Grecki przepis na restaurację

Franczyzodawca chce otwierać restauracje w centrach handlowych. Na restaurację potrzebny jest lokal o powierzchni 35-45 m2 (plus zaplecze).
Sobota
26.11.2016
Marka Olive Oil & Oregano, serwująca grilowane specjały znad Morza Śródziemnego, chce rozwijać się w Polsce.
 

Olive Oil & Oregano należy do spółki Patafritas, multi-brandowej firmy sektora F&B założonej w 2000 roku, z siedzibą w greckich Salonikach. Restauracje oferują grillowane dania kuchni śródziemnomorskiej. W tej chwili funkcjonują w czterech krajach: Grecji (7), Wielkiej Brytanii (3) oraz Bułagarii i na Cyprze (po jednej). Koncept chce się rozwijać także w Polsce, poprzez masterfranczyzę.
– Naszym celem jest wykreowanie międzynarodowego brandu gastronomicznego, z naciskiem na kraje, w których nie tylko grill jest popularny, ale też spełnione sa pewne warunki: odpowiednia wielkość populacji, obecność centrów handlowych i otoczenie socjoekonomiczne sprzyjające wzrostowi konsumpcji – mówi Babis Sgouridis, marketing i business menedżer Patafritas S.A. – Nie mamy sztywnego modelu współpracy dla potencjalnych franczyzobiorców. Jesteśmy raczej elastyczni, chcemy stosować zasadę win-win.
Koncept zamierza otwierać lokale w centrach handlowych.
– Dzięki szybkiemu rozwojowi w Wielkiej Brytanii nawiązaliśmy kontakty z dużymi deweloperami i centrami handlowymi także w Polsce. Obecnie mamy już kilka ciekawych propozycji lokalizacji – zachęca Babis Sgouridis. – Możemy uczestniczyć w wyborze odpowiedniego miejsca na restaurację, ale trzeba zaznaczyć, ze franczyzobiorca sam odpowiada za całą inwestycję.

Na restaurację potrzebny jest lokal o powierzchni 35-45 m2 (plus zaplecze). Szacowany koszt inwestycji (wyposażenie, umeblowanie itp.) to 140-160 tys. Euro. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 4 proc. od obrotu.
Franczyzobiorca i wszyscy pracownicy jego restauracji przejdą kompleksowe szkolenia, na których poznają m.in. surowce wykorzystywane w restauracjach, procedury przygotowywania potraw, zasady bhp. Kadra zarządzająca zostanie dodatkowo przeszkolona w zakresie kontrolingu, marketingu i komunikacji oraz aspektów finansowych, wynikających z prowadzenia restauracji.
Wszyscy pracownicy przejdą staż pod okiem pracowników z restauracji Olive, Oil & Oregano w Salonikach i Londynie.


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kimchi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa