z kraju
Rzuć korpo, przejdź na swoje
Odejście z korporacji i otwarcie własnego biznesu to poważny krok. Ale wiele osób go zrobiło i nie żałuje.
Szefie, nie rób tego!
Jak dobrze zarządzać pracownikami, aby ich nie stracić? Anna Daria Nowicka, socjolog, trener i coach, wypunktowuje najczęstsze błędy szefów.
Gabinet medycyny estetycznej z segmentu premium
Estetic Point umożliwia otwarcie gabinetu medycyny estetycznej już od 150 tys. zł. Franczyzobiorca może osiągnąć rentowność nawet po dwóch miesiącach.
Otwieramy wypożyczalnię kamperów
– Karawaning jest bardzo drogim sportem. Jest to jedna, mogę powiedzieć, z najdroższych opcji super wakacji – mówi Adam Soczewka, właściciel wypożyczalni CamperyASONE.pl i organizator wypraw kamperowych.
Językowy biznes na każdą kieszeń
Early Stage rozwija ogólnopolską sieć szkół języka angielskiego w modelu franczyzowym. Własny biznes edukacyjny można tu rozpocząć już od 8 tys. zł – bez opłaty licencyjnej i bez konieczności posiadania lokalu.
Franczyza restauracyjna z autorskim menu
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Zyski z wyposażenia wnętrz
Branża dom i ogród ma do zaproponowania wiele pomysłów na biznes we franczyzie . W który warto zainwestować?
Żabka przyspiesza rozwój
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Rośnie sieć Berlin Döner Kebap
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Muszkieterowie ze wzrostem obrotów
Grupa Muszkieterów podsumowała pierwsze półrocze. W tym okresie sieci Bricomarché i Intermarché osiągnęły w Polsce łączne obroty przekraczające 5,5 mld zł.
Nowa franczyza z tureckim burgerem
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
Sklepy sezonowe Żabki
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
Strategia, rozmowa, działanie
W sześciu miastach Polski członkowie zarządu Alior Banku rozmawiali o strategii z partnerami i pracownikami banku.
Katarzyna Zaremba: od gwiazd telewizji do własnej pracowni makijażu
Zaczynała od zera, dziś ma własną pracownię, kanał na YouTubie i lojalne klientki. Katarzyna Zaremba pokazuje, że w branży beauty da się zbudować dochodowy biznes – ale tylko jeśli wiesz, że makijaż to znacznie więcej niż ładna kreska.
Franczyza Fit+ zarabia także w wakacje
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
F45 chce przyciągnąć inwestorów
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
Zdrowy biznes na nogach
Świat Podologii buduje sieć centrów podologicznych i szuka partnerów. W branży, która startuje, ale ma duży potencjał.
Własna siłownia na licencji Xtreme Fitness Gyms
Od lat prowadziła zajęcia fitness i marzyła o własnym klubie. Gdy trafiła na ofertę franczyzy Xtreme Fitness Gyms, powiedziała mężowi: „To jest to”. Dziś Magdalena Liszkowska rozwija swój biznes w Suwałkach i planuje kolejny klub.
Biznes oparty na relacjach
Nie musisz być bankowcem, by otworzyć placówkę PKO Banku Polskiego. Ale bez relacji z klientem i konsekwencji trudno ją dobrze prowadzić. Zobacz historię Pauliny Maciejewskiej, która od 7 lat działa w Łęczycy.
Chorten rośnie na trudnym rynku
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.