W ramach sieci CUK Ubezpieczenia działa ponad 170 placówek franczyzowych.
Wtorek
11.04.2017
CUK Ubezpieczenia świętuje jubileusz i zdradza plany rozwoju. Ambitne?
 

Zarząd firmy CUK co roku spotyka się z franczyzobiorcami, tym razem powodów do świętowania było więcej niż zwykle. W 2017 roku mija 10 lat od otwarcia pierwszej placówki franczyzowej CUK Ubezpieczenia. Obecnie w ramach sieci działa ponad 170 placówek franczyzowych. Podczas uroczystej gali było miejsce na podsumowania, ale też na zapowiedzi dotyczące dalszego rozwoju.
Jesteśmy dumni z każdej nowo otwartej placówki franczyzowej i każdego nowo pozyskanego partnera franczyzowego. Sieć franczyzowa z roku na rok rozrasta się coraz bardziej. Naszą ambicją i celem jest wypełnienie placówkami kolejnych obszarów – mówiła Monika Grabowska, dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.

– Stawiamy na rozbudowę wielokanałowej sieci sprzedaży oraz zwiększenie naszej dostępności dla klienta. Rozwijamy różne formy zakupu ubezpieczeń: sprzedaż bezpośrednią w placówkach, przez Contact Center, na wyspach sprzedażowych w galeriach handlowych lub przez kalkulator online. Wcielamy w życie naszą misję i kreujemy przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń – zapowiadał Jacek Byliński, prezes sieci.

Do tej pory CUK zachowywał dość wysokie tempo rozwoju – w każdym miesiącu do sieci przystępuje średnio pięć placówek franczyzowych. W 2017 roku multiagencja chce przekroczyć liczbę 200 placówek franczyzowych w całej Polsce, utrzymując tym samym pozycję lidera wśród sieci multiagencji działających na zasadzie franczyzy.

Oferta współpracy franczyzowej jest skierowana do każdej osoby chcącej prowadzić własny biznes, niezależnie od regionu Polski. Podstawowym warunkiem jest kryterium demograficzne – miasto powinno mieć co najmniej 5 tysięcy mieszkańców.
– W ostatnich trzech miesiącach otwieraliśmy placówki w województwach śląskim, dolnośląskim, mazowieckim i lubuskim. Tym samym od niedawna klienci mogą skorzystać z naszej oferty m.in. w Ziębicach, Mikołowie, Świebodzinie czy Warce. Od stycznia działa także kolejna placówka franczyzowa we Wrocławiu – to siódma placówka w ogóle i trzecia franczyzowa. Potwierdza to, że placówki franczyzowe CUK Ubezpieczenia otwierane się nie tylko w małych miejscowościach, a potencjał na własny biznes we franczyzie z CUK tkwi również w dużych aglomeracjach – dodaje Jacek Byliński.

Rolą franczyzobiorców CUK jest sprzedaż produktów z oferty ponad 30 towarzystw ubezpieczonych. Kwota inwestycji w biznes pod tym szyldem wynosi ok. 15 tys. zł. Partnerzy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne, szkolenia, programy motywacyjne i premiowe oraz konkursy.


Grzegorz Morawski
dziennikarz