logotypu mówi wiele o firmie i jej produktach. Sprawdź, co dla twoich klientów oznaczają określone barwy.

styl | 13.06.2013

Luksus z importu

Hugo Boss, Kenzo, Armani, Prada - to tylko część marek, które próbował sprowadzić do Polski Jerzy Mazgaj, prezes Almy Market.

styl | 07.05.2013

Jak gwiazdy sportu walczą z fiskusem

Sportowcy robią wiele, by miliony zarabiane na boiskach, torach wyścigowych i bieżniach nie znikały w państwowych budżetach.

styl | 25.03.2013

Prezent czy łapówka?

Wręczając prezent partnerowi biznesowemu trzeba uważać, żeby nie popełnić podarunkowego faux pas.

styl | 21.02.2013

Procent od procentów

Czy rynek wina, generujący około 90 proc. obrotu na rynku alkoholi inwestycyjnych, może być sposobem na wysokie zyski?

styl | 24.01.2013

Horoskop biznesowy

W horoskopy, podobnie jak w wygraną w totka niewielu wierzy, ale czytają je prawie wszyscy.

styl | 22.01.2013

Biznesmen uskrzydlony

Rośnie liczba prywatnych samolotów – fanaberia, czy alternatywa dla innych środków transportu?

styl | 28.12.2012

Wszystkim zwisa?

Styliści twierdzą, że po obejrzeniu kilku krawatów mogą wiele powiedzieć o osobowości ich właściciela.

styl | 06.12.2012

Jaki lunch, taki kontrakt

Obiad w restauracji może pomóc w pozyskaniu kontrahenta. Radzimy jak powinien wyglądać lunch biznesowy.

styl | 24.08.2012

Majątek w dobrym tonie

Polacy chętnie kupują dzieła sztuki, bo to opłacalny interes. Dzięki ofercie dla średniozamożnych kolekcjonerów, inwestują nie tylko milionerzy.

styl | 04.06.2012

Plastik kontra gotówka

W zegarku, bransoletce czy breloczku – tak w przyszłości będą wyglądały karty płatnicze. Marzeniem bankowców jest to, by Polacy dokonywali wszystkich transakcji w formie bezgotówkowej.

styl | 13.02.2012

Prof. Jan Biznesmen

Choć w biznesie najważniejsze jest doświadczenie, tytuł naukowy podnosi prestiż przedsiębiorcy i wpływa korzystnie na wizerunek jego firmy.

styl | 29.01.2012

Jaki ubiór, taka firma

Wizerunek jest potężną bronią. To on, wraz z osobowością i doświadczeniem, decyduje o tym, jak będziemy postrzegani w życiu zawodowym.

styl | 28.12.2011

Biznes w spódnicy

W wielu polskich domach to kobiety podejmują strategiczne decyzje dotyczące rodziny. Jak jest w biznesie? Czy polscy biznesmeni są podatni na sugestie bliskich im kobiet?

styl | 12.12.2011

Astrologia biznesu

Portret Żyda liczącego pieniądze powieszony w gabinecie, miniaturka słonia z podniesioną trąbą na biurku, otwarcie firmy w środę lub w sobotę – to tylko niektóre przesądy, w które wierzą biznesmeni.

styl | 07.11.2011

Sztuka prezentowania

Umiejętność dawania prezentów przydaje się nie tylko w codziennym życiu, lecz także w biznesie. Warto wiedzieć, co można ofiarować, by nie zostać posądzonym o brak smaku.

styl | 01.11.2011

Marka to też produkt

O butach sportowych – mówisz adidasy a fast food kojarzy ci się McDonald’s. Jak stworzyć markę zapadającą klientom w pamięć?

1
2
3
5